Ηράκλειο: 34oC

1556: Τι θα προσφέρει στους πολίτες η νέα δωρεάν γραμμή εξυπηρέτησης στο ΕΣΥ

14.07.2025, 13:51

Ο Παύλος Μαρινάκης παρουσίασε τη γραμμή 1556

Στη διάθεση του κοινού όπως τόνισε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Παύλος Μαρινάκης, τίθεται η τηλεφωνική γραμμή 1556.

Από αύριο, Τρίτη 15 Ιουλίου, τίθεται σε λειτουργία η δωρεάν τηλεφωνική γραμμή 1566, μέσω της οποίας «οι πολίτες αποκτούν υψηλού επιπέδου υπηρεσίες πληροφόρησης και εξυπηρέτησης για τα θέματα του υπουργείου Υγείας και των Φορέων που εποπτεύει», όπως τόνισε στη σημερινή ενημέρωση των πολιτικών συντακτών ο κυβερνητικός εκπρόσωπος, Παύλος Μαρινάκης.

Σύμφωνα με τον κ. Μαρινάκη, αρχικά, θα παρέχεται η δυνατότητα προγραμματισμού ραντεβού με προσωπικούς ιατρούς, Κέντρα Υγείας, διαγνωστικά κέντρα και νοσοκομεία, σε διασύνδεση με την πλατφόρμα της ΗΔΙΚΑ.

Σε επόμενη φάση, θα παρέχονται πληροφορίες για τη λειτουργία Τοπικών Ομάδων Υγείας, και Κινητών Ομάδων Υγείας, εφημερεύοντα φαρμακεία και τη διαδικασία εγγραφής σε προσωπικό ιατρό.

Το 1566 θα προσφέρει

  • ενημέρωση για προγράμματα πρόληψης και δημόσιας υγείας, όπως εμβολιασμούς και προληπτικές διαγνωστικές εξετάσεις,
  • πληροφορίες για εφημερίες νοσοκομείων, μεταφορές ασθενών, επισκέψεις συγγενών καθώς και απογευματινά χειρουργεία,
  • πληροφόρηση για ειδικά φάρμακα, πιθανές παρενέργειες και συστάσεις, τη δυνατότητα άυλης συνταγογράφησης φαρμάκων και ραντεβού σε φαρμακεία του ΕΟΠΥΥ.

Επιπρόσθετα, η γραμμή θα λειτουργεί ως κόμβος διασύνδεσης με υπηρεσίες ψυχικής υγείας, απεξάρτησης, το Κέντρο Δηλητηριάσεων και λοιπές Υπηρεσίες, θα παρέχει πληροφορίες για μεταμοσχεύσεις, αιμοδοσία, τηλεϊατρική σε απομακρυσμένες περιοχές, υποστήριξη σε ασθενείς με αναπηρίες, καθώς και προεγχειρητική και μετεγχειρητική καθοδήγηση υπό περιπτώσεις, κ.ά.

«Μέσω της τηλεφωνικής αυτής γραμμής οι πολίτες θα έχουν άμεση και εύκολη πρόσβαση σε όλα όσα χρειάζονται, φέρνοντας έτσι το Εθνικό Σύστημα Υγείας ακόμα πιο κοντά στον πολίτη», υπογράμμισε ο κ. Μαρινάκης.

Σύνοψη άρθρου

  • Η γραμμή 1556 παρέχει δωρεάν υπηρεσίες πληροφόρησης και εξυπηρέτησης για θέματα του υπουργείου Υγείας.
  • Οι πολίτες μπορούν να προγραμματίσουν ραντεβού με ιατρούς και να λάβουν πληροφορίες για εφημερίες και φαρμακεία.
  • Θα παρέχεται ενημέρωση για προγράμματα πρόληψης, εμβολιασμούς και άυλη συνταγογράφηση φαρμάκων.
  • Η γραμμή θα λειτουργεί ως κόμβος διασύνδεσης με υπηρεσίες ψυχικής υγείας και υποστήριξης ασθενών.
Advertisment