Σάλος και έντονες αντιδράσεις στη Βρετανία για τη διαφήμιση γνωστής αλυσίδας Fast Food την οποία θεωρούν βλάσφημη και ύμνο στον σατανισμό.
“Κανιβαλισμός“, “βλασφημία” και “ύμνος στον σατανισμό και στις αιρέσεις“. Αυτή ήταν η ερμηνεία που έδωσαν τουλάχιστον 600 άνθρωποι, οι οποίοι κατήγγειλαν την τελευταία διαφήμιση της γνωστής αλυσίδας fast food, KFC, στην οποία ένας άνδρας “βαπτίζεται” σε λίμνη σάλτσας.
Η συγκεκριμένη διαφήμιση έχει προκαλέσει έντονες αντιδράσεις καθώς μερίδα θεατών υποστηρίζει ότι προσβάλει τα θρησκευτικά σύμβολα και εξυμνεί τις αιρέσεις.
Η Αρχή Διαφημιστικών Προτύπων του Ηνωμένου Βασιλείου (ASA), ο ανεξάρτητος ρυθμιστικός φορέας διαφημίσεων της χώρας, έχει δεχτεί σχεδόν 600 καταγγελίες για την εν λόγω διαφήμιση, όπως δήλωσε εκπρόσωπος της ASA στο ADWEEK.
Οι καταγγελίες περιλαμβάνουν ισχυρισμούς ότι η διαφήμιση προωθεί τον κανιβαλισμό, εξυμνεί τις αιρέσεις και τον σατανισμό, και κοροϊδεύει τον χριστιανισμό και το μυστήριο της βάπτισης, ανέφερε ο εκπρόσωπος.
Παρά τις αντιδράσεις, η ASA δεν έχει ξεκινήσει έρευνα για την διαφήμιση της KFC, καθώς σύμφωνα με την ανεξάρτητη βρετανική αρχή, δεν παραβιάζει τους κανόνες διαφήμισης του ρυθμιστικού φορέα.
Η KFC κυκλοφόρησε τη διαφήμιση “All Hail Gravy” στις 14 Μαρτίου στο Ηνωμένο Βασίλειο. Η διαφήμιση δείχνει έναν άνδρα που έχει χαθεί στο δάσος, όταν ξαφνικά βλέπει μία κότα και μία ομάδα μυστηριωδών ξένων τον περικυκλώνει. Ένα γιγάντιο χρυσό αυγό κάνει την εμφάνισή του, το οποίο κουβαλούν τα μέλη της… αίρεσης, με τον άνδρα να βρίσκεται τελικά σε μία λίμνη από σάλτσα, όπου και βαπτίζεται για να βγει από τη λίμνη ως… πελώριο κομμάτι fried chicken.
“Είστε χαμένοι στο δάσος της σύγχρονης ζωής;
Μη φοβάστε, η σωτηρία στη σάλτσα είναι κοντά.
Εμπιστευτείτε τον ήχο του χρυσού αυγού.
Εμπιστευτείτε το υγρό χρυσό ελιξίριο.
Εμπιστευτείτε τη θεϊκή βουτιά.
Και ψιθυρίστε τις ιερές λέξεις ‘Ζήτω η Σάλτσα’.
Γιατί υπάρχουν κάποια πράγματα στα οποία μπορούμε ακόμα να πιστεύουμε.
Πίστεψε στο κοτόπουλο“, αναφέρεται στην περιγραφή της διαφήμισης.
Δείτε τη διαφήμιση
Η εν λόγω διαφήμιση αποτελεί το δεύτερο μέρος της καμπάνιας “Believe” της KFC, η οποία έκανε πρεμιέρα πέρυσι και παρουσιάζει μία αίρεση, η οποία λατρεύει το κοτόπουλο.
Η Monica Silic, επικεφαλής μάρκετινγκ της KFC U.K. και Ιρλανδίας, δήλωσε στο ADWEEK ότι ο στόχος της καμπάνιας είναι να “φέρει ένα διασκεδαστικό αντίδοτο σε αυτόν τον βαρετό, χαοτικό κόσμο” και να προσεγγίσει τη Gen Z, αναγνωρίζοντας ωστόσο ότι μπορεί να διχάσει το κοινό.
“Είμαστε πολωτικοί, γιατί θέλουμε να ξεκινήσουμε μια συζήτηση”, δήλωσε ο Martin Rose, εκτελεστικός διευθυντής δημιουργικού της Mother London, του πρακτορείου που βρίσκεται πίσω από το brand της KFC.
Πηγή: news247.gr

Δημοφιλή
Μια υπόκλιση αμοιβαίου σεβασμού στο Ηράκλειο - Το νόημα της τιμής σε μια κίνηση
Τουρκία: Ανατροπή με τον θάνατο της οικογένειας τουριστών στην Κωνσταντινούπολη
Καταιγίδες και ισχυροί άνεμοι από αύριο 26/11 – Προ των πυλών η κακοκαιρία Adel και στην Κρήτη
Κλειστά τα σχολεία αύριο σε περιοχή της Ελλάδας λόγω κακοκαιρίας - Δείτε την ανακοίνωση
Ηράκλειο: Επιπλέον 30.000 κυβικά νερού άρδευσης ανά ημέρα φέρνει η νέα μονάδα της ΔΕΥΑΗ (βίντεο και φωτογραφίες)
Ηράκλειο: Θρήνος για τον πρόωρο χαμό της αγαπητής Άννας μητέρας τριών παιδιών
Αναπάντεχες εκπλήξεις έρχονται σε 3 ζώδια μέχρι το τέλος του Νοεμβρίου
Τελευταία ευκαιρία για χιλιάδες Κρητικούς για να....σώσουν τα οικόπεδα τους!
Σκηνές πανικού σε κηδεία: Η νεκρή άρχισε να χτυπά το φέρετρο!