Ανήκε στην οικογένεια του ραδιοσταθμού 105,5 Στο Κόκκινο
Το θάνατο του δημοσιογράφου και παραγωγού του ραδιοσταθμού «105.5 Στο Κόκκινο», Αντώνη Φράγκου, γνωστοποίησε το Σάββατο η δημοσιογραφική «οικογένεια» του αγαπητού συναδέλφου.
Ο Αντώνης Φράγκος ήταν χρόνια μάχιμος στα έντυπα και στο ραδιόφωνο. Ιδιαίτερα αγαπητός στους μουσικόφιλους και αξέχαστες, μεταξύ άλλων, οι δισκοκριτικές του στο Δίφωνο.
Αναλυτικά η ανακοίνωση
Με μεγάλη θλίψη ανακοινώνουμε πως ο αγαπημένος μας συνάδελφος, σύντροφος και φίλος Αντώνης Φράγκος έφυγε σήμερα το πρωί από τη ζωή.
Ο Αντώνης διατέλεσε αρθρογράφος σε αριστερά, μουσικά και βιβλιοφιλικά έντυπα επί δεκαετίες και ανήκε στην οικογένεια του ραδιοσταθμού 105,5 Στο Κόκκινο πριν ακόμα αυτός πρωτοεπέμψει, τον Φεβρουάριο του 2006.
Η κηδεία του θα γίνει στο Α’ Νεκροταφείο τη Δευτέρα 30 Δεκεμβρίου στις 12.30 το μεσημέρι, όπως έγραψε στο Facebook ο παραγωγός του σταθμού Αλέξης Βάκης.
Ο Αντώνης Φράγκος σπούδασε βιολογία και ήταν στρατευμένος στην υπόθεση της Αριστεράς από τα πολύ νεανικά του χρόνια. Υπήρξε μέλος του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ και ήταν ενεργός σε συλλογικότητες της Αριστεράς.
Διετέλεσε αρθρογράφος στην Αυγή και την Εποχή, όπως και σε μουσικά και βιβλιοφιλικά έντυπα, ενώ υπήρξε από τα ιδρυτικά μέλη του Κόκκινου αφού ανήκε στην οικογένειά του από τον Φεβρουάριο του 2006, πριν καν αυτό εκπέμψει στα ερτζιανά.

Δημοφιλή
Τραγωδία στον Μυλοπόταμο: Πατέρας εντόπισε νεκρό τον 32χρονο γιο του
Νεκρή και δεύτερη μητέρα μετά τον τοκετό στη Λιβαδειά
Κρήτη: Θρήνος για τον ξαφνικό θάνατο του 32χρονου Μανώλη, πατέρα τριών παιδιών
Ο αριστούχος από το Ηράκλειο που έγραψε το απόλυτο... άριστα!
ΟΠΕΚΕΠΕ: Eνοχοι 57 παραγωγοί από την Κρήτη για παράνομες επιδοτήσεις
Τροχαίο ατύχημα στο κέντρο του Ηρακλείου- Τραυματίστηκε γυναίκα (φώτο)
Σάλος σε βάφτιση στο Ηράκλειο - Ο παππάς έδιωξε τους νονούς από την εκκλησία
Ηράκλειο: Υπο μερικό έλεγχο η φωτιά στον Άγιο Ιωάννη Χωστό - Σε επιφυλακή η Πυροσβεστική
Συγκλονιστική μαρτυρία στο Cretaone για την μεγάλη φωτιά στο Ηράκλειο: «Μέσα σε λίγα λεπτά χάσαμε το σπίτι μας - "Ρε μαμά, στολίζαμε το σπίτι και τώρα το βλέπουμε έτσι"»