Το σωματείο οδηγών ταξί θα συμμετέχει στην 24ωρη απεργία
Χωρίς ταξί θα μείνει η Θεσσαλονίκη την Τετάρτη 22 Νοεμβρίου, καθώς και το σωματείο οδηγών ταξί νομού Θεσσαλονίκης «Ο ΕΡΜΗΣ» συμμετέχει στην 24ωρη απεργία που κήρυξε η ΠΟΕΙΑΤΑ.
Οι ιδιοκτήτες των ταξί διαμαρτύρονται για το νέο φορολογικό νομοσχέδιο της κυβέρνησης και υποστηρίζουν ότι θα επιβαρύνει τους ελεύθερους επαγγελματίες.
Όπως αναφέρουν σε ανακοίνωσή τους, «το νέο νομοσχέδιο στοχεύει στους ελεύθερους επαγγελματίες με το μικρότερο τζίρο της αγοράς και αυτό από μόνο του αποτελεί μια καθαρή αδικία.»
Την ερχόμενη Δευτέρα το διοικητικό συμβούλιο του Σωματείου καλεί τα μέλη να συζητήσουν και να αποφασίσουν τον τρόπο διαμαρτυρίας και δράσης.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Δημοφιλή
Ηράκλειο: Μεγάλη φωτιά σε εργοστάσιο - Δείτε φωτογραφίες και βίντεο
Δείτε live τον χάρτη με τις παραλίες που υπάρχουν λαγοκέφαλοι!
Ο αριστούχος από το Ηράκλειο που έγραψε το απόλυτο... άριστα!
Τα ζώδια που θα δουν τα οικονομικά τους να εκτοξεύονται
Θλίψη στη Μεσαρά: Σήμερα το τελευταίο «αντίο» στον Εμμανουήλ Αλεξανδράκη στη Νίθαυρη
Ηράκλειο: Βελτιωμένη η εικόνα της μεγάλης φωτιάς στον Αη Γιάννη Χωστό - Η τιτάνια μάχη, οι καταστροφές και όσα έγιναν από την πρώτη στιγμή! - Δείτε βίντεο και φωτογραφίες
Κρήτη: Συνελήφθη εν ενεργεία αξιωματικός της ΕΛ.ΑΣ. για ενδοοικογενειακό επεισόδιο
Σάλος σε βάφτιση στο Ηράκλειο - Ο παππάς έδιωξε τους νονούς από την εκκλησία
Σκηνικό καταστροφής στο εφιαλτικό πύρινο μέτωπο στο Ηράκλειο - Τι λέει στο Cretaone ο αντιπεριφερειάρχης Νίκος Συριγωνάκης