Ηράκλειο: 17oC

Τρεις στους τέσσερις Έλληνες ψωνίζουν διαδικτυακά

06.05.2024, 14:05

Σύμφωνα με έρευνα της Eurostat 

Τα ψηφιακά ψώνια αποκτούν ολοένα και περισσότερο κοινό και στην Ελλάδα καθώς έχει επεκταθεί η ψηφιοποίηση σε όλους τους κλάδους της οικονομίας. Οι online αγορές για ορισμένες κατηγορίες προϊόντων και υπηρεσιών αυξάνονται με γεωμετρική πρόοδο με τους καταναλωτές να επιλέγουν συστηματικά τα e-shops έναντι των φυσικών καταστημάτων, σημειώνουν «Τα Νέα».

Στην Ευρώπη, το 91% των πολιτών έχει πρόσβαση στο διαδίκτυο και το 56% διαθέτει βασικές και ανώτερες από τις βασικές ψηφιακές δεξιότητες για την εκτέλεση ποικίλων δραστηριοτήτων στον ψηφιακό κόσμο.

Οι ηλεκτρονικές αγορές μας το 2023

Με τον τρόπο ζωής να αλλάζει και τη ψηφιοποίηση να κερδίζει συνεχώς έδαφος, από την καθημερινή μας ρουτίνα μέχρι και τις δημόσιες υπηρεσίες, τα τελευταία στοιχεία της Eurostat για ηλεκτρονικές αγορές το 2023 φανερώνουν τη στροφή που παρατηρείται.

Στην Ελλάδα, σχεδόν τρεις στους τέσσερις (73,55%) που συμμετείχαν στην έρευνα, έχουν αγοράσει το προηγούμενο τρίμηνο ρούχα, παπούτσια ή αξεσουάρ. Το ποσοστό αυτό ήταν υψηλότερο από τον μέσο όρο της ΕΕ (69,7%) και χαμηλότερο από την Κύπρο που έχει την πρωτιά με 82,3%.

Περισσότεροι από τέσσερις στους δέκα (44,13%) έκαναν ηλεκτρονικά παραγγελίες φαγητού από εστιατόρια, αλυσίδες fast food και catering έναντι σχεδόν 30% στην ΕΕ. Και πάλι η Κύπρος έχει την πρωτοκαθεδρία στις online παραγγελίες με ποσοστό 81,7%.

Πάνω από ένας στους τρεις αγόρασαν ηλεκτρονικά εισιτήρια για τις μεταφορές τους (38,71%) ή νοίκιασαν αυτοκίνητο (35,37%). Και στους δύο τομείς τα ποσοστά είναι λίγο υψηλότερα από αυτά στην ΕΕ (32,78% και 33,18%, αντίστοιχα) με τη Νορβηγία να είναι πρώτη (50%) στην ενοικίαση αυτοκινήτων και στα ηλεκτρονικά εισιτήρια για μεταφορές με ποσοστό 72,3%.

Πίσω, σε σχέση με το μέσο όρο της ΕΕ (36,1%), βρίσκεται η χώρα μας στην αγορά ηλεκτρονικών εισιτηρίων (32,25%) για πολιτιστικές ή άλλες εκδηλώσεις. Πρώτη είναι η Δανία με 56%.

Χαμηλότερο είναι το ποσοστό και για αγορές καλλυντικών και προϊόντων ομορφιάς (25,28%) έναντι 28,24% στην ΕΕ. Πρώτη με μικρή διαφορά από τη Νορβηγία (38,5%) είναι η Σουηδία με 39,1%.

Τέλος, στις υπηρεσίες streaming και downloading η χώρα μας κινείται αρκετά κάτω από το μέσο όρο της ΕΕ (34,5%) με ένας στους τέσσερις (26,31%) να δηλώνουν πως αγόρασαν διαδικτυακά υπηρεσίες. Η Νορβηγία με 71,4% διαθέτει την πρωτιά στην κατηγορία.

Πηγή: newsbomb.gr

Διαβάστε επίσης:

πριν από 3 λεπτά
Ελλάδα

Ευλογιά των αιγοπροβάτων: Πλησιάζουν το μισό εκατομμύριο τα ζώα που έχουν θανατωθεί

Διαβάστε περισσότερα
πριν από 8 λεπτά
Αθλητικά

Εθνική Μπάσκετ: Απέναντι στη Ρουμανία «ανοίγει το παράθυρο» για Παγκόσμιο

Διαβάστε περισσότερα
πριν από 9 λεπτά
Ελλάδα

Καραμπόλα στη Θεσσαλονίκη: Συγκρούστηκαν δύο φορτηγάκια και ένα Ι.Χ.

Διαβάστε περισσότερα
πριν από 11 λεπτά
Πολιτική

Μανόλης Χνάρης: «Να σταματήσει άμεσα η υποβάθμιση του Νοσοκομείου Ρεθύμνου από την Κυβέρνηση»

Διαβάστε περισσότερα
πριν από 15 λεπτά
Ελλάδα

ΟΠΕΚΕΠΕ: Ένταλμα για την βίαιη προσαγωγή του «Φραπέ» ζητούν ΣΥΡΙΖΑ και Νέα Αριστερά

Διαβάστε περισσότερα
πριν από 17 λεπτά
Ελλάδα

Σαλαμίνα: «Είμαι συντετριμμένη, δεν έχω κουράγιο να μιλήσω», λέει η 46χρονη που σκότωσε την πεθερά της

Διαβάστε περισσότερα
πριν από 21 λεπτά
Αθλητικά

Καθοριστικές ευρωπαϊκές «μονομαχίες» για ΠΑΟΚ, Παναθηναϊκό και ΑΕΚ

Διαβάστε περισσότερα
πριν από 21 λεπτά
Πολιτική

Αποχώρησε ο Καπνισάκης από το γραφείο Κασσελάκη – Η Ραλλία Χρηστίδου στη θέση

Διαβάστε περισσότερα
πριν από 23 λεπτά
Οικονομία

Κτηνοτρόφοι: Πώς θα μοιραστούν τα 56 εκατ. της έκτακτης ενίσχυσης

Διαβάστε περισσότερα
πριν από 29 λεπτά
Ελλάδα

54χρονη μητέρα η νεκρή στο τροχαίο στο Κερατσίνι – Οδηγούσε ο γιος της – Δείτε βίντεο

Διαβάστε περισσότερα

CretaOne TV

Δείτε όλα τα βίντεο του CretaOne TV εδώ

Παρακολουθήστε τώρα →