Πανευρωπαϊκό Συνέδριο Δημόσιας Οδοντιατρικής Υγείας
Όλα είναι έτοιμα για τη διεξαγωγή ενός διεθνούς επιστημονικού συνεδρίου με σημαντικές κοινωνικές προεκτάσεις, το Πανευρωπαϊκό Συνέδριο Δημόσιας Οδοντιατρικής Υγείας, που θα πραγματοποιηθεί στο Ηράκλειο από 3-5 Οκτωβρίου 2024. Στο συνέδριο θα συμμετάσχουν οδοντίατροι, λειτουργοί Δημόσιας Υγείας, αξιωματούχοι του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας, ερευνητές και καθηγητές από όλον τον κόσμο.
Το θέμα του συνεδρίου είναι: «Από το πιάτο στο κέρδος: οι Εμπορικοί Προσδιοριστές της Υγείας», ένα ζήτημα που έχει τεθεί ψηλά στην ατζέντα του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας. Στο συνέδριο θα εξεταστεί πώς οι κυβερνήσεις, οι υπερεθνικοί οργανισμοί και η διεθνής κοινότητα μπορούν να παρέμβουν ώστε να τεθούν κανόνες στους Εμπορικούς Προσδιοριστές και να περιοριστεί η επιζήμια δράση τους για τη Δημόσια Υγεία.
Η Huda Yusuf, καθηγήτρια στο UCL και πρόεδρος της Ευρωπαϊκής Εταιρείας Δημόσιας Οδοντιατρικής Υγείας, επισημαίνει ότι τα ανθυγιεινά τρόφιμα, ο καπνός και το αλκοόλ επιβαρύνουν την υγεία και συμβάλλουν στις ανισότητες της στοματικής υγείας.
Ο Δρ Αριστομένης Συγγελάκης, πρόεδρος της Οργανωτικής Επιτροπής του συνεδρίου, αναφέρει ότι θα παρουσιαστούν πρωτότυπες επιστημονικές εργασίες για την πρόληψη των νόσων του στόματος, τη χρηματοδότηση δημόσιων οδοντιατρικών προγραμμάτων και τις ανισότητες πρόσβασης. Επίσης, θα πραγματοποιηθεί συζήτηση για την ενσωμάτωση της Στοματικής Υγείας στο Σύστημα Υγείας.
Το συνέδριο χαρακτηρίζεται ως «Συνέδριο των ρεκόρ» λόγω της καινοτομίας του, του μεγάλου αριθμού επιστημονικών εργασιών (180, 40% περισσότερες από το προηγούμενο ρεκόρ της Ρώμης) και της αναμενόμενης υψηλής συμμετοχής. Επίσης, θα βραβευτούν οι καλύτερες φοιτητικές εργασίες.
Παράλληλα, από 4-5 Οκτωβρίου 2024 θα διεξαχθεί το 2ο Παγκρήτιο Συνέδριο με θέμα: «Ξετυλίγοντας τον Μίτο της Αριάδνης στη Σύγχρονη Οδοντιατρική: Προκλήσεις και Λύσεις», οργανωμένο από τον Οδοντιατρικό Σύλλογο Ηρακλείου και τους γειτονικούς Συλλόγους. Ο Γιάννης Σμπώκος και ο Νίκος Νικητάκης επισημαίνουν τη σημασία της συνεχούς επιμόρφωσης και της εφαρμογής θεμελιωδών αρχών της Οδοντιατρικής.
Η επιτυχία του συνεδρίου υποστηρίζεται από την Ελληνική Οδοντιατρική Ομοσπονδία, την Περιφέρεια Κρήτης, τον Δήμο Ηρακλείου και τον Δήμο Μαλεβυζίου. Η Περιφέρεια Κρήτης θα βραβευτεί για το έργο της στην Προαγωγή της Στοματικής Υγείας, με παράδειγμα τη λειτουργία κινητής οδοντιατρικής μονάδας για δυσπρόσιτες περιοχές.

Δημοφιλή
Θρήνος στο Αρκαλοχώρι για την Ράνια που έφυγε πρόωρα σε ηλικία μόλις 28 ετών!
Σταυρούλα Λεβεντάκη: Νέα τροπή στο θρίλερ - Στο στόχαστρο και η σύζυγος του 43χρονου (βίντεο)
Τραγωδία στη Μεσαρά: «Έσβησε» μέσα στο χωράφι του - Τον βρήκε η σύζυγός του
Σοβαρό τροχαίο στον ΒΟΑΚ - Αυτοκίνητο με ηλικιωμένους προσέκρουσε σε τσιμεντένιο στηθαίο
Ηράκλειο: Σοβαρό τροχαίο στην Παντάνασσα μετά από καταδίωξη της ΕΛ.ΑΣ. - Δείτε εικόνες
Σάλος σε βάφτιση στο Ηράκλειο - Ο παππάς έδιωξε τους νονούς από την εκκλησία
Απόσυρση στήριξης στο κόμμα Καρυστιανού από τον Πτέραρχο Αθανάσιο Παπανικολάου
Viral ο Κρητικός κουμπάρος: Δεν έφτανε τα στέφανα και τον σήκωσαν στα χέρια! - Δείτε το βίντεο
Ηράκλειο: Σύλληψη 22χρονης υπαλλήλου για κλοπή 9.000 ευρώ από περίπτερο