«Στόχος να φέρουμε παιδιάτρους για την Μαιευτική Κλινική και τότε πλέον το Νοσοκομείο μας θα είναι κυριολεκτικά καινούργιο»
Πλήρως ανακαινισμένη και προς χρήση για τους εργαζομένους και τους ασθενείς είναι η Ψυχιατρική Κλινική του Γενικού Νοσοκομείου «Κωνσταντοπούλειο-Αγία Όλγα», όπως έκανε γνωστό ο υπουργός Υγείας, Άδωνις Γεωργιάδης, σήμερα Σάββατο (13.7.24).
«Τον περασμένο Οκτώβριο έγιναν γνωστές στο Πανελλήνιο οι εικόνες ντροπής της κατάστασης της Ψυχιατρικής Κλινικής στο Γενικό Νοσοκομείο «Κωνσταντοπούλειο-Αγία Όλγα» της Νέας Ιωνίας. Ο τότε Υπουργός Υγείας κ. Χρυσοχοϊδης ζήτησε την παραίτηση της διοικήσεως και έκλεισε την κλινική έως ότου θα ανακαινιζόταν», επισημαίνει στην ανάρτησή του ο Άδωνις Γεωργιάδης.
Ο υπουργός Υγείας, δεν παραλείπει να αναφερθεί και στο προσωπικό του Νοσοκομείου, σημειώνοντας ότι έχουν προστεθεί 34 γιατροί και νοσηλευτές και αναμένονται και άλλοι 15 νοσηλευτές μέσα σε αυτό το καλοκαίρι.
«Στόχος να φέρουμε παιδιάτρους για την Μαιευτική Κλινική και τότε πλέον το Νοσοκομείο μας θα είναι κυριολεκτικά καινούργιο καλύτερο από ποτέ», σημειώνει χαρακτηριστικά.
Η ανάρτηση του Άδωνι Γεωργιάδη:
Διαβάστε επίσης:

Δημοφιλή
Θρήνος στο Αρκαλοχώρι για την Ράνια που έφυγε πρόωρα σε ηλικία μόλις 28 ετών!
Σταυρούλα Λεβεντάκη: Νέα τροπή στο θρίλερ - Στο στόχαστρο και η σύζυγος του 43χρονου (βίντεο)
Τραγωδία στη Μεσαρά: «Έσβησε» μέσα στο χωράφι του - Τον βρήκε η σύζυγός του
Σοβαρό τροχαίο στον ΒΟΑΚ - Αυτοκίνητο με ηλικιωμένους προσέκρουσε σε τσιμεντένιο στηθαίο
Σάλος σε βάφτιση στο Ηράκλειο - Ο παππάς έδιωξε τους νονούς από την εκκλησία
Ηράκλειο: Σοβαρό τροχαίο στην Παντάνασσα μετά από καταδίωξη της ΕΛ.ΑΣ. - Δείτε εικόνες
Απόσυρση στήριξης στο κόμμα Καρυστιανού από τον Πτέραρχο Αθανάσιο Παπανικολάου
Viral ο Κρητικός κουμπάρος: Δεν έφτανε τα στέφανα και τον σήκωσαν στα χέρια! - Δείτε το βίντεο
Ηράκλειο: Σύλληψη 22χρονης υπαλλήλου για κλοπή 9.000 ευρώ από περίπτερο