Τέλη κυκλοφορίας με το μήνα θα πληρώσουν όσοι επιθυμούν να κάνουν Πάσχα με αυτοκίνητο. Όσοι θέλουν να πάρουν πίσω τις πινακίδες, τις οποίες έχουν καταθέσει ψηφιακά, θα μπορέσουν να το πράξουν άμεσα, προκειμένου να πάνε με το αυτοκίνητο για Πάσχα στην επαρχία.
Για να θέσουν και πάλι σε κίνηση το αυτοκίνητο, πρέπει να πληρώσουν τόσα δωδέκατα των ετήσιων τελών κυκλοφορίας, όσοι οι μήνες που θέλουν να επαναφέρουν σε κυκλοφορία το όχημά τους.
- Έτσι εάν κάποιος «ξαναβγάλει στους δρόμους» το αυτοκίνητό του για ένα μήνα θα πληρώσει το 1/12 των τελών κυκλοφορίας, για δύο μήνες τα 2/12, για 3 μήνες τα 3/12 και ούτω καθεξής.
- Για παράδειγμα εάν ιδιοκτήτης αυτοκινήτου με ετήσια τέλη κυκλοφορίας ύψους 300 ευρώ άρει την ακινησία του οχήματος του για διάστημα τεσσάρων μηνών θα πληρώσει 100 ευρώ (4/12).
Επί του παρόντος προωθείται μόνο η διάταξη για τα τέλη κυκλοφορίας με το μήνα ενώ το φθινόπωρο αναμένονται αλλαγές στα τέλη κυκλοφορίας του 2025 σε συνδυασμό με ένα νέο σύστημα προσαυξήσεων σε περίπτωση εκπρόθεσμης πληρωμής.
Πηγή: ertnews.gr
Διαβάστε επίσης:

Δημοφιλή
Θλίψη στο Ηράκλειο: «Έφυγε» από τη ζωή ο Κωνσταντίνος Αγιομυργιαννάκης σε ηλικία 64 ετών
Τι αλλάζει σε προσλήψεις, αμοιβές και μισθούς από 1η Νοεμβρίου
Πένθος στο Ηράκλειο για τον Αντώνη Αποστολίδη που «έφυγε» σε ηλικία 53 ετών
Ποιο είναι το βαθύτερο σημείο της θάλασσας γύρω από την Κρήτη και τι υπάρχει εκεί κάτω;
Πολιτική «θύελλα» για τις δηλώσεις Ρούμπιο στην Αθήνα
Επίδομα 400 ευρώ: «Κλείδωσε» η ημερομηνία πληρωμής – Πότε μπαίνει στους λογαριασμούς
Συνελήφθη άνδρας που κυκλοφορούσε γυμνός και προσπαθούσε να αγκαλιάσει αγνώστους
Ρέθυμνο: Πάνω από 300 περιστατικά γαστρεντερίτιδας – «Ανοιχτή επιδημία χωρίς να γνωρίζουμε το παθογόνο»
Κρήτη: Γιατί τα παλιά σπίτια στα χωριά είχαν τόσο χοντρούς πέτρινους τοίχους;