Ηράκλειο: 16oC

Σάλος στη Βρετανία με διαφήμιση γνωστής αλυσίδας Fast Food (βίντεο)

01.04.2025, 11:41

Σάλος και έντονες αντιδράσεις στη Βρετανία για τη διαφήμιση γνωστής αλυσίδας Fast Food την οποία θεωρούν βλάσφημη και ύμνο στον σατανισμό.

Κανιβαλισμός“, “βλασφημία” και “ύμνος στον σατανισμό και στις αιρέσεις“. Αυτή ήταν η ερμηνεία που έδωσαν τουλάχιστον 600 άνθρωποι, οι οποίοι κατήγγειλαν την τελευταία διαφήμιση της γνωστής αλυσίδας fast foodKFC, στην οποία ένας άνδρας “βαπτίζεται” σε λίμνη σάλτσας.

Η συγκεκριμένη διαφήμιση έχει προκαλέσει έντονες αντιδράσεις καθώς μερίδα θεατών υποστηρίζει ότι προσβάλει τα θρησκευτικά σύμβολα και εξυμνεί τις αιρέσεις.

Η Αρχή Διαφημιστικών Προτύπων του Ηνωμένου Βασιλείου (ASA), ο ανεξάρτητος ρυθμιστικός φορέας διαφημίσεων της χώρας, έχει δεχτεί σχεδόν 600 καταγγελίες για την εν λόγω διαφήμιση, όπως δήλωσε εκπρόσωπος της ASA στο ADWEEK.

Οι καταγγελίες περιλαμβάνουν ισχυρισμούς ότι η διαφήμιση προωθεί τον κανιβαλισμό, εξυμνεί τις αιρέσεις και τον σατανισμό, και κοροϊδεύει τον χριστιανισμό και το μυστήριο της βάπτισης, ανέφερε ο εκπρόσωπος.

Παρά τις αντιδράσεις, η ASA δεν έχει ξεκινήσει έρευνα για την διαφήμιση της KFC, καθώς σύμφωνα με την ανεξάρτητη βρετανική αρχή, δεν παραβιάζει τους κανόνες διαφήμισης του ρυθμιστικού φορέα.

Η KFC κυκλοφόρησε τη διαφήμιση “All Hail Gravy” στις 14 Μαρτίου στο Ηνωμένο Βασίλειο. Η διαφήμιση δείχνει έναν άνδρα που έχει χαθεί στο δάσος, όταν ξαφνικά βλέπει μία κότα και μία ομάδα μυστηριωδών ξένων τον περικυκλώνει. Ένα γιγάντιο χρυσό αυγό κάνει την εμφάνισή του, το οποίο κουβαλούν τα μέλη της… αίρεσης, με τον άνδρα να βρίσκεται τελικά σε μία λίμνη από σάλτσα, όπου και βαπτίζεται για να βγει από τη λίμνη ως… πελώριο κομμάτι fried chicken.

Είστε χαμένοι στο δάσος της σύγχρονης ζωής;

Μη φοβάστε, η σωτηρία στη σάλτσα είναι κοντά.

Εμπιστευτείτε τον ήχο του χρυσού αυγού.

Εμπιστευτείτε το υγρό χρυσό ελιξίριο.

Εμπιστευτείτε τη θεϊκή βουτιά.

Και ψιθυρίστε τις ιερές λέξεις ‘Ζήτω η Σάλτσα’.

Γιατί υπάρχουν κάποια πράγματα στα οποία μπορούμε ακόμα να πιστεύουμε.

Πίστεψε στο κοτόπουλο“, αναφέρεται στην περιγραφή της διαφήμισης.

Δείτε τη διαφήμιση

Η εν λόγω διαφήμιση αποτελεί το δεύτερο μέρος της καμπάνιας “Believe” της KFC, η οποία έκανε πρεμιέρα πέρυσι και παρουσιάζει μία αίρεση, η οποία λατρεύει το κοτόπουλο.

Η Monica Silic, επικεφαλής μάρκετινγκ της KFC U.K. και Ιρλανδίας, δήλωσε στο ADWEEK ότι ο στόχος της καμπάνιας είναι να “φέρει ένα διασκεδαστικό αντίδοτο σε αυτόν τον βαρετό, χαοτικό κόσμο” και να προσεγγίσει τη Gen Z, αναγνωρίζοντας ωστόσο ότι μπορεί να διχάσει το κοινό.

“Είμαστε πολωτικοί, γιατί θέλουμε να ξεκινήσουμε μια συζήτηση”, δήλωσε ο Martin Rose, εκτελεστικός διευθυντής δημιουργικού της Mother London, του πρακτορείου που βρίσκεται πίσω από το brand της KFC.

Πηγή: news247.gr

πριν από 3 ώρες
Υγεία

Ποιο πασίγνωστο εμβόλιο μπορεί να αποτελέσει «ασπίδα» κατά του εμφράγματος

Διαβάστε περισσότερα
πριν από 6 ώρες
Υγεία

Νέα έρευνα: Η εφηβεία διαρκεί μέχρι τα 32 έτη

Διαβάστε περισσότερα
πριν από 7 ώρες
Αθλητικά

Σαρωτικός Παναθηναϊκός AKTOR: «Εξαφάνισε» την Παρτιζάν και την τελείωσε με το 91-69

Διαβάστε περισσότερα
πριν από 7 ώρες
Αμυντικά

Ένοπλες Δυνάμεις: Οι πρώτες γυναίκες έφεδροι αξιωματικοί στα Ειδικά Προγράμματα Θητείας

Διαβάστε περισσότερα
πριν από 7 ώρες
Κόσμος

Σοκ στη Βρετανία: Της έσπασε τον λαιμό όταν προσπάθησε να τον εγκαταλείψει – Παλεύει για τη ζωή της

Διαβάστε περισσότερα
πριν από 7 ώρες
Καιρός

Καιρός: Βροχές και καταιγίδες σε όλη τη χώρα αύριο 26/11 – Μικρή άνοδος της θερμοκρασίας

Διαβάστε περισσότερα
πριν από 7 ώρες
Κρήτη

Σεισμός 3,8 Ρίχτερ ανοιχτά της Παλαιοχώρας

Διαβάστε περισσότερα
πριν από 7 ώρες
Ελλάδα

Έκρηξη σε εργοστάσιο στην ΒΙΠΕ Πάτρας – Ένας τραυματίας

Διαβάστε περισσότερα
πριν από 7 ώρες
Κόσμος

Τουρκία: Ανατροπή με τον θάνατο της οικογένειας τουριστών στην Κωνσταντινούπολη

Διαβάστε περισσότερα
πριν από 7 ώρες
Κόσμος

Ντόναλντ Τραμπ: Στέλνει τον Γουίτκοφ στη Μόσχα για συνάντηση με τον Πούτιν

Διαβάστε περισσότερα

CretaOne TV

Δείτε όλα τα βίντεο του CretaOne TV εδώ

Παρακολουθήστε τώρα →