Ηράκλειο: 25oC

Το διαφημιστικό σποτ με τις γάτες που χρησιμοποιεί η CIA ως εργαλείο βασανιστηρίων

28.07.2024, 19:42

Το 1974, γνωστή εταιρεία γατοτροφών, δημιούργησε νέο brand με την ονομασία Meow Mix.

Ήταν τόσο μεγάλο το ενδιαφέρον γι’ αυτήν τη γατοτροφή, που δημιουργήθηκε και ένα σχετικό διαφημιστικό σποτ, με το σλόγκαν: “Meow mix, τόσο νόστιμο, που οι γάτες το ζητάνε με τ’ όνομα τους”.

H κεντρική ιδέα του σποτ, ήταν να απεικονίζονται γάτες, οι οποίες θα απολάμβαναν το φαγητό τους, ενώ μια τραγουδίστρια θα τραγουδούσε το σλόγκαν της διαφήμισης.

Όμως, όλα άλλαξαν, όταν σε μια πρόβα, μια από τις γάτες πνίγηκε, και ο ήχος που έπιασε το μικρόφωνο, έμοιαζε σαν να τραγουδάει. Τελικά, η τραγουδίστρια – άνθρωπος έδωσε τη θέση της σε μια γάτα.

Βαριέμαι, βαριέμαιιιιι…

Τα χρόνια πέρασαν, και η αμερικάνικη παραγωγή καταναλωτικών προϊόντων «γέννησε» εκατοντάδες χιλιάδες παρόμοια σποτάκια.

Όμως το “meow meow meow meow” έγινε εθισμός. To jingle διασκευάστηκε σε ροκ, dance, μέταλ, και όχι μόνο.

Όμως, δεν ήταν μόνο οι σύγχρονοι viral content creators που έπαιξαν με το “meow meow meow”. To τζινγκλ χρησιμοποιήθηκε και από τη CIA, ως μέρος βασανιστηρίων(!) σε αιχμαλώτους κατάσκοπους και όχι μόνο, ως μέρος της τακτικής του οργανισμού να βάζει σε επανάληψη επί πολλές ώρες, έναν συγκεκριμένο, μόνότονο ήχο, ώστε να προκαλέσει αϋπνία στους κρατούμενους, και να «παραλύσουν» τα νεύρα τους.

Πηγή: reader.gr

Διαβάστε επίσης:

Συνεχίζονται οι πολιτιστικές Εκδηλώσεις – Καλοκαίρι 2024 στον Δήμο Πλατανιά

Πάμε? Το πολιτιστικό ημερολόγιο του Δήμου Ηρακλείου

Πάνας Δρώμενα 2024: Ανακαλύψτε την Μαγεία του Ψηλορείτη


Ακολουθήστε μας στο Google News για να ενημερώνεστε για τα τελευταία νέα