Το έργο που θα ανακουφίσει τις μετακινήσεις στην Αττική
Η αστική σήραγγα συνιστά σημαντικό έργο για την Αττική, καθώς εκτιμάται ότι θα βελτιώσει αισθητά τα κυκλοφοριακά δεδομένα, διευκολύνοντας τις μετακινήσεις των κατοίκων και επισκεπτών της.
Αβίωτες έχουν καταστεί οι μετακινήσεις στην Αττική, με τους οδηγούς να περνούν καθημερινά ατελείωτες ώρες πίσω από το τιμόνι, βιώνοντας τεράστιες καθυστερήσεις.
Το κυκλοφοριακό αποτελεί ένα από τα μεγαλύτερα προβλήματα όσων κατοικούν στην πρωτεύουσα, και ως εκ τούτου η κυβέρνηση ξεφυλλίζει την ατζέντα των έργων που θα μπορούσαν να συνδράμουν στην εξομάλυνση των μετακινήσεων των πολιτών.
Αναμφίβολα, μία από τις οδικές παρεμβάσεις που έχουν κεντρίσει το ενδιαφέρον της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών είναι η Σήραγγα Ηλιούπολης, η οποία εφόσον υλοποιηθεί θα καταφέρει να συνδέσει τις Λεωφόρους Μεσογείων και Κηφισίας αλλά και τον Καρέα με το Ελληνικό σε περίπου σε 10 λεπτά.
Το έργο προβλέπει την κατασκευή μίας σήραγγας μήκους περίπου 3 χλμ., με 3 λωρίδες ανά ρεύμα κυκλοφορίας, χωρίς εξόδους, που θα ξεκινά να βυθίζεται στο ύψος της Κατεχάκη και θα καταλήγει σε κόμβο της Λεωφ. Βουλιαγμένης.
Πρόκειται για επέκταση της Αττικής Οδού και συγκεκριμένα της Δυτικής Περιφερειακής Υμηττού προς το Ελληνικό, όπου υλοποιείται η μεγάλη αστική ανάπλαση “The Ellinikon” και υπάρχει πρόβλεψη για δεκάδες χιλιάδες επισκέπτες.
Με το εν λόγω έργο θα η Λεωφ. Βουλιαγμένης θα «απελευθερωθεί» από τα φανάρια και θα μετατραπεί σε αυτοκινητόδρομο, μετριάζοντας τον κυκλοφοριακό κορεσμό που παρατηρείται στη λεωφόρο ειδικά κατά τις ώρες αιχμής.
Όπως έχουν δηλώσει κορυφαία στελέχη του κατασκευαστικού κλάδου, με τη συγκεκριμένη οδική παρέμβαση ολοκληρώνεται σε μεγάλο βαθμό ο ελεύθερος δακτύλιος στο μητροπολιτικό συγκρότημα της Αθήνας. Με την Αττική Οδό, τον Κηφισό, τη Σήραγγα Ηλιούπολης και την απαλλαγμένη από φανάρια Λεωφ. Βουλιαγμένης, η πρωτεύουσα θα έχει ένα δίκτυο ελεύθερων από φανάρια αξόνων που θα εξυπηρετεί τις διαμπερείς οδικές μετακινήσεις τόσο βορρά-νότου όσο και ανατολής-δύσης.
Το κόστος του έργου ανέρχεται κοντά στα 500 εκατ. ευρώ, ενώ το μεγαλύτερο εμπόδιο προκειμένου να πάρει την άγουσα της υλοποίησης είναι εύρεση χρηματοδότησης.
Δημοφιλή
Ηράκλειο: Θρήνος για την 42χρονη Καλλιόπη που έφυγε πολύ νωρίς
Ηράκλειο: Χειροπέδες σε 47χρονη μητέρα που χτύπησε την κόρη της με παντόφλα
Τραγωδία στα Χανιά: Νεκρός 19χρονος στο σπίτι του - Τον βρήκε η μητέρα του
Αγωνία για τον 16χρονο Γιώργο: Τον ψάχνουν από την Τρίτη οι γονείς του (φωτογραφία)
Βαρύ πένθος στο Mαλεβίζι: Συγκινεί το «αντίο» του αδελφού της Μαρίας Μπαξεβάνη
Αστυνομικοί Ηρακλείου: «Όχι» σε γκετοποίηση των Ρομά - Θα αποδειχθεί «φούσκα» το σχέδιο ειδικής αστυνόμευσης στους καταυλισμούς
Θανατηφόρο δυστύχημα με νεκρή μητέρα και τραυματισμένο γιο
Κρήτη: Το πανάκριβο φράγμα που αποδείχτηκε...«σουρωτήρι» και οι πιέσεις για την αποκατάσταση του!
Τρόμος για 34χρονη στο Ηράκλειο: Την έβρισε, τη χαστούκισε και την έσυρε από τα μαλλιά - Ένστολος ο δράστης