Ηράκλειο: 30oC
Επόμενο Δελτίο ειδήσεων σε
ΔΕΙΤΕ ΤΩΡΑ
Επόμενο Δελτίο ειδήσεων σε

Συνεχίζονται τα «έκτακτα» μέτρα κατά του κορωνοϊού στο… αθάνατο ελληνικό δημόσιο!

26.06.2024, 11:05

Ηχογραφημένο μήνυμα που «ταξιδεύει στον χρόνο» τους καταναλωτές

Εκατοντάδες ήταν, όπως μαθαίνουμε, οι κλήσεις που δέχθηκε το απόγευμα της Δευτέρας ο ΔΕΔΔΗΕ τόσο κεντρικά όσο και στο Ηράκλειο, με αφορμή την πολύωρη διακοπή ρεύματος που προκλήθηκε στον Μασταμπά και στη Θέρισσο εξ αιτίας της φωτιάς που εκδηλώθηκε στην περιοχή Κορώνη Μαγαρά.

Οι απογοητευμένοι πολίτες που έπαιρναν τηλέφωνο στον ΔΕΔΔΗΕ κεντρικά δεν κατάφεραν να μιλήσουν ποτέ με εκπρόσωπο της εταιρείας, καθώς η «αναμονή» στις κλήσεις ξεπερνούσε τα 12 λεπτά.

Ωστόσο, ιδιαίτερο ενδιαφέρον είχαν οι κλήσεις στον τοπικό ΔΕΔΔΗΕ, καθώς οι καταναλωτές, ακούγοντας το ηχογραφημένο μήνυμα στις κλήσεις, έμπαιναν σε μια… «χρονοκάψουλα» και ταξίδευαν πίσω στον χρόνο στην περίοδο της πανδημίας του κορωνοϊού.

Και αυτό διότι το ηχογραφημένο μήνυμα ανέφερε χαρακτηριστικά:

«Έχετε καλέσει τον ΔΕΔΔΗΕ περιοχή Ηρακλείου. Σας ενημερώνουμε ότι λόγω του κορωνοϊού, η είσοδος στα γραφεία μας γίνεται μόνο μετά από τηλεφωνική επικοινωνία και κλείσιμο ραντεβού…».

«Εντάξει», θα πει κανείς, η πανδημία ήταν μια «καλή ευκαιρία» να αλλάξουν οι τρόποι συναλλαγής των πολιτών με τον δημόσιο και τον ευρύτερο δημόσιο τομέα, ωστόσο οι ιθύνοντες θα μπορούσαν -τουλάχιστον- να αλλάξουν το ηχογραφημένο μήνυμα!

Διαβάστε επίσης:

Ηράκλειο: «Μαϊμού» δημοτικοί υπάλληλοι προσπαθούν να εξαπατήσουν ανυποψίαστους πολίτες


Ακολουθήστε μας στο Google News για να ενημερώνεστε για τα τελευταία νέα