Έπεσαν δέντρα από το μπουρίνι στην Κηφισιά – Ζημιές σε μάντρες σπιτιών, κολόνες της ΔΕΗ και σταθμευμένα ΙΧ, δείτε εικόνες
Στο σημείο έσπευσαν συνεργεία του δήμου και της ΔΕΗ για την απομάκρυνση των δέντρων
Στο σημείο έσπευσαν συνεργεία του δήμου και της ΔΕΗ για την απομάκρυνση των δέντρων