Τρόμος σε δρομολόγιο του ΚΤΕΛ Κέρκυρας
Ένα σοβαρό τροχαίο, που από καθαρή τύχη δεν κατέληξε σε τραγωδία, αποκαλύπτει το alfavita.gr, έπειτα από καταγγελία μητέρας φοιτήτριας που επέβαινε στο συγκεκριμένο όχημα.
Το συμβάν έλαβε χώρα την Κυριακή 26 Απριλίου 2026, κατά τη διάρκεια δρομολογίου του ΚΤΕΛ Κέρκυρας με προορισμό το νησί.
Το λεωφορείο, το οποίο ήταν γεμάτο από κόσμο -στην πλειοψηφία τους φοιτητές και νέοι που επέστρεφαν στις σχολές τους μετά τις διακοπές του Πάσχα-, εξετράπη της πορείας του και προσέκρουσε στα προστατευτικά διαχωριστικά του δρόμου, λίγο πριν την περιοχή της Αμφιλοχίας, κοντά στο Αγρίνιο.
«Αποκοιμήθηκα στο τιμόνι»
Η πρόσκρουση προκάλεσε έντονη αναστάτωση και τρόμο στους επιβάτες. Όπως μεταδίδει το alfavita.gr το πλέον ανησυχητικό στοιχείο της αναφοράς είναι η φερόμενη παραδοχή του ίδιου του οδηγού αμέσως μετά το ατύχημα. Όπως υποστηρίζουν επιβάτες, ο οδηγός φέρεται να δήλωσε πως αποκοιμήθηκε στο τιμόνι, χάνοντας τον έλεγχο του οχήματος.
ΤΑΤΙΑΝΑ ΜΠΟΛΑΡΗ/EUROKINISSΙ
Ευτυχώς, το λεωφορείο επανήλθε άμεσα στο οδόστρωμα και δεν υπήρξαν τραυματισμοί, παρά μόνο υλικές ζημιές και ψυχολογικό σοκ. Στο σημείο κλήθηκε η Τροχαία για την καταγραφή του συμβάντος, ενώ οι επιβάτες αναγκάστηκαν να περιμένουν για αρκετή ώρα μέχρι να επιβιβαστούν σε άλλο λεωφορείο για να ολοκληρώσουν το ταξίδι τους.
Κραυγή αγωνίας για την οδική ασφάλεια
«Ανησυχώ πολύ για την ασφάλεια του παιδιού μου και όλων των συνανθρώπων μας που χρησιμοποιούν συχνά τα ΚΤΕΛ», αναφέρει η μητέρα της φοιτήτριας στο alfavita.gr, θέτοντας επιτακτικά τρία βασικά ζητήματα:
Είναι απαραίτητο οι διοικήσεις των ΚΤΕΛ και οι αρμόδιες αρχές να ελέγχουν εξονυχιστικά τις ώρες ανάπαυσης των οδηγών και την κατάσταση της υγείας τους πριν πιάσουν το τιμόνι.
Η ασφάλεια των επιβατών, ειδικά σε περιόδους αιχμής όπως οι γιορτές, πρέπει να είναι η απόλυτη προτεραιότητα.
Το περιστατικό αυτό πρέπει να λειτουργήσει ως «καμπανάκι» πριν υπάρξουν θύματα.
- Ένα λεωφορείο γεμάτο φοιτητές εξετράπη της πορείας του κοντά στο Αγρίνιο, προκαλώντας αναστάτωση χωρίς τραυματισμούς.
- Ο οδηγός φέρεται να παραδέχθηκε πως αποκοιμήθηκε στο τιμόνι, χάνοντας προσωρινά τον έλεγχο του λεωφορείου.
- Η μητέρα μιας φοιτήτριας εξέφρασε ανησυχία για την οδική ασφάλεια και ζήτησε αυστηρότερους ελέγχους στις ώρες ανάπαυσης των οδηγών.
- Το περιστατικό υπογραμμίζει την ανάγκη για αυξημένη προσοχή στην ασφάλεια των επιβατών, ειδικά κατά τις περιόδους αιχμής.

Δημοφιλή
Ηράκλειο: Μεγάλη φωτιά σε εργοστάσιο - Δείτε φωτογραφίες και βίντεο
Δείτε live τον χάρτη με τις παραλίες που υπάρχουν λαγοκέφαλοι!
Θλίψη στη Μεσαρά: Σήμερα το τελευταίο «αντίο» στον Εμμανουήλ Αλεξανδράκη στη Νίθαυρη
Κρήτη: Συνελήφθη εν ενεργεία αξιωματικός της ΕΛ.ΑΣ. για ενδοοικογενειακό επεισόδιο
Τα ζώδια που θα δουν τα οικονομικά τους να εκτοξεύονται
Σάλος σε βάφτιση στο Ηράκλειο - Ο παππάς έδιωξε τους νονούς από την εκκλησία
Θλίψη στα Χανιά για τον χαμό του αγαπητού ραδιοφωνικού παραγωγού Πέτρου Ζησάκη
Σταυρούλα Λεβεντάκη: Νέα τροπή στο θρίλερ - Στο στόχαστρο και η σύζυγος του 43χρονου (βίντεο)
Τραγωδία στη Μεσαρά: «Έσβησε» μέσα στο χωράφι του - Τον βρήκε η σύζυγός του