Οι ποινές για τους παραβάτες
Ο Δήμος Κισσάμου ενημερώνει ότι, λόγω του φαινομένου της λειψυδρίας, απαγορεύεται η άρδευση στην Δημοτική Κοινότητα Σφηναρίου, κατά τις βραδινές ώρες, και συγκεκριμένα από τις 20:00 το βράδυ έως 08:00 το πρωί.
Οι παραβάτες θα τιμωρούνται με αφαίρεση υδρομέτρου για 40 ημέρες και θα επιβάλλονται τα ανάλογα πρόστιμα, σύμφωνα με τον κανονισμό άρδευσης.
Διαβάστε επίσης:

Δημοφιλή
Ηράκλειο: Τροχαίο και κυκλοφοριακό «έμφραγμα» στον ΒΟΑΚ - Δείτε βίντεο από το ατύχημα, τα έργα και... την κίνηση!
Τραγωδία στο Ηράκλειο: Έπεσε από τον 5ο όροφο ξενοδοχείου και σκοτώθηκε
Φωτιά τώρα σε ξενοδοχείο στο κέντρο της Αθήνας - Αναφορές για εγκλωβισμένους στα μπαλκόνια
Ρέθυμνο: «Έκλεισε» σπίτι και όταν μπήκε μέσα έπαθε σοκ – Δείτε το βίντεο
Ηράκλειο: Τροχαίο ατύχημα στην 62 Μαρτύρων
Βαρύ πένθος για τον Προϊστάμενο της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Λασιθίου
Παραλίγο τραγωδία στις Γούβες: Παρασύρθηκε από τα κύματα και σώθηκε την τελευταία στιγμή
Κοκοσάλης για τραγωδία στο σκοπευτήριο Μαλεβιζίου: Ελεύθεροι χωρίς κατηγορίες πρόεδρος και εκπαιδευτής - «Δεν βλέπω ποινικές ευθύνες»
Τα «προφητικά» μηνύματα του Νικήτα λίγο πριν το τραγικό φονικό στην Αμμουδάρα - «Θα έρθει για να αποτελειώσει τη δουλειά του»