Δεν είχε θέσει σε λειτουργία το ταξίμετρο
Συνελήφθη τη Τρίτη 19 Μαϊου οδηγός ταξί, ο οποίος χρέωσε πολύ περισσότερα χρήματα απ΄όσα προβλέπεται τουρίστες, για να τους μεταφέρει από το Μοναστηράκι στον Πειραιά.
Ο 40χρονος οδηγός συνελήφθη από αστυνομικούς της Τροχαίας καθώς χρέωσε τους τουρίστες 45 ευρώ αντί για 20 ευρώ που είναι κανονικά η διαδρομή από το Μοναστηράκι προς τον Πειραιά.
Παράλληλα όπως προέκυψε από την έρευνα των αστυνομικών, ο οδηγός του ταξί δεν είχε θέσει σε λειτουργία το ταξίμετρο.
- Οδηγός ταξί συνελήφθη για υπερχρέωση τουριστών στη διαδρομή Μοναστηράκι-Πειραιάς.
- Η χρέωση ήταν 45 ευρώ, αντί για το κανονικό ποσό των 20 ευρώ.
- Ο οδηγός δεν είχε ενεργοποιήσει το ταξίμετρο κατά τη διαδρομή.
- Η σύλληψη έγινε από αστυνομικούς της Τροχαίας στις 19 Μαΐου.
Διαβάστε επίσης:

Δημοφιλή
Βροχές και καταιγίδες στην Κρήτη σήμερα – Ποιες περιοχές θα επηρεαστούν περισσότερο
Γαστούνη: Συνελήφθησαν οι 5 Ρομά που έκαψαν το νέο κατάστημα του περιπτερά (φωτογραφίες)
Σπαρακτική ανάρτηση από τον Υπάτιο Πατμάνογλου 9 χρόνια μετά το τροχαίο που έχασε σύζυγο και γιο
Εσπευσμένα στο νοσοκομείο ο Γρηγόρης Αρναούτογλου - «Είναι το πιο επώδυνο πράγμα που έχω βιώσει»
Αλλαγή του καιρού στην Κρήτη με τοπικές βροχές - Πότε επιστρέφει η καλοκαιρία
Δύσκολες ώρες για την Πόπη Τσαπανίδου – Έφυγε από τη ζωή η μητέρα της
Λεωφορείο «καρφώθηκε» σε κολώνα στα Άνω Λιόσια - Τρεις τραυματίες
Μάρκος Σεφερλής: Στα δικαστήρια με τον κουμπάρο του για υπεξαίρεση 350.000 ευρώ
Ηράκλειο: Ανήλικοι έπιασαν τα σπρέι και κατέληξαν με χειροπέδες στα Ενετικά Τείχη