Ηράκλειο: 27oC
CretaOne Radio 102,3 Δείτε Ζωντανά
Ακούστε Ζωντανά CretaOne Radio 102,3
Δείτε Ζωντανά CretaOne Radio 102,3

Τέλη κυκλοφορίας με το μήνα – Πότε ξεκινά η πληρωμή τους

10.04.2025, 7:29

 Τι πρέπει να ξέρουν οι οδηγοί

Ενεργοποιούνται σήμερα Πέμπτη (10/4) τα τέλη κυκλοφορίας με τον μήνα που δίνουν τη δυνατότητα σε όσους ιδιοκτήτες οχημάτων έχουν καταθέσει πινακίδες να τις πάρουν πίσω ακόμη και πριν από το Πάσχα με την καταβολή αναλογικών τελών.

Η δυνατότητα παρέχεται μόνο μία φορά κάθε χρόνο, κάτι που σημαίνει ότι δεν μπορεί να πάρει κάποιος για ένα μήνα τις πινακίδες καταβάλλοντας το 1/12 των ετήσιων τελών, στη συνέχεια να θέσει το όχημα του σε ακινησία και μετά να τις ξαναπάρει.

Οι ιδιοκτήτες οχημάτων μπορούν μόνον μια φορά το χρόνο και για μέγιστο διάστημα από τον Απρίλιο έως και τον Δεκέμβριο να λάβουν τις πινακίδες τους, καταβάλλοντας τόσα δωδεκατημόρια των ετήσιων τελών κυκλοφορίας όσοι και οι μήνες που θα κυκλοφορούν τα οχήματα τους.

Τέλη κυκλοφορίας με τον μήνα: Τι προβλέπει η τροπολογία

Ο ιδιοκτήτης ή ο κάτοχος επιβατικού οχήματος ιδιωτικής χρήσης ή μοτοσικλέτας ιδιωτικής χρήσης μπορεί από την 1η Απριλίου κάθε έτους να άρει μία φορά την ακινησία του οχήματος μέσα στο ίδιο έτος, με αναλογική καταβολή των δωδεκατημορίων των ετήσιων τελών τα οποία αντιστοιχούν στους μήνες άρσης της ακινησίας και υπολείπονται έως τη λήξη του έτους. Η αναλογική καταβολή διενεργείται προηγουμένως της άρσης ακινησίας. Χρονικό διάστημα άρσης μικρότερο του μηνός λογίζεται ως ολόκληρος μήνας.

Το όχημα τίθεται αυτόματα σε ακινησία από την Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων μετά την παρέλευση της περιόδου κυκλοφορίας για την οποία έχουν καταβληθεί τα αντίστοιχα αναλογικά τέλη κυκλοφορίας.

Σε περίπτωση θανάτου του ιδιοκτήτη, οι κληρονόμοι ευθύνονται για τα τέλη κυκλοφορίας του έτους θανάτου, αφαιρουμένου του ήδη καταβληθέντος ποσού, ενώ για το επόμενο έτος οφείλουν και πρόστιμο. Το διοικητικό πρόστιμο των 10.000 ευρώ δεν επιβάλλεται για το έτος του θανάτου και το επόμενο.

Σε περίπτωση άρσης αναγκαστικής ακινησίας εντός του έτους καταβάλλονται αναλογικά τέλη για τους μήνες έως τη λήξη του έτους εντός 15 ημερών από την ημερομηνία που έπαυσε η αναγκαστική ακινησία. Αν δεν καταβληθούν εμπροθέσμως τα τέλη, επιβάλλεται πρόστιμο ίσο με το διπλάσιο των ετησίων τελών κυκλοφορίας. Με πράξη της αρμόδιας υπηρεσίας της φορολογικής διοίκησης, διαπιστώνεται το οφειλόμενο ποσό για την άρση της αναγκαστικής ακινησίας, βάσει της ακριβούς ημερομηνίας άρσης.

https://exchange.glomex.com/video/v-d92ng810x2dl?integrationId=40599v1hloydodrz

Προσθέστε το cretaone.gr ως προτιμώμενη πηγή στο Google
πριν από 1 λεπτό
Οικονομία

Γιατί το φρέσκο ελαιόλαδο είναι θολό – Είναι καλύτερο ή χειρότερο;

Διαβάστε περισσότερα
πριν από 7 λεπτά
Ελλάδα

Γιώργος Μαζωνάκης: Την Παρασκευή η κατάθεση της κόρης των δύο γιατρών

Διαβάστε περισσότερα
πριν από 13 λεπτά
Καιρός

Καιρός στην Κρήτη: Τι αλλάζει από την Πέμπτη 8 Οκτωβρίου μετά την πολυήμερη κακοκαιρία

Διαβάστε περισσότερα
πριν από 14 λεπτά
Ηράκλειο

Νέα άφιξη μεταναστών – Εντοπίστηκε λέμβος νότια των Καλών Λιμένων

Διαβάστε περισσότερα
πριν από 19 λεπτά
Ελλάδα

Δίκη για τον θάνατο του Σήφη Βαλυράκη: Σήμερα η απόφαση για τους δύο κατηγορούμενους ψαράδες

Διαβάστε περισσότερα
πριν από 24 λεπτά
Ελλάδα

Φωτιά σε διαμέρισμα στου Ρέντη – Δύο άτομα στο νοσοκομείο

Διαβάστε περισσότερα
πριν από 25 λεπτά
Πνευματικά

Εορτολόγιο 8 Οκτωβρίου: Ποιοι γιορτάζουν σήμερα – Μην ξεχάσετε να τους πείτε «χρόνια πολλά»

Διαβάστε περισσότερα
πριν από 30 λεπτά
Ηράκλειο

ΔΕΔΔΗΕ: Σε ποιες περιοχές της Κρήτης θα κοπεί το ρεύμα σήμερα Πέμπτη

Διαβάστε περισσότερα
πριν από 37 λεπτά
Ηράκλειο

Κρήτη: Ηλιοφάνεια και ζέστη σήμερα Πέμπτη 8/10 – Που θα φτάσει η θερμοκρασία

Διαβάστε περισσότερα
πριν από 8 ώρες
Style

Κλήρωση ΛΟΤΤΟ 2768: Αυτοί είναι οι τυχεροί αριθμοί

Διαβάστε περισσότερα

CretaOne TV

Δείτε όλα τα βίντεο του CretaOne TV εδώ

Παρακολουθήστε τώρα →