Στήριξη στους υγειονομικούς και αγώνας για δημόσιο, καθολικό και δωρεάν σύστημα υγείας απέναντι στην ιδιωτικοποίηση και την καταστολή
Η Εκτελεστική Επιτροπή της Α.Δ.Ε.Δ.Υ. τοποθετείται για ακόμη μία φορά απέναντι στις πολιτικές που υποβαθμίζουν το δημόσιο σύστημα υγείας και πλήττουν τα δικαιώματα εργαζομένων και ασθενών. Με αφορμή τις πρόσφατες εξελίξεις στα δημόσια νοσοκομεία και τα περιστατικά καταστολής σε βάρος υγειονομικών που αγωνίζονται για αξιοπρεπείς συνθήκες εργασίας και ποιοτικές υπηρεσίες υγείας για όλους, καταγγέλλει τις κυβερνητικές επιλογές και τις πρακτικές που επιχειρούν να αποσιωπήσουν τα σοβαρά προβλήματα του ΕΣΥ. Παράλληλα, τονίζει την ανάγκη ενίσχυσης των δημόσιων δομών υγείας και τη συνέχιση των αγώνων για ένα σύστημα υγείας που θα ανταποκρίνεται στις ανάγκες της κοινωνίας.
Αναλυτικότερα:
Η Εκτελεστική Επιτροπή της Α.Δ.Ε.Δ.Υ. συνεχίζοντας να στέκεται απέναντι στην εγκληματική πολιτική της ιδιωτικοποίησης και της εμπορευματοποίησης της υγείας που θυσιάζει τα δικαιώματα ασθενών και υγειονομικών στο βωμό του κέρδους και να διεκδικεί την πλήρη και δωρεάν κάλυψη όλων των υγειονομικών αναγκών του λαού καταγγέλλει για άλλη μια φορά τόσο τις επιθέσεις των δυνάμεων καταστολής σε βάρος των εργαζομένων των δημόσιων νοσοκομείων, που πάνε χέρι – χέρι με τις στημένες φιέστες του υπουργού εμπορίου της υγείας της ΝΔ κ. Άδωνι Γεωργιάδη, όσο και τη στάση των εκπροσώπων του κυβερνητικού – εργοδοτικού συνδικαλισμού, που τους δίνουν χείρα βοηθείας. Είναι χαρακτηριστική η στάση του προέδρου της ΠΟΕΔΗΝ και επικεφαλής της ΔΗΣΥΠ/ΠΑΣΚΕ στην ΑΔΕΔΥ που για πολλοστή φορά υπερασπίστηκε τον υπουργό υγείας εκθειάζοντας το δήθεν έργο του!!
Ξεπερνάει κάθε όριο η στάση του, που έφτασε στο σημείο – όπως έκανε πρόσφατα – να κατηγορεί τους εργαζόμενους του νοσοκομείου Νίκαιας, επειδή θέλησαν να αποκαλύψουν την αλήθεια για την κατάσταση που βιώνουν στο νοσοκομείο και να διαμαρτυρηθούν δίκαια για τα κενά και τις ελλείψεις, συγκαλύπτοντας μάλιστα και την απρόκλητη επίθεση των αστυνομικών δυνάμεων με χημικά και ξύλο στους υγειονομικούς.
Κανείς δεν μπορεί να ρίξει λάσπη στους υγειονομικούς που κρατάνε όρθιο το δημόσιο σύστημα υγείας.
Κανείς δεν μπορεί να συγκαλύψει τις κυβερνητικές ευθύνες για το χάλι που έχει φτάσει το δημόσιο σύστημα υγείας.
Μονόδρομος για κάθε έναν είναι ο αγώνας που δίνουμε για να ευθυγραμμιστούν οι δημόσιες δομές υγείας με τις ανάγκες του λαού και με τις δυνατότητες της εποχής, για σύγχρονες και δωρεάν υπηρεσίες υγείας.
Από την Εκτελεστική Επιτροπή της Α.Δ.Ε.Δ.Υ.
- Η Α.Δ.Ε.Δ.Υ. καταγγέλλει τις κυβερνητικές επιλογές που υποβαθμίζουν το δημόσιο σύστημα υγείας και πλήττουν εργαζομένους και ασθενείς.
- Καταδικάζονται οι επιθέσεις καταστολής κατά των υγειονομικών που αγωνίζονται για αξιοπρεπείς συνθήκες εργασίας.
- Επισημαίνεται η ανάγκη ενίσχυσης των δημόσιων δομών υγείας και της συνέχισης των αγώνων για δωρεάν υπηρεσίες υγείας.
- Κατηγορείται ο εργοδοτικός-κυβερνητικός συνδικαλισμός για προσπάθεια συγκάλυψης των κυβερνητικών ευθυνών.

Δημοφιλή
Ηράκλειο: Μεγάλη φωτιά σε εργοστάσιο - Δείτε φωτογραφίες και βίντεο
Δείτε live τον χάρτη με τις παραλίες που υπάρχουν λαγοκέφαλοι!
Ο αριστούχος από το Ηράκλειο που έγραψε το απόλυτο... άριστα!
Τα ζώδια που θα δουν τα οικονομικά τους να εκτοξεύονται
Θλίψη στη Μεσαρά: Σήμερα το τελευταίο «αντίο» στον Εμμανουήλ Αλεξανδράκη στη Νίθαυρη
Ηράκλειο: Βελτιωμένη η εικόνα της μεγάλης φωτιάς στον Αη Γιάννη Χωστό - Η τιτάνια μάχη, οι καταστροφές και όσα έγιναν από την πρώτη στιγμή! - Δείτε βίντεο και φωτογραφίες
Κρήτη: Συνελήφθη εν ενεργεία αξιωματικός της ΕΛ.ΑΣ. για ενδοοικογενειακό επεισόδιο
Σάλος σε βάφτιση στο Ηράκλειο - Ο παππάς έδιωξε τους νονούς από την εκκλησία
Σκηνικό καταστροφής στο εφιαλτικό πύρινο μέτωπο στο Ηράκλειο - Τι λέει στο Cretaone ο αντιπεριφερειάρχης Νίκος Συριγωνάκης