Τι προβλέπει η σύμβαση παραχώρησης του τμήματος Χανιά – Ηράκλειο για όσους θα χρησιμοποιούν τον ΒΟΑΚ για αστικές μετακινήσεις
Στη Βουλή προς συζήτηση και ψήφιση βρίσκεται η σύμβαση παραχώρησης του τμήματος Χανιά – Ηράκλειο (μήκους 157 χιλιομέτρων) του ΒΟΑΚ. Η προθεσμία για την ολοκλήρωση του έργου είναι 54 μήνες από την ημερομηνία έναρξης παραχώρησης.
Οι προσωρινοί σταθμοί διοδίων και τα… ηλεκτρονικά διόδια
Η σύμβαση παραχώρησης προβλέπει την προσωρινή λειτουργία μετωπικών σταθμών διοδίων (ΜΣΔ), υπό την προϋπόθεση ότι προηγουμένως θα έχουν ολοκληρωθεί συγκεκριμένα τμήματα του Έργου. Τα υπόψη μετωπικά διόδια θα καταργηθούν με την ολοκλήρωση του συνόλου του Έργου και την εφαρμογή του Εθνικού Συστήματος Χρέωσης Ηλεκτρονικών Διοδίων (ΕΣΧΗΔ), οπότε και θα εφαρμοστεί το αναλογικό ηλεκτρονικό σύστημα επιβολής διοδίων.
Προσωρινός Μετωπικός Σταθμός Διοδίων μεταξύ του Ανισόπεδου Κόμβου Γεωργιούπολης και του Α/Κ Ατσιπόπουλου με την ολοκλήρωση και απόδοση σε κυκλοφορία του τμήματος Βρύσες/Βάμος— Ατσιπόπουλο και Αμάρι – Σκαλέτα/Λατζιμά μήκους 34,3 χλμ. Πρόσθετη προϋπόθεση για την λειτουργία του υπόψη ΜΣΔ είναι η προηγούμενη ολοκλήρωση των εργασιών πολιτικού μηχανικού για την αναβάθμιση της Παράκαμψης Ρεθύμνου μήκους 7 χλμ.
Προσωρινός Μετωπικός Σταθμός Διοδίων μεταξύ του Α/Κ Φόδελε και του Α/Κ Λινοπεραμάτων, με την ολοκλήρωση και απόδοση σε κυκλοφορία του τμήματος Φόδελε – Λινοπεράματα μήκους 13χλμ., όποτε αυτή επισυμβεί. Πρόσθετη προϋπόθεση για την λειτουργία του υπόψη ΜΣΔ είναι η προηγούμενη ολοκλήρωση των εργασιών πολιτικού μηχανικού για την αναβάθμιση της Παράκαμψης Ηρακλείου μήκους 35,2 χλμ.
Προσωρινός Μετωπικός Σταθμός Διοδίων μεταξύ του Α/Κ Αγίων Πάντων και του Α/Κ Βάμου/Βρυσών, με την ολοκλήρωση και απόδοση σε κυκλοφορία του τμήματος Σούδα – Α/Κ Βρυσών/Βάμου μήκους 25,15 χλμ., έξι (6) μήνες πριν από λήξη Περιόδου Μελετών Κατασκευών (Περίοδος ΤΙ), όποτε αυτή επισυμβεί. Πρόσθετη προϋπόθεση για την λειτουργία του υπόψη ΜΣΔ είναι η προηγούμενη ολοκλήρωση των εργασιών πολιτικού μηχανικού για την αναβάθμιση της Παράκαμψης Χανίων μήκους 8χλμ.
Μαζί με κάθε ΜΣΔ που τίθεται σε λειτουργία θα πρέπει υποχρεωτικά να τίθεται σε λειτουργία και το σύνολο των Σημείων Καταγραφής Ηλεκτρονικών Διοδίων (ΣΚΗΔ) που σχετίζονται με τους κόμβους που εντάσσονται μέσα στη ζώνη χρέωσης (παραδιδόμενο τμήμα) του κάθε ΜΣΔ. Με αυτό τον τρόπο διασφαλίζεται η δυνατότητα αναλογικής χρέωσης (ή μη χρέωσης για μικρού μήκους ταξίδια) των εγγεγραμμένων Χρηστών του Έργου.
Τι ισχύει με τη χρήση του ΒΟΑΚ για αστικές μετακινήσεις
Μετά και το σχετικό αίτημα των τοπικών κοινωνιών, στη σύμβαση παραχώρησης προβλέπεται ότι οι συγκεκριμένοι ΜΣΔ είναι εκτός των παρακάμψεων των μεγάλων πόλεων των περιφερειακών ενοτήτων δηλαδή Χανίων, Ρεθύμνου, Ηρακλείου με αποτέλεσμα να μην χρεώνονται οι αστικές μετακινήσεις των κατοίκων των πόλεων αυτών.
Πηγή: reader.gr
Δημοφιλή
ΟΠΕΚΕΠΕ: Εντοπίστηκαν τα πρώτα 100 ΑΦΜ με παράνομες επιδοτήσεις και στην Κρήτη
Κρήτη: Σεισμός 3,2 ρίχτερ βόρεια του Ηρακλείου
Κρήτη: 250 αδέσποτα πρόβατα μάζεψε η αστυνομία - Ψάχνουν τους ιδιοκτήτες
Ηράκλειο: Άγρια συμπλοκή αλλοδαπών στον Καράβολα
Κρήτη: Κάνουν μπάνιο δίπλα στα λύματα - Εικόνες ντροπής σε μία από τις πιο τουριστικές περιοχές
ΟΠΕΚΕΠΕ: Αντίστροφη μέτρηση για τις κατασχέσεις περιουσίας - Ποιοι δεν γλιτώνουν με τίποτα
Ο γραμματέας που «φεύγει με το κεφάλι ψηλά» και ο δήμαρχος που «δεν αντέχει συνεργάτες με άποψη»
Σεισμός τα ξημερώματα στα ανοιχτά της Κρήτης
Θρήνος στη Μεσαρά για την αγαπητή Στέλλα που έφυγε πρόωρα