Σε περίπτωση που η στάθμη του καυσίμου φτάσει στο στόμιο της αντλίας, υπάρχει κίνδυνος για το αυτοκόνητο
Με τις τιμές των καυσίμων να παραμένουν σταθερά σε υψηλά επίπεδα, δεν είναι λίγοι οι συμπολίτες μας που ανεφοδιάζουν το ρεζερβουάρ του αυτοκινήτου τους «με το σταγονόμετρο», ωστόσο η συγκεκριμένη πρακτική ενέχει κινδύνους.
Στο γενικότερο κλίμα ανατιμήσεων, αρκετοί είναι εκείνοι που προσπαθούν να περιορίσουν τις μετακινήσεις τους με το αυτοκίνητο ή καταφεύγουν σε ανεφοδιασμούς των 20 ευρώ, αδυνατώντας να καλύψουν το κόστος του φουλαρίσματος.
Ο ανεφοδιασμός με πολύ μικρές ποσότητες καυσίμου είναι ωστόσο μία τακτική που κρίνεται ιδιαίτερα ριψοκίνδυνη, μιας και πέρα από τον κίνδυνο να «μείνει» το όχημα από καύσιμο, υπάρχει το ενδεχόμενο να προκληθεί κάποια ιδιαίτερα κοστοβόρα βλάβη.
Η οδήγηση με ένα σχεδόν άδειο ρεζερβουάρ καυσίμου μπορεί να προκαλέσει βλάβη στο αυτοκίνητο μας με διάφορους τρόπους. Το πιο ακραίο παράδειγμα είναι να προκληθεί ζημιά στον καταλύτη του αυτοκίνητου, βλάβη που στοιχίζει ακριβά.
Υπάρχουν όμως και βλάβες που προκύπτουν με μεγαλύτερη συχνότητα, και που προκύπτουν αν οδηγείτε συχνά με αναμμένο λαμπάκι. Όταν το λαμπάκι της βενζίνης ανάβει, αυτό σημαίνει ότι στο ρεζερβουάρ μας απομένουν λίγα λίτρα καυσίμου.
Μέσα στο ρεζερβουάρ υπάρχει ένα ζωτικής σημασίας εξάρτημα, η αντλία βενζίνης. Σε περίπτωση που η στάθμη του καυσίμου φτάσει στο στόμιο της αντλίας, υπάρχει κίνδυνος να ρουφήξει κάποιο σκουπιδάκι, με αποτέλεσμα να δημιουργηθούν προβλήματα στην ίδια την αντλία ή το φίλτρο καυσίμου.
Επίσης, στην περίπτωση που οδηγούμε με ελάχιστο καύσιμο, το μεγαλύτερο τμήμα της αντλίας δεν θα καλύπτεται από το καύσιμο, με αποτέλεσμα αυτή να αναπτύσσει μεγαλύτερη θερμοκρασία από αυτή που πρέπει. Ο κίνδυνος, λοιπόν, που ελλοχεύει είναι να παρουσιαστεί πρόωρη φθορά, με το κόστος επισκευής ή αντικατάστασής της να είναι υπολογίσιμο.
Συστήνεται, λοιπόν, στους οδηγούς να αποφεύγουν τις μετακινήσεις με σχεδόν άδειο το ρεζερβουάρ. Με αυτό τον τρόπο θα προστατεύσουν το αυτοκίνητό τους, την ίδια ώρα που θα μειώσουν τις πιθανότητες να βρεθούν σταματημένοι στη μέση του πουθενά, ζητώντας απεγνωσμένα τη συνδρομή της οδικής βοήθειας.
Από την άλλη μεριά, είναι καλό να γνωρίζουμε ότι ενδείκνυται να μην έχουμε το ντεπόζιτό μας διαρκώς γεμάτο, αφού μία τέτοια συνήθεια αυξάνει το συνολικό βάρος του αυτοκινήτου, με το γεμάτο ντεπόζιτο να βάζει στο δικό του λιθαράκι στην αύξηση της κατανάλωσης.

Δημοφιλή
Χανιά: Ένοχος ο ιδιοκτήτης της κατοικίας στη Λάρισα για τον θάνατο του φοιτητή Νίκου Μπιτσάκη
Ισχυρός σεισμός ταρακούνησε την Κρήτη
Και η οικογένεια Σεμερτζίδου είχε κερδίσει σε τυχερά παιχνίδια - Αλλά το... ξέχασε
Δυνατός σεισμός ταρακούνησε τα ξημερώματα την Κρήτη - Τι λένε οι σεισμολόγοι
Ο Κρητικός που παράτησε την πόλη και ζει 40 χρόνια μόνος στο βουνό
Θρήνος στην Μεσαρά για τον 19χρονο στρατιώτη που σκοτώθηκε μετά από έκρηξη χειροβομβίδας - Ήταν γιός στελέχους του Λιμενικού
Σοκαριστικό τροχαίο στο Ηράκλειο: Τούμπαρε αυτοκίνητο στον ΒΟΑΚ - Στο νοσοκομείο ο οδηγός - Δείτε εικόνες
ΟΠΕΚΕΠΕ: Ξεκινά σήμερα το απόγευμα η πληρωμή των επιδοτήσεων - Τι είπε ο υφυπ. Αγροτικής Ανάπτυξης
Με αίμα βάφτηκε ξανά η άσφαλτος: Ένας νεκρός από ανατροπή φορτηγού