Ηράκλειο: 31oC

Περίεργος…επιβάτης έκανε την πτήση άνω-κάτω – Ο πιλότος αναγκάστηκε να κάνει αναστροφή

10.04.2025, 16:12

Το απόλυτο χάος προκάλεσε επειδή δεν του άρεσε το φαγητό που του έδωσαν

Ένας… περίεργος επιβάτης προκάλεσε αναστάτωση μέσα στο αεροπλάνο με αποτέλεσμα να αναγκάσει τον πιλότο να γυρίσει πίσω.

Απίστευτη ταλαιπωρία για τους επιβάτες πτήσης από τη Νέα Υόρκη με προορισμό το Μιλάνο, εξαιτίας της ιδιοτροπίας ενός επιβάτη, ο οποίος έκανε φασαρία για το φαγητό, αναγκάζοντας τον πιλότο να κάνει αναστροφή.

Η πτήση της αμερικανικής εταιρείας είχε ήδη διασχίσει μεγάλο μέρος του Ατλαντικού Ωκεανού, όταν ο επιβάτης, που ταξίδευε μαζί με το μωρό του, άρχισε να φωνάζει και σύμφωνα με τις μαρτυρίες, επιτέθηκε σε αεροσυνοδό και αποπειράθηκε να εισβάλει μέσα στο πιλοτήριο.

«Όλο αυτό ξεκίνησε επειδή δεν του έδωσαν το φαγητό που είχε επιλέξει», δήλωσε μια επιβάτιδα της πτήσης στο CBS News. Ο επιβάτης είχε ζητήσει ένα συγκεκριμένο γεύμα εξ αρχής, ενώ παράλληλα ήθελε να καθίσει στη σειρά που βρίσκεται κοντά στην εξόδου κινδύνου, επειδή είχε μαζί του ένα βρέφος.

Όταν οι απαιτήσεις του απορρίφθηκαν,τότε βγήκε εκτός εαυτού. Σύμφωνα με τη μαρτυρία της γυναίκας, τη στιγμή που ο επιβάτης έχανε την ψυχραιμία του, «οι υπόλοιποι επιβάτες ρωτούσαν αν υπήρχε κάποιος αστυνομικός ή μέλος του στρατού στο αεροπλάνο ή κάποιος που θα μπορούσε να βοηθήσει».

Η πτήση είχε απογειωθεί από το αεροδρόμιο JFK περίπου στις 7 το απόγευμα, όμως, μετά την αναστάτωση που προκάλεσε ο επιβάτης, προσγειώθηκε ξανά στη Νέα Υόρκη στις 3 τα ξημερώματα. Παρά το γεγονός ότι το περιστατικό κατέστρεψε τα σχέδια των επιβατών, μια γυναίκα συνεπιβάτης κατήγγειλε πως η αμερικανική εταιρεία «δεν μας πρόσφερε τίποτα» όταν επέστρεψαν στο αεροδρόμιο.

Η γνωστή εταιρεία επαναπρογραμμάτισε την πτήση 16 ώρες μετά την αρχική ώρα αναχώρησης. Σε επίσημη ανακοίνωσή της η εταιρεία αναφέρει: «Η πτήση 198 της εταιρείας από τη Νέα Υόρκη (JFK) προς το Μιλάνο (MXP) επέστρεψε στο JFK λόγω ενός επιβάτη που προκαλούσε προβλήματα. Η ασφάλεια και η προστασία των πελατών και των μελών του πληρώματός μας είναι η κορυφαία μας προτεραιότητα και ευχαριστούμε τους πελάτες μας για την κατανόησή τους».

Πηγή: gazzetta.gr

Advertisment

Ακολουθήστε μας στο Google News για να ενημερώνεστε για τα τελευταία νέα