Αρκετός κόσμος στην παρουσίαση της επιστροφής Ομπράντοβιτς στον Παναθηναϊκό
Στις πρώτες του ατάκες για την επιστροφή του στον Παναθηναϊκό ο Ζέλικο Ομπράντοβιτς αφού εξέφρασε την χαρά του για την παρουσία του και πάλι στην ομάδα έδειξε ξεκάθαρα και το σκεπτικό του για το μέλλον.
«Χαίρομαι που είμαι εδώ σε ένα από τα καλύτερα κλαμπ όχι της Ευρώπης αλλά του κόσμου», ανέφερε έχοντας επισημάνει νωρίτερα ότι ποτέ δεν έχει χάσει την επαφή του με την ομάδα, την πόλη και τον κόσμο του Παναθηναϊκού.
«Θα προσπαθήσω να κάνω τα πάντα για να δείξω σεβασμό σε αυτούς τους ανθρώπους. Αγάπη υπάρχει. Το παρελθόν είναι σημαντικό, αλλά πρέπει να ζούμε στο παρόν και να κοιτάζουμε το μέλλον. Υπάρχουν πολλά που πρέπει να φτιάξουμε, να καταλάβουμε τον κόσμο που είναι από πίσω μας και να δώσουμε όλοι μας ό,τι έχουμε μέσα μας», πρόσθεσε δίνοντας το στίγμα για την νέα του εποχή στο τριφύλλι.
«Ευχαριστώ τον Δημήτρη, για την ευκαιρία, ήταν μια πολύ ωραία κουβέντα και ήταν εύκολο να καταλάβουμε ο ένας τον άλλο. Πάντοτε συνεννοούμαστε, ποτέ δεν χάσαμε την επαφή μας όλα αυτά τα χρόνια. Ευχαριστώ για την υποδοχή, όπως λέω κάθε φορά που έρχομαι εδώ, είναι κάτι ξεχωριστό για μένα. Έχω σύνδεση με την Αθήνα και είναι χαρά μου να είμαι εδώ. Ευχαριστώ και χαίρομαι που είμαι εδώ, σε ένα κλαμπ, όχι από τα καλύτερα της Ευρώπης, αλλά του κόσμου», ήταν τα πρώτα του λόγια και στη συνέχεια ανέφερε:
«Πιστεύω πως στη ζωή όλων το κίνητρο είναι κλειδί. Αν έχεις κίνητρο και μεγάλο στόχο, μπορείς να κάνεις τα πάντα. Αυτό το γήπεδο ανακαινίστηκε και είναι κάτι ξεχωριστό, χάρη στον Δημήτρη. Μέσα μου υπάρχει φωτιά να συνεχίσω να είμαι προπονητής. Ήταν εύκολο να βρω κίνητρο σε αυτό το μέρος. Ποτέ δεν έχασα επαφή με αυτή την οικογένεια και αυτούς τους ανθρώπους. Θα προσπαθήσω να κάνω τα πάντα για να δείξω σεβασμό σε αυτούς τους ανθρώπους. Αγάπη υπάρχει. Το παρελθόν είναι σημαντικό, αλλά πρέπει να ζούμε στο παρόν και να κοιτάζουμε το μέλλον. Υπάρχουν πολλά που πρέπει να φτιάξουμε, να καταλάβουμε τον κόσμο που είναι από πίσω μας και να δώσουμε όλοι μας ό,τι έχουμε μέσα μας».
Πηγή: sport-fm.gr
- Ο Ζέλικο Ομπράντοβιτς εξέφρασε τη χαρά του για την επιστροφή του στον Παναθηναϊκό, τον οποίο θεωρεί ένα από τα καλύτερα κλαμπ του κόσμου.
- Επισήμανε τη σημασία της σύνδεσής του με την ομάδα και την πόλη, τονίζοντας τη σημασία του παρόντος και του μέλλοντος.
- Ευχαρίστησε τον Δημήτρη για την ευκαιρία και την υποδοχή, αναφέροντας το κίνητρο και τη φωτιά που νιώθει να συνεχίσει ως προπονητής.
- Τόνισε την ανάγκη σεβασμού και προσφοράς προς την ομάδα και τον κόσμο, υπογραμμίζοντας την αξία του παρελθόντος και την ανάγκη για πρόοδο.

Δημοφιλή
Θλίψη στο Ηράκλειο για τον χαμό της 34χρονης Αιμιλίας
Ώρα μηδέν στο Ηράκλειο: Η ώρα της δικαστικής απόφασης για τον 57χρονο και το έγκλημα στη Μεσαρά
Σάλος σε βάφτιση στο Ηράκλειο - Ο παππάς έδιωξε τους νονούς από την εκκλησία
Αδελφός του Νίκου Νικολετάκη ο άνδρας που ανασύρθηκε νεκρός χθες από τη θάλασσα στα Χανιά
Πένθος στα Χανιά: «Έφυγε» ο γνωστός οδοντίατρος που εντοπίστηκε νεκρός στη Νέα Χώρα
Απρόσμενη τύχη για 3 ζώδια - Ποιοι ευνοούνται σήμερα 22 Ιουνίου
Θανατηφόρο τροχαίο στο Άργος: 70χρονη παρέσυρε και σκότωσε 83χρονο πεζό με το όχημά της
Επίδομα 150 ευρώ για κάθε παιδί: Ποιοι θα το λάβουν και πότε μπαίνουν τα χρήματα
Κεφαλονιά: Έφοδος της ΕΛ.ΑΣ. σε κέντρο διασκέδασης – Δέχθηκαν επίθεση οι αστυνομικοί