Ηράκλειο: 20oC

Απάτη στη Ρόδο: Παρίστανε τον λογιστή και άδειαζε τραπεζικούς λογαριασμούς

25.04.2025, 10:39

Τον έπεισε και του έδωσε όλα τα στοιχεία που χρειαζόταν

Υπόθεση τηλεφωνικής απάτης στις 24 Απριλίου 2025 κατήγγειλε ένας άνδρας από την Ρόδο. Ο παθών, κάτοχος τραπεζικού λογαριασμού στην Εθνική Τράπεζα, δήλωσε ότι εξαπατήθηκε από άγνωστο άτομο που επικοινώνησε μαζί του μέσω δύο τηλεφωνικών αριθμών κινητών τηλεφώνων.

Ο δράστης συστήθηκε ως λογιστής και ισχυρίστηκε ότι ο παθών δικαιούταν επιστροφή φόρου. Για να «διεκπεραιωθεί» δήθεν η διαδικασία, απαίτησε τα πλήρη στοιχεία της τραπεζικής κάρτας του θύματος: τον αριθμό της κάρτας, τον τριψήφιο κωδικό ασφαλείας και τον κωδικό επαλήθευσης.

Ο παθών, πεισμένος από την ψευδή ταυτότητα του δράστη, παρείχε τα ευαίσθητα αυτά στοιχεία. Μέσα σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα, διαπίστωσε ότι από τον τραπεζικό του λογαριασμό είχαν πραγματοποιηθεί οκτώ ύποπτες συναλλαγές, συνολικής αξίας 4.505,22 ευρώ.

Αναλυτικά:
• Μεταφορά 450,00 ευρώ με αιτιολογία “POO PANAGIOTIS”
• Μεταφορά 202,67 ευρώ με αιτιολογία ΑΓΟΡΑ POS
• Μεταφορά 10,13 ευρώ με αιτιολογία ΑΓΟΡΑ POS
• Μεταφορά 1.400,00 ευρώ με αιτιολογία ΑΓΟΡΑ POS
• Μεταφορά 10,13 ευρώ με αιτιολογία ΑΓΟΡΑ POS
• Μεταφορά 912,02 ευρώ με αιτιολογία ΑΓΟΡΑ POS
• Μεταφορά 20,27 ευρώ με αιτιολογία ΑΓΟΡΑ POS
• Μεταφορά 1.400,00 ευρώ με αιτιολογία ΑΓΟΡΑ POS

Όλες οι παραπάνω συναλλαγές φέρουν κοινό χαρακτηριστικό τη σύνδεση με τερματικά POS, κάτι που υποδηλώνει είτε συνεργασία του δράστη με τρίτους είτε χρήση εικονικών επιχειρήσεων.

Σύμφωνα με την dimokratiki αμέσως μετά τη διαπίστωση των ύποπτων συναλλαγών, το θύμα κατέθεσε αίτημα αμφισβήτησης των συναλλαγών στην τράπεζα και κατήγγειλε την υπόθεση στην αρμόδια αστυνομική υπηρεσία, ζητώντας τη διερεύνηση της υπόθεσης.

Οι Αρχές έχουν ξεκινήσει προανάκριση, προκειμένου να ταυτοποιηθεί ο δράστης ή οι δράστες και να διαπιστωθεί αν πρόκειται για μεμονωμένο περιστατικό ή για μέρος ευρύτερου κυκλώματος εξαπάτησης.

Η υπόθεση έρχεται να υπενθυμίσει για ακόμα μία φορά τη σημασία της προσοχής στις τηλεφωνικές επικοινωνίες που αφορούν οικονομικά ζητήματα. Οι τράπεζες δεν ζητούν ποτέ τηλεφωνικά αριθμούς καρτών, CVV, κωδικούς e-banking ή άλλες ευαίσθητες πληροφορίες. Οποιοδήποτε τέτοιο αίτημα πρέπει να θεωρείται κόκκινη σημαία.

Σε περίπτωση αμφιβολίας, συνίσταται η άμεση επικοινωνία με την τράπεζα από τον επίσημο αριθμό της και η καταγγελία στις αρμόδιες αρχές.

Οι οικονομικές απάτες μέσω τηλεφώνου ή διαδικτύου παρουσιάζουν διαρκώς αυξανόμενη συχνότητα και πολυπλοκότητα. Η ενημέρωση και η επαγρύπνηση παραμένουν τα βασικά εργαλεία προστασίας των πολιτών.

Πηγή: Newsbomb.gr

πριν από 3 λεπτά
Ελλάδα

Σέρρες: Περισσότερα από 20.000 πρόβατα έχουν σφαγιαστεί λόγω ευλογιάς

Διαβάστε περισσότερα
πριν από 7 λεπτά
Ελλάδα

Λαμία: Συνελήφθησαν 4 άτομα που έκλεψαν 40.000 ευρώ από ηλικιωμένη

Διαβάστε περισσότερα
πριν από 10 λεπτά
Οικονομία

Πότε ξεκινά η υποβολή των αιτήσεων για το επίδομα θέρμανσης – Ποιοι οι δικαιούχοι

Διαβάστε περισσότερα
πριν από 10 λεπτά
Αθλητικά

Super League: Στην Τρίπολη δοκιμάζεται σήμερα ο ΟΦΗ στο ντεμπούτο του Χρήστου Κόντη

Διαβάστε περισσότερα
πριν από 11 λεπτά
Ελλάδα

Ένωση αστυνομικών μήνυσε όλους τους ψυχιάτρους της Αττικής

Διαβάστε περισσότερα
πριν από 14 λεπτά
Ελλάδα

Τραγωδία στην άσφαλτο: Δύο νεκροί σε σοκαριστικό τροχαίο – Το αυτοκίνητο τους «καρφώθηκε» σε ελιά – Δείτε εικόνες

Διαβάστε περισσότερα
πριν από 19 λεπτά
Ελλάδα

Κλειστά σχολεία την Πέμπτη 6 Νοεμβρίου – «Όλοι οι μαθητές στους δρόμους»

Διαβάστε περισσότερα
πριν από 22 λεπτά
Ηράκλειο

Κρήτη: Νέα καραβιά με 59 μετανάστες εντοπίστηκε στους Καλούς Λιμένες

Διαβάστε περισσότερα
πριν από 27 λεπτά
Ελλάδα

«Πρωτιά» για την Ελλάδα – Παραμένει η μεγαλύτερη ναυτιλιακή δύναμη του κόσμου!

Διαβάστε περισσότερα
πριν από 28 λεπτά
Ηράκλειο

Ηράκλειο: Δωρεά ζωής και ελπίδας από 63χρονο στο Βενιζέλειο

Διαβάστε περισσότερα

CretaOne TV

Δείτε όλα τα βίντεο του CretaOne TV εδώ

Παρακολουθήστε τώρα →