Έστειλαν 18χρονο στο νοσοκομείο για ασήμαντη αφορμή
Άλλο ένα κρούσμα ενδοσχολικής βίας αυτή τη φορά μέσα σε σχολείο κατά τη διάρκεια διαλείμματος σημειώθηκε στη Θεσσαλονίκη το μεσημέρι της Τετάρτης (7/2). Στο ΕΠΑΛ Λαγκαδά πέντε μαθητές 17 και 18 ετών ξυλοκόπησαν 18χρονο συμμαθητή τους για ασήμαντη αφορμή, στέλνοντάς τον στο νοσοκομείο.
Ο νεαρός μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο ΑΧΕΠΑ όπου και νοσηλεύεται.
Ο διευθυντής του 1ου ΕΠΑΛ Λαγκαδά, Δημήτρης Χατζόπουλος τονίζει πως «είναι καθαρή περίπτωση προσωπικής αντιδικίας μαθητών. Δεν έχει καμία σχέση με οπαδικά από την πληροφορία, που έχω. Γίνονται οι έρευνες, θα αποδοθούν οι όποιες ευθύνες πρέπει να αποδοθούν».
Από την πλευρά του, ο αντιδήμαρχος Παιδείας δήμου Λαγκαδά, Χαράλαμπος Κυργιάννης επισημαίνει: «Δυστυχώς το φαινόμενο της ενδοσχολικής βίας όπως παρακολουθούμε το τελευταίο διάστημα έχει αποκτήσει καποια έξαρση».
Οι πέντε μαθητές συνελήφθησαν και σχηματίστηκε σε βάρος τους δικογραφία για σωματική βλάβη. Αφέθηκαν ελεύθεροι με εντολή εισαγγελέα.
Δημοφιλή
Δείτε live τον χάρτη με τις παραλίες που υπάρχουν λαγοκέφαλοι!
Θλίψη στη Μεσαρά: Σήμερα το τελευταίο «αντίο» στον Εμμανουήλ Αλεξανδράκη στη Νίθαυρη
Κρήτη: Συνελήφθη εν ενεργεία αξιωματικός της ΕΛ.ΑΣ. για ενδοοικογενειακό επεισόδιο
Τα ζώδια που θα δουν τα οικονομικά τους να εκτοξεύονται
Σάλος σε βάφτιση στο Ηράκλειο - Ο παππάς έδιωξε τους νονούς από την εκκλησία
Σταυρούλα Λεβεντάκη: Νέα τροπή στο θρίλερ - Στο στόχαστρο και η σύζυγος του 43χρονου (βίντεο)
Τραγωδία στη Μεσαρά: «Έσβησε» μέσα στο χωράφι του - Τον βρήκε η σύζυγός του
Ερωτικό σκάνδαλο με Έλληνα αξιωματικό και 20χρονη μετανάστρια στο Ανατολικό Αιγαίο!
Ηράκλειο: Έπεσαν πυροβολισμοί σε χωριό κατά τη γιορτή του Κλήδονα -Συνελήφθη νεαρός