Όσα αποκάλυψε ο ηθοποιός
Μετά την κηδεία της Καίτης Κωνσταντίνου, ο συνάδελφος της Σταύρος Νικολαΐδης με τον οποίο έπαιξαν μαζί και στα «Εγκλήματα», αποκάλυψε το μεγάλο παράπονο της ηθοποιού.
Μιλώντας στην εκπομπή «Super Katerina», δήλωσε: «Δεν μπορώ να το πιστέψω, κανείς δεν μπορεί να το πιστέψει ακόμα. Θα θυμάμαι το χιούμορ της, το φωτεινό χαμόγελό της, την αξιοπρέπεια της. Η Καίτη ήταν αυτό που λέμε “αντράκι”. Ένας ντόμπρος και αξιοπρεπής άνθρωπος».
Στη συνέχεια, αποκάλυψε πως «το παράπονό της ήταν ότι είχε πολλά χρόνια να κάνει τηλεόραση μετά τα “Εγκλήματα”. Πριν την “Τούρτα της Μαμάς” στην ΕΡΤ πόσο καιρό είχε να κάνει τηλεόραση; Πραγματικά δεν ξέρω γιατί. Δεν θα το έλεγε ποτέ. Για να δείξουμε πόσο μας αγαπάνε, πρέπει να φύγουμε από τη ζωή».
https://exchange.glomex.com/video/v-d8f0o34d75u9?integrationId=40599v1hloydodrz
Πηγή: newsbeast.gr

Δημοφιλή
Τραγωδία στον Μυλοπόταμο: Πατέρας εντόπισε νεκρό τον 32χρονο γιο του
Κρήτη: Θρήνος για τον ξαφνικό θάνατο του 32χρονου Μανώλη, πατέρα τριών παιδιών
Νεκρή και δεύτερη μητέρα μετά τον τοκετό στη Λιβαδειά
Ο αριστούχος από το Ηράκλειο που έγραψε το απόλυτο... άριστα!
Τροχαίο ατύχημα στο κέντρο του Ηρακλείου- Τραυματίστηκε γυναίκα (φώτο)
Σάλος σε βάφτιση στο Ηράκλειο - Ο παππάς έδιωξε τους νονούς από την εκκλησία
Ηράκλειο: Υπο μερικό έλεγχο η φωτιά στον Άγιο Γιάννη Χωστό - Σε επιφυλακή η Πυροσβεστική
ΟΠΕΚΕΠΕ: Eνοχοι 57 παραγωγοί από την Κρήτη για παράνομες επιδοτήσεις
Σοβαρό τροχαίο στο Μεταξοχώρι: Αυτοκίνητο συγκρούστηκε με μηχανή - Με εγκαύματα ο ένας οδηγός