Ηράκλειο: 34oC

Ο Νο1 κλάδος στον οποίο θέλει να εργαστεί η Gen Z

15.11.2023, 23:35

Η Gen Z θέλει να γίνει influencer

Η Gen Z έλκεται όλο και περισσότερο προς τις καριέρες στα μέσα ενημέρωσης και την ψυχαγωγία, εν μέρει επειδή όλο και περισσότεροι νέοι βλέπουν την επιρροή στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ως βιώσιμη επαγγελματική πορεία.

Περίπου το 57% των Gen Z δήλωσε ότι θα ήθελε να γίνει influencer αν του δινόταν η ευκαιρία, σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση της Morning Consult.

Η αυξανόμενη δημοτικότητα πλατφορμών όπως το TikTok, το Instagram και το YouTube έχει δημιουργήσει μια νέα κατηγορία επιχειρηματιών που ονομάζονται «δημιουργοί», μια ομάδα που περιλαμβάνει ελεύθερους επαγγελματίες, business coaches, gamers και άλλους επαγγελματίες που μοιράζονται και αξιοποιούν την τεχνογνωσία τους σε αυτές τις πλατφόρμες. «Οι 20αρηδες, γεννημένοι μέσα στο διαδίκτυο», σημειώνει η Woo, «συνειδητοποίησαν γρήγορα ότι μόλις αρχίσεις να παράγεις περιεχόμενο που προσελκύει οπαδούς, μπορείς να πληρωθείς και να γίνεις επιχειρηματίας».

«Ακόμη κι αν, όλο και περισσότεροι νέοι στρέφουν την προσοχή τους προς την επιρροή και την επιχειρηματικότητα, αυτό δεν σημαίνει ότι θα παραμείνουν σε αυτές τις καριέρες για πάντα – και αυτό είναι μέρος της γοητείας», λέει η Woo.

Η γενιά Z σχεδιάζει να αλλάξει καριέρα με ταχύτερο ρυθμό από ό,τι οι προηγούμενες γενιές, και σύμφωνα με μια νέα έκθεση της EY, σχεδόν το 40% των ατόμων αυτού του ηλικιακού γκρουπ, έχει τόσο μια δουλειά όσο και μια παράλληλη δραστηριότητα, με ορισμένους να στοχεύουν να γίνουν αυτοαπασχολούμενοι και άλλους να ελπίζουν να… συνταξιοδοτηθούν νωρίς.

Από όλους τους κλάδους, τα μέσα μαζικής ενημέρωσης και ψυχαγωγίας έχουν αποκτήσει τη φήμη ότι είναι ένας από τους πιο ευέλικτους, γι’ αυτό και η Gen Z τον θεωρεί ως την πιο ελπιδοφόρα πορεία για την επίτευξη των επαγγελματικών στόχων της «ανεξάρτητα από το πόσο συχνά αυτοί αλλάζουν», προσθέτει η Woo.