Αντί για ένα πιάτο ζεστό φαί μετά από το κλαμπινγκ οι τουρίστες συνδράμουν στο δημόσιο έργο της πλακόστρωσης του παλιού οικισμού
Μήνυμα με χιούμορ, αλλά και επισήμανση ενός προβλήματος: της κακής διαχείρισης των δημοσίων έργων εν μέσω καλοκαιριού, αλλά και ορθής εκτέλεσης ενός χρονοδιαγράμματος που σέβεται τους επισκέπτες στο νησί, στέλνουν τουρίστες στα Μάλια στη Χερσόνησο που δεν μπόρεσαν να αγνοήσουν την αργοπορία στις εργασίες πλακόστρωσης στον παραδοσιακό οικισμό.
Αντί για ένα πιάτο ζεστό φαί μετά από το κλαμπινγκ πήραν την κατάσταση στα χέρια τους και είπαν να βάλουν πλατη, με διάθεση χιούμορ αλλά και εθελοντισμού, συνεισφέροντας συμβολικά στις – ιδιαίτερα αργές(;) – εργασίες ανάπλασης του παλιού οικισμού. Τουρίστες που βρέθηκαν στην περιοχή παρατήρησαν τη στασιμότητα στο έργο της πλακόστρωσης. Δεν δίστασαν να σηκώσουν μανίκια για τη… μεταμεσονύχτια τοποθέτηση πλακών, έστω και για λίγη ώρα, προκαλώντας την έκπληξη τόσο των ντόπιων όσο και άλλων επισκεπτών.
Στο βίντεο που ακολουθεί τέσσερις εργάζονται κι ένας κοιτάει, σε αντίθεση με το σύνηθες ελληνικό… «τρεις κοιτούν κι ένας εργάζεται…»
Δείτε το βίντεο
Σύνοψη άρθρου
- Οι τουρίστες στα Μάλια συμμετέχουν εθελοντικά στην πλακόστρωση του παλιού οικισμού.
- Το γεγονός αναδεικνύει την κακή διαχείριση των δημοσίων έργων κατά την καλοκαιρινή περίοδο.
- Η δράση τους είναι ένα συνδυασμός χιούμορ και εθελοντισμού.
- Η πρωτοβουλία τους προκαλεί έκπληξη στους ντόπιους και άλλους επισκέπτες.
Δημοφιλή
Σκάνδαλο ΟΠΕΚΕΠΕ: Δεσμεύθηκαν οι περιουσίες δυο κτηνοτρόφων – Είχαν πάρει παράνομες επιδοτήσεις ύψους 1,7 εκατ. ευρώ
Παλαιό Φάληρο: Σοκαριστικές μαρτυρίες γειτόνων για το τρίχρονο κορίτσι (βίντεο)
Επεισόδια μεταξύ αλλοδαπών στην Χανιώπορτα!
Πένθος στη Μεσαρά για τον θάνατο του αγαπητού Αντώνη Βαρδουλάκη
Το συγκλονιστικό σκίτσο που ζωγράφισε η Κυριακή Γρίβα και αποκάλυπτε την κακοποίησή της - Βρέθηκε τετρασέλιδο γράμμα
Αύγουστος 2025: Τα 5 ζώδια που θα πλέουν σε πελάγη επιτυχίας
Χανιά: Συναγερμός για φωτιά σε αντιπροσωπεία αυτοκινήτων - Μεγάλη κινητοποίηση της πυροσβεστικής
Κόλλησε ως «φωτογραφικός» ο διαγωνισμός του ΤΕΕ για το rebranding - 3η χρονιά χωρίς εθνική καμπάνια για τον Τουρισμό
«Κανόνι» από μεγάλο τουριστικό πρακτορείο με πακέτα διακοπών και στην Κρήτη