Από το Νοσοκομείο Κυπαρισσίας, κρίθηκε αναγκαία η μεταφορά του στην Αθήνα
Στο Νοσοκομείο Παίδων «Αγία Σοφία» νοσηλεύεται με μηνιγγίτιδα και σε σταθερή κατάσταση από το απόγευμα της Τρίτης (9/1) 9χρονο αγοράκι από τη Νέα Φιγαλεία του δήμου Ζαχάρως.
Το παιδί παρουσίασε συμπτώματα έντονης αδιαθεσίας και οι γονείς του ανήσυχοι το μετέφεραν στο Νοσοκομείο Κυπαρισσίας, όπου έγινε η διάγνωση και κρίθηκε αναγκαία η μεταφορά του στην Αθήνα.
Στον Δήμο Ζαχάρως, σύμφωνα με την ΕΡΤ, έγινε σύσκεψη μεταξύ του δημάρχου, του διευθυντή του Κέντρου Υγείας Ζαχάρως, των αντιδημάρχων και άλλων φορέων. Και αποφασίστηκε να μην λειτουργήσει το Δημοτικό Σχολείο και το Νηπιαγωγείο της Νέας Φιγαλείας αύριο- για μία- ημέρα προληπτικά. Μάλιστα, σύμφωνα με ανακοίνωση του δήμου Ζαχάρως θα γίνει απολύμανση.

Δημοφιλή
Συγκλονιστική μαρτυρία στο Cretaone για την μεγάλη φωτιά στο Ηράκλειο: «Μέσα σε λίγα λεπτά χάσαμε το σπίτι μας - "Ρε μαμά, στολίζαμε το σπίτι και τώρα το βλέπουμε έτσι"»
Νεκρή και δεύτερη μητέρα μετά τον τοκετό στη Λιβαδειά
Νυχτερινό «ταρακούνημα» ανοιχτά των Χανίων
Ηράκλειο: Οι μαθητές που ξεχώρισαν στις Πανελλαδικές 2026 μιλούν για τον αγώνα και τα όνειρά τους!
Αυτές είναι οι καλλιέργειες που «φέρνουν το χρήμα» σήμερα στην Ελλάδα
ΟΠΕΚΕΠΕ: Eνοχοι 57 παραγωγοί από την Κρήτη για παράνομες επιδοτήσεις
Ο αριστούχος από το Ηράκλειο που έγραψε το απόλυτο... άριστα!
Τραγωδία στον Μυλοπόταμο: Πατέρας εντόπισε νεκρό τον 32χρονο γιο του
Ηράκλειο: Πρόλαβαν τα χειρότερα... φωτιά κοντά στα σχολεία στη Βιάννο!