Ηράκλειο: 27oC
CretaOne Radio 102,3 Δείτε Ζωντανά
Ακούστε Ζωντανά CretaOne Radio 102,3
Δείτε Ζωντανά CretaOne Radio 102,3

Το τρόφιμο–«ασπίδα» για την ανάπτυξη των παιδιών

04.10.2025, 17:25

Το τρόφιμο–«κλειδί» που βοηθάει τα παιδιά να ψηλώσουν

Μια νέα μελέτη του Πανεπιστημίου της Ουάσιγκτον, που δημοσιεύτηκε στο επιστημονικό περιοδικό Pediatrics, αναδεικνύει το αυγό ως ένα από τα πιο πολύτιμα τρόφιμα για την παιδική διατροφή. Η καθημερινή του κατανάλωση φαίνεται να συμβάλλει ουσιαστικά στην ανάπτυξη, μειώνοντας τον κίνδυνο υποσιτισμού και προβλημάτων βάρους, ενώ χάρη στη θρεπτική του αξία και την προσιτή του τιμή θεωρείται ιδανικός «σύμμαχος» για κάθε οικογένεια.

Συμφωνα με την έρευνα, το αυγό αποτελεί ένα από τα σημαντικότερα τρόφιμα για την ανάπτυξη των παιδιών. Πρόκειται για μια τροφή πλούσια σε πρωτεΐνες υψηλής βιολογικής αξίας, βιταμίνες και ιχνοστοιχεία, στοιχεία που μπορούν να στηρίξουν καθοριστικά τη σωματική εξέλιξη. Η συστηματική κατανάλωσή του, στο πλαίσιο μιας ισορροπημένης διατροφής με γαλακτοκομικά, φρούτα, λαχανικά, δημητριακά, όσπρια και άπαχη ζωική πρωτεΐνη, συμβάλλει ουσιαστικά στη σωστή ανάπτυξη.

  • Τα αποτελέσματα της μελέτης ήταν αποκαλυπτικά:
  • Βρέφη ηλικίας 6–9 μηνών που κατανάλωναν ένα αυγό καθημερινά για έξι μήνες εμφάνισαν σημαντικά μειωμένο κίνδυνο καθυστέρησης στην ανάπτυξη (stunting).
  • Τα παιδιά που έτρωγαν αυγά παρουσίασαν μικρότερες πιθανότητες να εμφανίσουν υποσιτισμό ή ανωμαλίες βάρους, σε σύγκριση με εκείνα που δεν τα κατανάλωναν.
  • Η έρευνα κατέδειξε ότι το αυγό αποτελεί μια «τροφή-παρέμβαση», καθώς συνδυάζει υψηλή θρεπτική αξία με χαμηλό κόστος και ευρεία διαθεσιμότητα.

Συνολικά, τα επιστημονικά στοιχεία υποστηρίζουν ότι η καθημερινή κατανάλωση αυγού μπορεί να λειτουργήσει ως ισχυρός «σύμμαχος» για την υγιή ανάπτυξη των παιδιών, εφόσον εντάσσεται σε ένα γενικότερο πλαίσιο ισορροπημένης και ποιοτικής διατροφής.

  • Η νέα μελέτη του Πανεπιστημίου της Ουάσιγκτον υπογραμμίζει τη σημασία του αυγού στην παιδική διατροφή.
  • Η καθημερινή κατανάλωση αυγού μειώνει τον κίνδυνο υποσιτισμού και προβλημάτων βάρους στα παιδιά.
  • Η υψηλή θρεπτική αξία του αυγού και η χαμηλή του τιμή το καθιστούν ιδανική τροφή για κάθε οικογένεια.
  • Σημαντική μείωση κινδύνου καθυστέρησης στην ανάπτυξη παρατηρήθηκε σε βρέφη που κατανάλωναν αυγό καθημερινά.
Προσθέστε το cretaone.gr ως προτιμώμενη πηγή στο Google
πριν από 1 λεπτό
Ελλάδα

Φωτιά στη Σίβηρη: «Από πτώση δέντρου σε καλώδια ρεύματος ξεκίνησε η φωτιά» – Μαρτυρίες

Διαβάστε περισσότερα
πριν από 3 λεπτά
Κόσμος

Πέθανε ο Πρίτσαρντ Κολόν σε ηλικία 33 ετών, θρήνος στον κόσμο της πυγμαχίας

Διαβάστε περισσότερα
πριν από 8 λεπτά
Ελλάδα

Φωτιά στη Σίβηρη: Επίθεση σε συνεργείο του MEGA -Χτύπησαν τη δημοσιογράφο, έσπασαν κινητά, μικρόφωνα

Διαβάστε περισσότερα
πριν από 14 λεπτά
Ελλάδα

Ρίο: Φέρι μποτ έσωσε κολυμβητές που παρασύρθηκαν από τα ισχυρά ρεύματα

Διαβάστε περισσότερα
πριν από 15 λεπτά
Style

Δυσκολίες «τέλος» για 3 ζώδια

Διαβάστε περισσότερα
πριν από 19 λεπτά
Κρήτη

Χανιά: Επιχείρηση διάσωσης 18χρονου που κινδύνευε στη θάλασσα

Διαβάστε περισσότερα
πριν από 25 λεπτά
Κρήτη

Θλίψη για τον 52χρονο λιμενικό Ιωάννη Μαγριπλή – Το βίντεο-ντοκουμέντο από το «θερμό» επεισόδιο στο Φαρμακονήσι

Διαβάστε περισσότερα
πριν από 30 λεπτά
Κόσμος

Ο Τραμπ λέει ψέματα για τα Στενά του Ορμούζ, εξακολουθούμε να τα ελέγχουμε, υποστηρίζει το Ιράν

Διαβάστε περισσότερα
πριν από 36 λεπτά
Ελλάδα

Στο νοσοκομείο Καρύστου 19χρονος και 16χρονος μετά από σοβαρό περιστατικό μέθης

Διαβάστε περισσότερα
πριν από 39 λεπτά
Ελλάδα

Ενοίκια: Τι αλλάζει στη φορολογία και στους συντελεστές

Διαβάστε περισσότερα

CretaOne TV

Δείτε όλα τα βίντεο του CretaOne TV εδώ

Παρακολουθήστε τώρα →