Δείτε τι αναφέρουν τα ποσοστά έρευνας πάνω σε αυτό το θέμα
Μπορούν τα χρήματα να αγοράσουν τον… έρωτα; Όπως -υπό προϋποθέσεις- δεν μπορούν να αγοράσουν την ευτυχία, με τον ίδιο τρόπο δεν μπορούν να εξασφαλίσουν και την εγγυημένη συμβατότητα με ένα άτομο, καθώς άλλοι παράγοντες είναι που τελικά μετράνε περισσότερο.
Όπως διαπίστωσε νεότερη μελέτη, η προσωπικότητα είναι που θα κερδίσει τελικά το ενδιαφέρον σε ένα ραντεβού ή στην αναζήτηση μιας σχέσης παρά τα… «λεφτά» αισθήματα.
Οι ερευνητές από το το Πανεπιστήμιο του York και το Πανεπιστήμιο του Essex ανέλυσαν περισσότερες από 1.000.000 αγγελίες γνωριμιών από όλο τον κόσμο.
Διαπίστωσαν διαφορά ανάμεσα στις χώρες που εξέτασαν, ανάλογα και με το βιοτικό τους επίπεδο. Για παράδειγμα, ο οικονομικός παράγοντας στα άτομα που διέμεναν στις ΗΠΑ, τη Γαλλία και τον Καναδά δεν ήταν τόσο σημαντικός στην εύρεση συντρόφου. Αντίθετα, ένα ευκατάστατο ταίρι ήταν περιζήτητο στην Ινδία.
«Η μελέτη μας αναδεικνύει ότι η προσωπικότητα γίνεται όλο και πιο σημαντική στις δυτικές χώρες, όπως οι Ηνωμένες Πολιτείες, χωρίς όμως να βλέπουμε την ίδια τάση στην Ινδία», επισήμανε ο συν-ερευνητής δρ. Quentin Lippmann.
Για τη μελέτη, η ερευνητική ομάδα ανέλυσε αγγελίες γνωριμιών μεγάλων ειδησεογραφικών πρακτορείων στον Καναδά, τη Γαλλία και την Ινδία, καθώς και δεδομένα από δημοσιεύσεις από το 1950 έως το 1995 και από 41 περιφερειακές εφημερίδες του Καναδά και των ΗΠΑ το 1995. Επικεντρώθηκαν στη γλώσσα που χρησιμοποιήθηκε και τις κατέταξαν σε τέσσερις διαφορετικές κατηγορίες.
Έτσι, η «οικονομική» χρήση της γλώσσας επικεντρώθηκε στην οικονομική κατάσταση ενός πιθανού συντρόφου, ενώ οι όροι που χρησιμοποιούνταν για την προσωπικότητα κάλυπτε χαρακτηριστικά όπως η εξωστρέφεια. Αντίστοιχα, η «σωματική» χρήση της γλώσσας έδειχνε κάποια προτίμηση στην εξωτερική εμφάνιση και η χρήση της γλώσσας για να περιγράψει το γούστο κάλυπτε τα χόμπι και τις συνήθειες των ατόμων.
Χρονολογικά, από το 1950 μέχρι το 1995 η σημασία της προσωπικότητας αυξήθηκε στις δυτικές χώρες, ενώ η σημασία των οικονομικών παραγόντων μειώθηκε.
Αυτό σημαίνει ότι το 40-45% των λέξεων που χρησιμοποιούσαν οι γυναίκες για να περιγράψουν τον ιδανικό σύντροφό τους ανήκε στην κατηγορία «προσωπικότητα», ενώ μόλις το 10% ανέφερε τον οικονομικό παράγοντα.
Ομοίως, το 35-40% των λέξεων στις αγγελίες που τοποθετούσαν οι άνδρες επικεντρώνονταν στην προσωπικότητα, ενώ μόνο το 5% αφορούσε τα οικονομικά.
Ωστόσο, στην Ινδία, τόσο τα οικονομικά όσο και η προσωπικότητα παρέμειναν βασικά ζητήματα κατά την ίδια χρονική περίοδο. Επιπροσθέτως, υπήρξε και μια διαφορά μεταξύ των δύο φύλων στις αγγελίες, καθώς φαίνεται πως οι γυναίκες έδιναν μεγαλύτερη σημασία στην οικονομική κατάσταση των υποψήφιων συντρόφων, σε σύγκριση με εκείνες που τοποθετήθηκαν από άνδρες.
Πηγή: ygeiamou.gr
Σύνοψη άρθρου
- Η προσωπικότητα κερδίζει το ενδιαφέρον σε ραντεβού περισσότερο από το εισόδημα, σύμφωνα με μελέτη.
- Η σημασία της προσωπικότητας στις δυτικές χώρες αυξήθηκε από το 1950 έως το 1995, ενώ η σημασία των οικονομικών παραγόντων μειώθηκε.
- Οι γυναίκες δίνουν μεγαλύτερη έμφαση στην οικονομική κατάσταση των συντρόφων σε σύγκριση με τους άνδρες.
- Στην Ινδία, και η προσωπικότητα και τα οικονομικά παραμένουν βασικά κριτήρια για την επιλογή συντρόφου.

Δημοφιλή
Πέντε «μοιραία» λάθη που κάνουν οι άνδρες στο σεξ – Τι αποκαλύπτουν οι ειδικοί
Εν ψυχρώ εκτέλεση 52χρονου στην Κίσσαμο: Για ένα χαστούκι βάφτηκε με αίμα η γιορτή κάστανου - Τι λέει η οικογένεια του δράστη
Σταύρος Ζαλμάς: Πήγα σε δημόσιο νοσοκομείο, έκανα εξετάσεις για AIDS, τις πήρα και τις πήγα στον διευθυντή
Γνωστός τραγουδιστής υπέβαλε μήνυση εναντίον της πρώην συντρόφου του - Της πέρασαν χειροπέδες
Σοκ στα Χανιά από την εν ψυχρώ εκτέλεση 52χρονου: Σκότωσε το «αίμα» του ενώ χόρευε στο πανηγύρι - Φόβοι για βεντέτα
«Είδα τον ευχούλη»: Η αντίδραση αγρότη στο First Dates όταν είδε ότι το ραντεβού του είχε αξύριστες μασχάλες...
Μπλεγμένος με τον ΟΠΕΚΕΠΕ γνωστός αγροτοσυνδικαλιστής – Τι εξετάζουν οι αρχές
Θλίψη στο Λασίθι: Έφυγε από τη ζωή η Άννα Παρσωτάκη
Καρέ-καρέ η άγρια επίθεση στον Μάκη Βορίδη στο Ηράκλειο - Δείτε αποκαλυπτικό βίντεο