Το έργο που θα ανακουφίσει τις μετακινήσεις στην Αττική
Η αστική σήραγγα συνιστά σημαντικό έργο για την Αττική, καθώς εκτιμάται ότι θα βελτιώσει αισθητά τα κυκλοφοριακά δεδομένα, διευκολύνοντας τις μετακινήσεις των κατοίκων και επισκεπτών της.
Αβίωτες έχουν καταστεί οι μετακινήσεις στην Αττική, με τους οδηγούς να περνούν καθημερινά ατελείωτες ώρες πίσω από το τιμόνι, βιώνοντας τεράστιες καθυστερήσεις.
Το κυκλοφοριακό αποτελεί ένα από τα μεγαλύτερα προβλήματα όσων κατοικούν στην πρωτεύουσα, και ως εκ τούτου η κυβέρνηση ξεφυλλίζει την ατζέντα των έργων που θα μπορούσαν να συνδράμουν στην εξομάλυνση των μετακινήσεων των πολιτών.

Αναμφίβολα, μία από τις οδικές παρεμβάσεις που έχουν κεντρίσει το ενδιαφέρον της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών είναι η Σήραγγα Ηλιούπολης, η οποία εφόσον υλοποιηθεί θα καταφέρει να συνδέσει τις Λεωφόρους Μεσογείων και Κηφισίας αλλά και τον Καρέα με το Ελληνικό σε περίπου σε 10 λεπτά.
Το έργο προβλέπει την κατασκευή μίας σήραγγας μήκους περίπου 3 χλμ., με 3 λωρίδες ανά ρεύμα κυκλοφορίας, χωρίς εξόδους, που θα ξεκινά να βυθίζεται στο ύψος της Κατεχάκη και θα καταλήγει σε κόμβο της Λεωφ. Βουλιαγμένης.
Πρόκειται για επέκταση της Αττικής Οδού και συγκεκριμένα της Δυτικής Περιφερειακής Υμηττού προς το Ελληνικό, όπου υλοποιείται η μεγάλη αστική ανάπλαση “The Ellinikon” και υπάρχει πρόβλεψη για δεκάδες χιλιάδες επισκέπτες.
Με το εν λόγω έργο θα η Λεωφ. Βουλιαγμένης θα «απελευθερωθεί» από τα φανάρια και θα μετατραπεί σε αυτοκινητόδρομο, μετριάζοντας τον κυκλοφοριακό κορεσμό που παρατηρείται στη λεωφόρο ειδικά κατά τις ώρες αιχμής.
Όπως έχουν δηλώσει κορυφαία στελέχη του κατασκευαστικού κλάδου, με τη συγκεκριμένη οδική παρέμβαση ολοκληρώνεται σε μεγάλο βαθμό ο ελεύθερος δακτύλιος στο μητροπολιτικό συγκρότημα της Αθήνας. Με την Αττική Οδό, τον Κηφισό, τη Σήραγγα Ηλιούπολης και την απαλλαγμένη από φανάρια Λεωφ. Βουλιαγμένης, η πρωτεύουσα θα έχει ένα δίκτυο ελεύθερων από φανάρια αξόνων που θα εξυπηρετεί τις διαμπερείς οδικές μετακινήσεις τόσο βορρά-νότου όσο και ανατολής-δύσης.
Το κόστος του έργου ανέρχεται κοντά στα 500 εκατ. ευρώ, ενώ το μεγαλύτερο εμπόδιο προκειμένου να πάρει την άγουσα της υλοποίησης είναι εύρεση χρηματοδότησης.

Δημοφιλή
Κρήτη: Κλειστός αύριο Πέμπτη 13/11 ο ΒΟΑΚ λόγω εργασιών
Κρήτη: Έφυγε από την ζωή γνωστός Χανιώτης επιχειρηματίας
Βορίζια: Αυτά ήταν τα τελευταία λόγια της 56χρονης πριν ξεψυχήσει
Ηράκλειο: Απίστευτο τροχαίο στην Λ. Καλοκαιρινού - Αυτοκίνητο «καρφώθηκε» στην βιτρίνα καταστήματος
Βορίζια: Βίντεο και κινητό «έκαψαν» τον 23χρονο ανιψιό του Φανούρη Καργάκη
Η Κρητικοπούλα που «μάγεψε» με τον χορό της - Δείτε το βίντεο
Ηράκλειο: Η νέα τάση που ανθίζει για τους νέους - Από τον Covid-19... στο φτηνό «ξεσάλωμα»!
Με αίμα βάφτηκαν ξανά οι δρόμοι της Κρήτης: Νεκρός 48χρονος άνδρας που παρασύρθηκε από μηχανή
Τραγωδία στο Κιλκίς: Κρεοπώλης έκοψε κατά λάθος τη μηριαία αρτηρία και πέθανε