«Δυνατή» περίοδος για την αγορά της μπύρας η τουριστική σεζόν
Για τη «μάχη» της τουριστικής σεζόν που αποτελεί και τη «δυνατή» περίοδο για την αγορά της μπύρας προετοιμάζονται οι επιχειρήσεις του κλάδου συνεχίζοντας τις επενδύσεις και ενισχύοντας το αποτύπωμά τους.
Σημειώνεται ότι την προηγούμενη χρονιά, εν μέσω πληθωριστικών πιέσεων, της συνεχιζόμενης ουκρανικής κρίσης αλλά και με τις καιρικές συνθήκες να μην ευνοούν την κατανάλωση σε σημαντικές για την αγορά περιόδους, ο κλάδος εντούτοις, εμφανίστηκε ανθεκτικός στις πιέσεις.
Όπως αναφέρει το cnn.gr, στην παρούσα φάση, μεγάλοι «παίκτες» της αγοράς μπύρας εστιάζουν στην ανάπτυξη του on trade καναλιού, δηλαδή στην κατανάλωση σε µπαρ, εστιατόρια, καφέ κ.λπ., λόγω της αυξημένης τουριστικής κίνησης στη χώρα μας αλλά και της δυνατότητας υψηλότερων περιθωρίων κέρδους στο συγκεκριμένο κανάλι ενώ παράλληλα δίνουν έμφαση και στην ενίσχυση της παραγωγικής τους δυνατότητας.
«Στόχος μας είναι να επικεντρωθούμε στο πώς θα επωφεληθούμε από το on trade κανάλι και την αύξηση του τουρισμού» υπογράμμισε ο νέος επικεφαλής της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας, κ. Henrik Fredvig, περιγράφοντας τον έναν εκ των τριών πυλώνων της στρατηγικής της εταιρείας κατά τη διάρκεια πρόσφατης δημοσιογραφικής ενημέρωσης.
Την ίδια στιγμή, η εταιρεία εστιάζει και στα premium προϊόντα του χαρτοφυλακίου της, όπως η Kaiser, η Carlsberg αλλά και η Νήσος στο μετοχικό κεφάλαιο εισήλθε με μειοψηφικό ποσοστό τον περασμένο Σεπτέμβριο.
Σημειώνεται πως η Ολυμπιακή Ζυθοποιία προγραμματίζει επενδύσεις ύψους 10 εκατ. ευρώ το 2024, οι οποίες θα αφορούν σε μηχανολογικό εξοπλισμό, υλικά συσκευασίας, ψυγεία, και εξοπλισμό παγίων για την κρύα αγορά. Για την τριετία 2024-2026 συνολικά οι επενδύσεις αναμένεται να ξεπεράσουν τα 30 εκατ. ευρώ.
Ο άλλος μεγάλος «παίκτης» του κλάδου, η Αθηναϊκή Ζυθοποιία, υλοποιεί από την πλευρά της επενδυτικό πλάνο ύψους 85 εκατ. ευρώ για την τριετία 2024-2026, εκ των οποίων περίπου το 50% θα αφορά σε πράσινες επενδύσεις ενώ το υπόλοιπο σε μία σειρά από κομμάτια της δραστηριότητάς της, όπως σε γραμμές παραγωγής για την αύξηση της παραγωγικότητας, υλικά συσκευασίας, κτίρια κτλ.
Η εταιρεία δίνει έμφαση στην αύξησης τη παραγωγικής της δυνατότητας καθώς όπως χαρακτηριστικά είχε επισημάνει πρόσφατα ο Διευθύνων Σύμβουλος της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας, κ. Αλέξανδρος Δανιηλίδης «τα παραγωγικά ζυθοποιεία αποτελούν διαβατήριο για το μέλλον». Όπως υπογράμμισε ο ίδιος, «συνεχίζουμε να επενδύουμε τεράστια ποσά για να αυξήσουμε την παραγωγική μας δυνατότητα και να προσθέσουμε όγκους κάνοντάς τα παραδείγματα για το μέλλον».
Διαβάστε επίσης:
Eurostat: Στο 3,1% ο πληθωρισμός τον Φεβρουάριο στην Ελλάδα
Οι καταναλωτές στρέφονται σε ελληνικά και ιδιωτικής ετικέτας προϊόντα

Δημοφιλή
Μια υπόκλιση αμοιβαίου σεβασμού στο Ηράκλειο - Το νόημα της τιμής σε μια κίνηση
Τουρκία: Ανατροπή με τον θάνατο της οικογένειας τουριστών στην Κωνσταντινούπολη
Καταιγίδες και ισχυροί άνεμοι από αύριο 26/11 – Προ των πυλών η κακοκαιρία Adel και στην Κρήτη
Κλειστά τα σχολεία αύριο σε περιοχή της Ελλάδας λόγω κακοκαιρίας - Δείτε την ανακοίνωση
Ηράκλειο: Επιπλέον 30.000 κυβικά νερού άρδευσης ανά ημέρα φέρνει η νέα μονάδα της ΔΕΥΑΗ (βίντεο και φωτογραφίες)
Ηράκλειο: Θρήνος για τον πρόωρο χαμό της αγαπητής Άννας μητέρας τριών παιδιών
Σκηνές πανικού σε κηδεία: Η νεκρή άρχισε να χτυπά το φέρετρο!
Συγκίνηση στην απονομή του Βραβείου «Μιλτιάδη Καράτζη» στο Ηράκλειο - Απονεμήθηκε στον ερευνητή Δημήτρη Ζαρίδη
Αναπάντεχες εκπλήξεις έρχονται σε 3 ζώδια μέχρι το τέλος του Νοεμβρίου