Ηράκλειο: 29oC

Έρευνα: 6 στους 10 νέους θέλουν να κάνουν καριέρα ως influencers

02.01.2025, 10:23

Οι περισσότεροι θα παρατούσαν ακόμα και την δουλειά τους

Οι περισσότεροι νέοι σήμερα βλέπουν την επιρροή των μέσων κοινωνικής δικτύωσης ως μια βιώσιμη καριέρα και θα ήταν πρόθυμοι να εγκαταλείψουν την τρέχουσα δουλειά τους για να έχουν την ευκαιρία να την κυνηγήσουν και να γίνουν influencers.

Σύμφωνα με έκθεση της Morning Consult, την οποία παραθέτει το CNBC, περίπου το 57% των Gen Zers δήλωσαν ότι θα ήθελαν να γίνουν influencers αν τους δοθεί η ευκαιρία. Αξιοσημείωτο είναι επίσης ότι ένα σημαντικό ποσοστό, που ξεπερνά το 40%, των ενηλίκων γενικότερα, θα επέλεγαν την αναδυόμενη αυτή καριέρα.

Η έκρηξη του TikTok τα κάνει όλα να φαίνονται πιο πιθανά, λέει η Ellyn Briggs, αναλύτρια εμπορικών σημάτων στο Morning Consult. Η ίδια υπογραμμίζει ότι το φτωχό σκηνικό, μία κάμερα και περιεχόμενο χαμηλής επεξεργασίας είναι αρκετά για το TikTok, πράγμα που σημαίνει ότι όλο και περισσότεροι άνθρωποι αισθάνονται ότι μπορούν να γίνουν influencers.

Με άλλα λόγια, περισσότεροι από τους μισούς Gen Zers «πιστεύουν ότι οι άνθρωποι μπορούν εύκολα να κάνουν καριέρα σε αυτόν τον τομέα», προσθέτει.

Τα δεδομένα της Morning Consult προέρχονται από μια έρευνα με τη συμμετοχή 2.204 ενηλίκων στις ΗΠΑ και μια έρευνα με Gen Zers ηλικίας 13 έως 26 ετών που χρησιμοποιούν Twitter, Facebook, Snapchat, Instagram, TikTok, Twitch ή YouTube.

Αξιόπιστη καριέρα

Περίπου το 53% των Gen Zers πιστεύει ότι το να γίνει κάποιος influencer είναι μια αξιόπιστη επιλογή σταδιοδρομίας και ένα παρόμοιο ποσοστό θα εγκατέλειπε τη δουλειά του αν μπορούσε να γίνει influencer κι αν θα μπορούσε να κερδίζει τα προς το ζην. Τρεις στους 10 νέους θα πλήρωναν ακόμη και για να γίνουν influencer.

Σύμφωνα με την Briggs οι νέοι αναγνωρίζουν στη «δουλειά» αυτή την ευκολία να κερδίζουν χρήματα μόνοι τους και να κάνουν κάτι διασκεδαστικό. Το Νο. 1 πράγμα που προκαλεί το ενδιαφέρον του Gen Z να γίνει influencer είναι η ικανότητα να κερδίζει χρήματα, ακολουθούμενη από το να μπορεί να εργάζεται με ευελιξία και να κάνει διασκεδαστική δουλειά.

Περισσότεροι νέοι λένε ότι η δουλειά των ονείρων τους είναι να γίνουν διασημότητες στο διαδίκτυο. Μια δημοσκόπηση του YouGov το 2021 έδειξε ότι οι δουλειές των ονείρων μεταξύ των εφήβων ηλικίας 13 έως 17 ετών, είναι να γίνουν vlogger, YouTuber ή επαγγελματίες streamer, πολύ πάνω από γιατρό ή νοσοκόμο, επαγγελματία αθλητή, μουσικό ή ηθοποιό.

Οι δύο κορυφαίες πλατφόρμες στις οποίες συρρέουν οι χρήστες για περιεχόμενο επιρροής είναι το YouTube (το οποίο είναι ελαφρώς πιο δημοφιλές μεταξύ των millennials και των ανδρών) ακολουθούμενο από το TikTok (το οποίο προτιμάται κυρίως από τους Gen Z και τις γυναίκες). Όσον αφορά το περιεχόμενο, οι χρήστες ενδιαφέρονται περισσότερο για παράγοντες επιρροής που δημοσιεύουν περιεχόμενο φαγητού και μουσικής.

Πηγή: ot.gr

πριν από 7 λεπτά
Ηράκλειο

Μαφία της Κρήτης: Ο τζίρος των 3 εκατ. ευρώ, o ρόλος των δύο αστυνομικών και τα κατασχεμένα

Διαβάστε περισσότερα
πριν από 17 λεπτά
Ελλάδα

Τέμπη: Στα δικαστήρια η οικογένεια του μηχανοδηγού μετά το πόρισμα της Πυροσβεστικής

Διαβάστε περισσότερα
πριν από 29 λεπτά
Style

«Μελετώντας» τον Ηλία Μελέτη στο Podcast ONE!

Διαβάστε περισσότερα
πριν από 32 λεπτά
Κρήτη

Χανιά: Στον εισαγγελέα oδηγούνται οι πρώτοι από τους συλληφθέντες για την υπόθεση της εγκληματικής οργάνωσης

Διαβάστε περισσότερα
πριν από 38 λεπτά
Ελλάδα

Κληρονόμησε χρέη – βρήκε δικαιοσύνη: Απόφαση-σταθμός στην Ξάνθη διέγραψε 1 εκατ. ευρώ οφειλές

Διαβάστε περισσότερα
πριν από 40 λεπτά
Style

Σεπτέμβριος: Τι επιφυλάσσει ο μήνας για το κάθε ζώδιο

Διαβάστε περισσότερα
πριν από 42 λεπτά
Υγεία

Τα κιλά δεν λένε όλη την αλήθεια για την υγεία

Διαβάστε περισσότερα
πριν από 50 λεπτά
Πολιτική

Πλεύρης: Με το προηγούμενο καθεστώς η εξέταση εκκρεμών αιτήσεων για άδεια παραμονής για «εξαιρετικούς λόγους»

Διαβάστε περισσότερα
πριν από 50 λεπτά
Style

Βούλα Πατουλίδου για τον σύζυγο της: «Έφυγε στην αγκαλιά μου»

Διαβάστε περισσότερα
πριν από 1 ώρα
Ελλάδα

Θεσσαλονίκη: Aυτοκίνητο συγκρούστηκε με μηχανή – Ένα άτομο στο νοσοκομείο

Διαβάστε περισσότερα