Ο τοκετός έλαβε χώρα σε ένα κατεστραμμένο κτήριο. Εθελοντές βοήθησαν και έφεραν το μωρό στον κόσμο με τη βοήθεια των φακών τους
Μια γυναίκα στη Βενεζουέλα γέννησε στα ερείπια μετά από τον διπλό σεισμό, χωρίς ηλεκτρικό ρεύμα ούτε άμεση ιατρική βοήθεια.
Ο τοκετός έλαβε χώρα σε ένα κατεστραμμένο κτήριο. Εθελοντές βοήθησαν και έφεραν το μωρό στον κόσμο με τη βοήθεια των φακών τους.
Σύμφωνα με πληροφορίες, η γυναίκα γέννησε μέσα στα ερείπια μετά τον σεισμό, με τους διασώστες στο πλευρό της. Το βίντεο αυτής της στιγμής έχει πλέον κάνει το γύρο του διαδικτύου.
Τα σχόλια δίνουν και παίρνουν. «Ο Θεός να ευλογεί αυτή τη μητέρα και το παιδί της, καθώς και όσους τη βοήθησαν», έγραψε κάποιος. «Κάθε μητέρα ξέρει ότι όταν γεννάς, απολύτως τίποτα από όσα συμβαίνουν γύρω σου δεν θα το σταματήσει αυτό. Να έχεις μια ευτυχισμένη και υγιή ζωή, μωράκι μου», είπε άλλο.
«Η ζωή εμφανίζεται ακόμη και μέσα στα ερείπια… Η ανθρωπότητα είναι ακατάλυτη. Προσευχές για αυτό το μωρό και για όλη τη Βενεζουέλα», σχολίασε κάποιος άλλος. «Ο τρόπος της φύσης να μας υπενθυμίζει ότι η ελπίδα είναι πεισματάρα», ένα ακόμη σχόλιο.


Δημοφιλή
Τραγωδία στον Μυλοπόταμο: Πατέρας εντόπισε νεκρό τον 32χρονο γιο του
Κρήτη: Θρήνος για τον ξαφνικό θάνατο του 32χρονου Μανώλη, πατέρα τριών παιδιών
Νεκρή και δεύτερη μητέρα μετά τον τοκετό στη Λιβαδειά
Ο αριστούχος από το Ηράκλειο που έγραψε το απόλυτο... άριστα!
Τροχαίο ατύχημα στο κέντρο του Ηρακλείου- Τραυματίστηκε γυναίκα (φώτο)
Σάλος σε βάφτιση στο Ηράκλειο - Ο παππάς έδιωξε τους νονούς από την εκκλησία
Ηράκλειο: Υπο μερικό έλεγχο η φωτιά στον Άγιο Γιάννη Χωστό - Σε επιφυλακή η Πυροσβεστική
ΟΠΕΚΕΠΕ: Eνοχοι 57 παραγωγοί από την Κρήτη για παράνομες επιδοτήσεις
Σοβαρό τροχαίο στο Μεταξοχώρι: Αυτοκίνητο συγκρούστηκε με μηχανή - Με εγκαύματα ο ένας οδηγός