Ο 66χρονος ασθενής νοσηλευόταν με ψυχιατρικά προβλήματα
Τέλος στη ζωή του έδωσε το πρωί του Σαββάτου ασθενής που νοσηλευόταν στο νοσοκομείο Φιλιατών.
Σύμφωνα με τo thespro.gr, ο 66χρονος ασθενής νοσηλευόταν με ψυχιατρικά προβλήματα. Λίγο μετά τις 7:00 το πρωί έκανε «βουτιά στο κενό» από τον β’ όροφο του νοσοκομείου και έπεσε σε ακάλυπτο χώρο.
Ο θάνατός του ήταν ακαριαίος. Το συμβάν έγινε αντιληπτό από εργαζομένους του νοσοκομείου οι οποίοι κινητοποιήθηκαν άμεσα όμως για τον 66χρονο ήταν ήδη αργά.
Στο σημείο κλήθηκε η Αστυνομία και η Πυροσβεστική με την συνδρομή της οποίας έγινε ανάσυρση της σορού από το σημείο που είχε καταλήξει.

Δημοφιλή
Ηράκλειο: Μεγάλη φωτιά σε εργοστάσιο - Δείτε φωτογραφίες και βίντεο
Δείτε live τον χάρτη με τις παραλίες που υπάρχουν λαγοκέφαλοι!
Τα ζώδια που θα δουν τα οικονομικά τους να εκτοξεύονται
Θλίψη στη Μεσαρά: Σήμερα το τελευταίο «αντίο» στον Εμμανουήλ Αλεξανδράκη στη Νίθαυρη
Κρήτη: Συνελήφθη εν ενεργεία αξιωματικός της ΕΛ.ΑΣ. για ενδοοικογενειακό επεισόδιο
Σάλος σε βάφτιση στο Ηράκλειο - Ο παππάς έδιωξε τους νονούς από την εκκλησία
Θλίψη στα Χανιά για τον χαμό του αγαπητού ραδιοφωνικού παραγωγού Πέτρου Ζησάκη
Σταυρούλα Λεβεντάκη: Νέα τροπή στο θρίλερ - Στο στόχαστρο και η σύζυγος του 43χρονου (βίντεο)
Τραγωδία στη Μεσαρά: «Έσβησε» μέσα στο χωράφι του - Τον βρήκε η σύζυγός του