Ηράκλειο: 14oC

Θεσσαλονίκη: «Πράσινο» φως στη σύμβαση ΟΣΕΘ με ΚΤΕΛ για 43 λεωφορειακές γραμμές

15.02.2024, 0:35

Το έργο του ΟΑΣΘ παραμένει στο εσωτερικό πυκνοκατοικημένο τμήμα του πολεοδομικού συγκροτήματος

Δεκτή έγινε από το Ελεγκτικό Συνέδριο με την Απόφαση 158/2024 η προσφυγή του Οργανισμού Συγκοινωνιακού Έργου Θεσσαλονίκης για τη δυνατότητα σύναψης σύμβασης ανάμεσα στον ΟΣΕΘ και στην ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης για τη διεξαγωγή συγκοινωνιακού έργου στην ευρύτερη περιοχή της Θεσσαλονίκης έως τα τέλη Οκτωβρίου, με πιθανή παράταση έως τα τέλη του 2024.

Οι περιαστικές γραμμές που εξυπηρετούνται από τα ΚΤΕΛ, σε συνεργασία με τον ΟΑΣΘ, που συνεχίζει να αποτελεί τον κύριο πάροχο της συγκοινωνίας, ανέρχονται πλέον σε 43 (μαζί με τις γραμμές που δημιούργησε ο ΟΣΕΘ για το FLYOVER).

Το έργο του ΟΑΣΘ παραμένει στο εσωτερικό πυκνοκατοικημένο τμήμα του πολεοδομικού συγκροτήματος και ο φορέας το ενισχύει ήδη κατά 20% σε σχέση με το 2023 με επιπλέον οχήματα και οδηγούς.

Όπως αναφέρει ο ΟΣΕΘ σε ανακοίνωσή του,

«οι αστικές και περιαστικές συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης εμπλουτίζονται με αυξημένο στόλο και δρομολόγια. Προσθέτουν ποιότητα και εξυπηρέτηση με οικονομία, σε βαθμό που οι αυξημένες μετακινήσεις έχον ανάγκες. Οι πολίτες μετακινούνται με τις γραμμές τόσο προς τα νοτιοανατολικά όσο και δυτικά-ΒΔ και υπάρχει αύξηση επιβατικής κίνησης, όπως δείχνουν πρόσφατες έρευνες του ΟΣΕΘ. Με τη νέα σύμβαση αναμένεται μέχρι τα τέλη του 2024, να εκτελεστεί έργο των ΚΤΕΛ περίπου 20 εκ. οχηματοχιλιομέτρων με κόστος 1,72€ ανά οχηματοχιλιόμετρο και ο αριθμός των οχημάτων να ανέλθει στα (190-200) περίπου. Αυτά προστίθενται στα περίπου (300) του ΟΑΣΘ που κυκλοφορούν καθημερινά και όλα μαζί θα αγγίζουν τα (500) καθημερινά κυκλοφορούντα λεωφορεία, αριθμό που είχε πολλά χρόνια να δει η Θεσσαλονίκη.
Είναι γνωστό ότι ο ΟΣΕΘ θα προκηρύξει εντός των προσεχών εβδομάδων ανοικτό διεθνή διαγωνισμό για τις γραμμές αυτές ώστε από το 2025 να καλυφθούν οι ανάγκες από ικανούς και σύγχρονους παρόχους μέσω διαγωνιστικές διαδικασίας».

«Είμαστε ικανοποιημένοι από την εξέλιξη αυτή που δικαιώνει τις προσπάθειές μας, ενός σχεδιασμού βελτιωμένης εξυπηρέτησης που υλοποιείται σταθερά και μεθοδικά από το 2019. Θα συγκεντρώσουμε τις δυνάμεις μας ακόμη περισσότερο ώστε να δικαιώσουμε τις προσδοκίες των πολιτών και την εμπιστοσύνη τους απέναντι στους παρόχους μεταφορείς. Τόσο ο ΟΑΣΘ όσο και ο ιδιώτης πάροχος (συνεργασία ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης, Σερρών και Χαλκιδικής) «στοιχηματίζουν» για την καλύτερη και φθηνότερη εξυπηρέτηση την κρίσιμη περίοδο πριν έρθει το μετρό της Θεσσαλονίκης», δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΣΕΘ Γιάννης Τόσκας, μεταφέροντας τις ευχαριστίες του ΟΣΕΘ προς τους συνεργάτες, τους εργαζομένους των παρόχων και όλους όσοι μοχθούν καθημερινά για τη βελτίωση του συγκοινωνιακού και των συνθηκών μετακινήσεων στη Θεσσαλονίκη.

πριν από 40 λεπτά
Υγεία

Καρκίνος του εντέρου: Ποιο ρόφημα μειώνει τον κίνδυνο σχεδόν κατά 20%

Διαβάστε περισσότερα
πριν από 49 λεπτά
Style

Αυτά τα 2 ζώδια είναι καρμικό να επιτύχουν στη ζωή τους

Διαβάστε περισσότερα
πριν από 55 λεπτά
Αθλητικά

Ένταση στη Φλωρεντία μεταξύ οπαδών της ΑΕΚ και της αστυνομίας (βίντεο)

Διαβάστε περισσότερα
πριν από 1 ώρα
Πολιτική

Γεωργιάδης για Novartis: «Αλέξη μήπως στην επανέκδοση της Ιθάκης θα ήθελες να μας ζητήσεις συγγνώμη;»

Διαβάστε περισσότερα
πριν από 1 ώρα
Style

Κλήρωση Τζόκερ 27/11/2025: Αυτοί είναι οι τυχεροί αριθμοί που κερδίζουν 2.200.000 ευρώ

Διαβάστε περισσότερα
πριν από 1 ώρα
Πολιτική

«Πυρά» Κωνσταντοπούλου: Εγκληματική οργάνωση στον ΟΠΕΚΕΠΕ

Διαβάστε περισσότερα
πριν από 1 ώρα
Κρήτη

Πολάκης για ΟΠΕΚΕΠΕ: «Η κυβέρνηση Μητσοτάκη εκδικείται τους πραγματικούς αγροτοκτηνοτρόφους – Στην Κρήτη ξεσηκώνονται ξανά»

Διαβάστε περισσότερα
πριν από 1 ώρα
Style

Γιατί δεν πρέπει να αγοράζεις μπλε αυτοκίνητο

Διαβάστε περισσότερα
πριν από 1 ώρα
Ηράκλειο

Ηράκλειο: Σοβαρό τροχαίο με τραυματισμό στο Γάζι

Διαβάστε περισσότερα
πριν από 1 ώρα
Κρήτη

Ρέθυμνο: Φωτιά σε χορτολιβαδική έκταση – Άμεση κινητοποίηση της Πυροσβεστικής

Διαβάστε περισσότερα

CretaOne TV

Δείτε όλα τα βίντεο του CretaOne TV εδώ

Παρακολουθήστε τώρα →