Ηράκλειο: 21oC

Απάτη στη Ρόδο: Παρίστανε τον λογιστή και άδειαζε τραπεζικούς λογαριασμούς

25.04.2025, 10:39

Τον έπεισε και του έδωσε όλα τα στοιχεία που χρειαζόταν

Υπόθεση τηλεφωνικής απάτης στις 24 Απριλίου 2025 κατήγγειλε ένας άνδρας από την Ρόδο. Ο παθών, κάτοχος τραπεζικού λογαριασμού στην Εθνική Τράπεζα, δήλωσε ότι εξαπατήθηκε από άγνωστο άτομο που επικοινώνησε μαζί του μέσω δύο τηλεφωνικών αριθμών κινητών τηλεφώνων.

Ο δράστης συστήθηκε ως λογιστής και ισχυρίστηκε ότι ο παθών δικαιούταν επιστροφή φόρου. Για να «διεκπεραιωθεί» δήθεν η διαδικασία, απαίτησε τα πλήρη στοιχεία της τραπεζικής κάρτας του θύματος: τον αριθμό της κάρτας, τον τριψήφιο κωδικό ασφαλείας και τον κωδικό επαλήθευσης.

Ο παθών, πεισμένος από την ψευδή ταυτότητα του δράστη, παρείχε τα ευαίσθητα αυτά στοιχεία. Μέσα σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα, διαπίστωσε ότι από τον τραπεζικό του λογαριασμό είχαν πραγματοποιηθεί οκτώ ύποπτες συναλλαγές, συνολικής αξίας 4.505,22 ευρώ.

Αναλυτικά:
• Μεταφορά 450,00 ευρώ με αιτιολογία “POO PANAGIOTIS”
• Μεταφορά 202,67 ευρώ με αιτιολογία ΑΓΟΡΑ POS
• Μεταφορά 10,13 ευρώ με αιτιολογία ΑΓΟΡΑ POS
• Μεταφορά 1.400,00 ευρώ με αιτιολογία ΑΓΟΡΑ POS
• Μεταφορά 10,13 ευρώ με αιτιολογία ΑΓΟΡΑ POS
• Μεταφορά 912,02 ευρώ με αιτιολογία ΑΓΟΡΑ POS
• Μεταφορά 20,27 ευρώ με αιτιολογία ΑΓΟΡΑ POS
• Μεταφορά 1.400,00 ευρώ με αιτιολογία ΑΓΟΡΑ POS

Όλες οι παραπάνω συναλλαγές φέρουν κοινό χαρακτηριστικό τη σύνδεση με τερματικά POS, κάτι που υποδηλώνει είτε συνεργασία του δράστη με τρίτους είτε χρήση εικονικών επιχειρήσεων.

Σύμφωνα με την dimokratiki αμέσως μετά τη διαπίστωση των ύποπτων συναλλαγών, το θύμα κατέθεσε αίτημα αμφισβήτησης των συναλλαγών στην τράπεζα και κατήγγειλε την υπόθεση στην αρμόδια αστυνομική υπηρεσία, ζητώντας τη διερεύνηση της υπόθεσης.

Οι Αρχές έχουν ξεκινήσει προανάκριση, προκειμένου να ταυτοποιηθεί ο δράστης ή οι δράστες και να διαπιστωθεί αν πρόκειται για μεμονωμένο περιστατικό ή για μέρος ευρύτερου κυκλώματος εξαπάτησης.

Η υπόθεση έρχεται να υπενθυμίσει για ακόμα μία φορά τη σημασία της προσοχής στις τηλεφωνικές επικοινωνίες που αφορούν οικονομικά ζητήματα. Οι τράπεζες δεν ζητούν ποτέ τηλεφωνικά αριθμούς καρτών, CVV, κωδικούς e-banking ή άλλες ευαίσθητες πληροφορίες. Οποιοδήποτε τέτοιο αίτημα πρέπει να θεωρείται κόκκινη σημαία.

Σε περίπτωση αμφιβολίας, συνίσταται η άμεση επικοινωνία με την τράπεζα από τον επίσημο αριθμό της και η καταγγελία στις αρμόδιες αρχές.

Οι οικονομικές απάτες μέσω τηλεφώνου ή διαδικτύου παρουσιάζουν διαρκώς αυξανόμενη συχνότητα και πολυπλοκότητα. Η ενημέρωση και η επαγρύπνηση παραμένουν τα βασικά εργαλεία προστασίας των πολιτών.

Πηγή: Newsbomb.gr

πριν από 1 λεπτό
Style

Rack: «Έκοψα τις ουσίες όταν ξεκίνησαν οι περισσότερες ευθύνες»

Διαβάστε περισσότερα
πριν από 5 λεπτά
Viral

Η νέα λίστα του Forbes αποτυπώνει ποιοι ελέγχουν τον πλανήτη

Διαβάστε περισσότερα
πριν από 6 λεπτά
Ηράκλειο

Κρήτη: Δώρα ζωής και ελπίδα σε οικογένειες μοιράζει 63χρονος στο Ηράκλειο που νοσηλευόταν σε ΜΕΘ

Διαβάστε περισσότερα
πριν από 9 λεπτά
Κρήτη

Κρήτη: Μία ακόμη καραβιά με 25 μετανάστες νότια της Γαύδου

Διαβάστε περισσότερα
πριν από 11 λεπτά
Ελλάδα

Aδιανόητοι ελιγμοί επικίνδυνου οδηγού στην Αττική οδό – Δείτε βίντεο

Διαβάστε περισσότερα
πριν από 14 λεπτά
Τεχνολογία

Κολοσσιαία συμφωνία OpenAI-Amazon ύψους 38 δισεκατομμυρίων δολαρίων!

Διαβάστε περισσότερα
πριν από 15 λεπτά
Ελλάδα

Συγκλονίζουν οι καταθέσεις για τον πασίγνωστο ηθοποιό που κατηγορείται για βιασμό

Διαβάστε περισσότερα
πριν από 17 λεπτά
Κρήτη

Κτηνοτροφικός Σύλλογος Χανίων: Καλεί τα μέλη του σε Γενική Συνέλευση

Διαβάστε περισσότερα
πριν από 17 λεπτά
Κόσμος

Γάζα: Επιστροφή 45 σορών Παλαιστινίων στο πλαίσιο της εκεχειρίας

Διαβάστε περισσότερα
πριν από 23 λεπτά
Πολιτισμός

Το μεγαλείο της Αιγύπτου ζωντανεύει: Ο Τάφος του Τουταγχαμών και ο κολοσσός του Ραμσή στο νέο Μουσείο-Θαύμα

Διαβάστε περισσότερα

CretaOne TV

Δείτε όλα τα βίντεο του CretaOne TV εδώ

Παρακολουθήστε τώρα →