Δεν είναι άλλο από τη φύση
Περνώντας τουλάχιστον 20 λεπτά της μέρας σας σε ένα μέρος που σας φέρνει κοντά στη φύση είναι αρκετό για να μειώσει τα επίπεδα των ορμονών του στρες στο σώμα σας. Αυτό είναι το εύρημα μελέτης που κατέδειξε για πρώτη φορά την αποτελεσματική αγχολυτική δράση της υπαίθριας φυσικής εμπειρίας. Η μελέτη δημοσιεύθηκε στο Frontiers in Psychology.
«Γνωρίζουμε πως περνώντας χρόνο στη φύση μειώνει το στρες που βιώνουμε, αλλά μέχρι τώρα ήταν ασαφές πόσο συχνά πρέπει να το κάνουμε και για πόσο χρόνο, ή ακόμα και ποιο είδος φυσικής εμπειρίας μας ωφελεί», εξήγησε η Δρ. Mary Carol Hunter, Επίκουρη Καθηγήτρια του Πανεπιστημίου του Μίσιγκαν και επικεφαλής συγγραφέας της μελέτης.
«Η μελέτη μας δείχνει ότι για την αποτελεσματική μείωση της κορτιζόλης, της κατεξοχήν ορμόνης του στρες, πρέπει να ξοδέψετε 20 έως 30 λεπτά καθιστοί ή περπατώντας σε ένα χώρο που φέρνει μία αίσθηση φύσης».
Διαβάστε επίσης:
Παγκόσμια Ημέρα Ύπνου: Η σιωπηλή πανδημία που αφορά ένα δις ανθρώπους

Δημοφιλή
Θρήνος στο Αρκαλοχώρι για την Ράνια που έφυγε πρόωρα σε ηλικία μόλις 28 ετών!
Σταυρούλα Λεβεντάκη: Νέα τροπή στο θρίλερ - Στο στόχαστρο και η σύζυγος του 43χρονου (βίντεο)
Ηράκλειο: Σοβαρό τροχαίο στην Παντάνασσα μετά από καταδίωξη της ΕΛ.ΑΣ. - Δείτε εικόνες
Σάλος σε βάφτιση στο Ηράκλειο - Ο παππάς έδιωξε τους νονούς από την εκκλησία
Απόσυρση στήριξης στο κόμμα Καρυστιανού από τον Πτέραρχο Αθανάσιο Παπανικολάου
Viral ο Κρητικός κουμπάρος: Δεν έφτανε τα στέφανα και τον σήκωσαν στα χέρια! - Δείτε το βίντεο
Περιστέρι: Συμμορία με 40 οπλισμένους ανηλίκους σκόρπισε πανικό - «Ήρθαν σαν κοπάδι και χτυπούσαν στα τυφλά»
Μεσαρά: Πενθεί η Βαγιωνιά για τον χαμό του αγαπητού Γιάννη
Ηράκλειο: Σύλληψη 22χρονης υπαλλήλου για κλοπή 9.000 ευρώ από περίπτερο