Η Eurobank διευρύνει σταθερά τα προϊόντα και υπηρεσίες από ψηφιακά κανάλια προς όφελος των πελατών της
Εικοσιπέντε (25) χρόνια παρουσίας στην ψηφιακή τραπεζική συμπληρώνει φέτος η Eurobank, έχοντας εξυπηρετήσει περισσότερους από δύο (2) εκατομμύρια πελάτες μέσω του ψηφιακού της δικτύου, ενώ, με διαρκείς επενδύσεις και τον πελάτη σταθερά στο επίκεντρο, θέτει τις βάσεις για την επόμενη γενιά τραπεζικών υπηρεσιών και προϊόντων.
Σε μία εποχή, όπου η καινοτομία και η ασφάλεια στις ηλεκτρονικές συναλλαγές αποτελούν προαπαιτούμενα για καταναλωτές και επιχειρήσεις, η Eurobank διευρύνει σταθερά τα προϊόντα και υπηρεσίες από ψηφιακά κανάλια προς όφελος των πελατών της.
Πιστή στη δέσμευση για καινοτομία, ήδη από το 2000, η Τράπεζα πρωτοπορεί αξιοποιώντας σταδιακά όλες τις διαθέσιμες τεχνολογικές εξελίξεις, με στόχο μια ευκολότερη καθημερινότητα, εξυπηρέτηση 24/7, με ασφαλή, απλό και λειτουργικό τρόπο για κάθε ανάγκη του πελάτη:
- το Eurobank Mobile App για ιδιώτες και το Eurobank Business app για επιχειρήσεις,
- το e-Banking για ιδιώτες και επιχειρήσεις,
- το v–Banking, όπου ιδιώτες και επιχειρήσεις επικοινωνούν με τον προσωπικό τους Σύμβουλο μέσω βιντεοκλήσης,
- την Ψηφιακή Θυρίδα που δίνει τη δυνατότητα ψηφιακής υπογραφής στα κανάλια της Eurobank, για αγορά προϊόντων & υπηρεσιών,
- το Open Banking για ιδιώτες και επιχειρήσεις.
Ο ψηφιακός μετασχηματισμός αποτελεί κεντρικό πυλώνα στη στρατηγική επιχειρηματικής ανάπτυξης του Ομίλου Eurobank, στον οποίο επενδύει δυναμικά, αναβαθμίζοντας τις λειτουργίες του σε Ελλάδα και εξωτερικό, διευρύνοντας ποιοτικά και ποσοτικά τις υπηρεσίες του, ενώ, παράλληλα ενσωματώνει νέες, πρωτοποριακές λειτουργικότητες, μεταξύ άλλων και δυνατότητες που υποστηρίζονται από εργαλεία Τεχνητής Νοημοσύνης.
Ενδεικτικά, στην Eurobank:
- Εκτελούνται κατά μέσο όρο 2.000 ψηφιακές συναλλαγές σε κάθε λεπτό.
- Διατίθενται πάνω από 3.000 συναλλαγές μέσω των ψηφιακών της καναλιών.
Με το 96% των εγχρήματων συναλλαγών στην Tράπεζα να γίνονται από τα ψηφιακά κανάλια της (εξαιρουμένων συναλλαγών με μετρητά), η Eurobank το 2024 σε σχέση με το 2023 κατέγραψε:
- 44% αύξηση των εγχρήματων συναλλαγών στο Eurobank Mobile App.
- 75% αύξηση των ενεργών χρηστών του Eurobank Business App από τα νομικά πρόσωπα.
Οι επιδόσεις και η ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών της Eurobank –που απολαμβάνει στα «app stores» (App store, Google Play) την υψηλότερη αξιολόγηση των εφαρμογών της από τους χρήστες της, ιδιώτες και επιχειρήσεις στην Ελλάδα- αναγνωρίζονται και από διεθνείς φορείς. Μεταξύ άλλων, η Τράπεζα απέσπασε για 5η διαδοχική χρονιά το βραβείο της Καλύτερης Ψηφιακής Τράπεζας για Ιδιώτες στη Δυτική Ευρώπη για το 2024 από το Global Finance και ακόμα 11 βραβεία, για τις υπηρεσίες σε ιδιώτες και επιχειρήσεις στην εγχώρια αγορά.
Υλοποιώντας το αναπτυξιακό σχέδιο “Eurobank 2030”, η Τράπεζα εστιάζει σε ένα λιτό και απλό μοντέλο ψηφιακής τραπεζικής και διατηρεί σταθερά τον πελάτη στο επίκεντρο, με εξατομικευμένες λύσεις, αναβαθμισμένα ψηφιακά προϊόντα & υπηρεσίες και πρωτοποριακές λειτουργικότητες, όπως οι εικονικοί βοηθοί και τα εργαλεία διαχείρισης οικονομικών, αξιοποιώντας τις πλέον σύγχρονες τεχνολογίες.
Δημοφιλή
Απόφαση σταθμός για τους άνω των 60 - Ποιοι δεν βγαίνουν στη σύνταξη
Πένθος στο Ηράκλειο: Έφυγε από τη ζωή ιδιοκτήτης ραδιοφωνικού σταθμού
Ηράκλειο: Συγκίνηση για τον θάνατο του Θεόδωρου Χαλκιαδάκη
Νησιά σε καθεστώς… take away - Οι τουρίστες γυρνούν την πλάτη στην εστίαση
Τι λέει ο Γεωργιάδης για τη γυναίκα έχασε τη ζωή της στην Αίγινα εξαιτίας έλλειψης οδηγού ασθενοφόρου στο Κέντρο Υγείας
Νέες ταυτότητες: Πότε λήγει η προθεσμία για την υποχρεωτική αντικατάστασή τους
Ήταν λάθος μου, έπρεπε να τον είχα πάρει μαζί μου, λέει η αδερφή του 5χρονου στα Καμίνια
Με αίμα βάφτηκε ξανά η άσφαλτος: Νεκρός 30χρονος οδηγός μηχανής σε τροχαίο
ΕΦΚΑ: Σήμερα η πληρωμή των αναδρομικών – Ποιους αφορά