Για όσους έχουν οφειλές προς τον e-ΕΦΚΑ, θα προηγηθεί συμψηφισμός πριν από την επιστροφή
Την Παρασκευή 30 Οκτωβρίου 2026 θα πραγματοποιηθεί η επιστροφή ασφαλιστικών εισφορών που καταβλήθηκαν αχρεωστήτως από μη μισθωτούς ασφαλισμένους, σύμφωνα με ανακοίνωση της Διοίκησης του e-ΕΦΚΑ.
Η πληρωμή αφορά ελεύθερους επαγγελματίες, αυτοαπασχολούμενους και αγρότες που έχουν υποβάλει αίτηση μέσω της σχετικής ηλεκτρονικής υπηρεσίας του φορέα από την 1η Σεπτεμβρίου 2026 και μετά.
Η επεξεργασία των αιτημάτων συνεχίζεται από τις αρμόδιες υπηρεσίες. Η διαδικασία διενεργείται αυτοματοποιημένα, σύμφωνα με την υπ’ αριθ. Δ.15/Δ΄/90598/11-11-2021 Υπουργική Απόφαση.
Συμψηφισμός με οφειλές πριν από την πληρωμή
Για όσους έχουν οφειλές προς τον e-ΕΦΚΑ, θα προηγηθεί συμψηφισμός πριν από την επιστροφή. Από το ποσό των εισφορών που καταβλήθηκαν αχρεωστήτως θα αφαιρεθούν τυχόν χρέη προς τον φορέα, είτε είναι ρυθμισμένα είτε όχι.
Αυτόματη πίστωση στους δηλωμένους τραπεζικούς λογαριασμούς
Με την ολοκλήρωση των ελέγχων και των συμψηφισμών, το υπόλοιπο ποσό θα πιστωθεί αυτόματα στον τραπεζικό λογαριασμό που έχει δηλώσει κάθε δικαιούχος στον e-ΕΦΚΑ, χωρίς να χρειάζεται επιπλέον ενέργεια από τον ασφαλισμένο.

Δημοφιλή
Θλίψη στο Ηράκλειο για την Ελευθερία που «έφυγε» μόλις στα 37 της χρόνια
Θλίψη στο Λασίθι: Νεκρός εντοπίστηκε ο γνωστός αυτοδιοικητικός και εκπαιδευτικός Γιώργος Σφυράκης
Θεσσαλονίκη: Αστυνομικός έδωσε τέλος στη ζωή του μέσα σε υπηρεσιακό λεωφορείο
Ποιο είναι το βαθύτερο σημείο της θάλασσας γύρω από την Κρήτη και τι υπάρχει εκεί κάτω;
Θλίψη στο Ηράκλειο: «Έφυγε» από τη ζωή ο Κωνσταντίνος Αγιομυργιαννάκης σε ηλικία 64 ετών
Πένθος στο Ηράκλειο για τον Αντώνη Αποστολίδη που «έφυγε» σε ηλικία 53 ετών
Τραγωδία στην Χανιά: Άνδρας πήγε στο κοπάδι του και δεν επέστρεψε ποτέ
Τι αλλάζει σε προσλήψεις, αμοιβές και μισθούς από 1η Νοεμβρίου
Επίδομα 400 ευρώ: «Κλείδωσε» η ημερομηνία πληρωμής – Πότε μπαίνει στους λογαριασμούς