Το ύψος της επιδότησης
Μέχρι τις 31 Ιουλίου πρέπει να χρησιμοποιηθεί το voucher για το Fuel Pass. Μετά την ημερομηνία αυτή, το ποσό που δεν έχει αξιοποιηθεί θα επιστραφεί αυτόματα στο κράτος και η προπληρωμένη κάρτα θα απενεργοποιηθεί.
Το ύψος της επιδότησης
α) 60 ευρώ με τη χρήση ψηφιακής χρεωστικής κάρτας για δικαιούχους ιδιοκτήτες οχημάτων πλην μοτοσυκλετών – μοτοποδηλάτων, με κύρια κατοικία στις Περιφέρειες Βορείου Αιγαίου, Νοτίου Αιγαίου, Ιονίων Νήσων, Κρήτης, στην Περιφερειακή Ενότητα Σποράδων της Περιφέρειας Θεσσαλίας, στην Περιφερειακή Ενότητα Θάσου της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, στη νήσο Σκύρο της Περιφερειακής Ενότητας Εύβοιας της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας, στη νήσο Σαμοθράκη της Περιφερειακής Ενότητας Έβρου της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης και στη νήσο Αμμουλιανή της Περιφερειακής Ενότητας Χαλκιδικής της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας. Το ανωτέρω ποσό διαμορφώνεται σε 50 ευρώ, εφόσον ο δικαιούχος επιλέξει κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό.
β) 50 ευρώ με τη χρήση ψηφιακής χρεωστικής κάρτας για δικαιούχους ιδιοκτήτες οχημάτων πλην μοτοσυκλετών – μοτοποδηλάτων, με κύρια κατοικία στην υπόλοιπη Ελλάδα. Το ανωτέρω ποσό διαμορφώνεται σε 40 ευρώ, εφόσον ο δικαιούχος επιλέξει κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό.
γ) 35 ευρώ με τη χρήση ψηφιακής χρεωστικής κάρτας για δικαιούχους ιδιοκτήτες μοτοσυκλετών – μοτοποδηλάτων, με κατοικία στις Περιφέρειες Βορείου Αιγαίου, Νοτίου Αιγαίου, Ιονίων Νήσων, Κρήτης, στην Περιφερειακή Ενότητα Νήσων της Περιφέρειας Αττικής, στην Περιφερειακή Ενότητα Σποράδων της Περιφέρειας Θεσσαλίας, στην Περιφερειακή Ενότητα Θάσου της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, στη νήσο Σκύρο της Περιφερειακής Ενότητας Εύβοιας της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας, στη νήσο Σαμοθράκη της Περιφερειακής Ενότητας Έβρου της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης και στη νήσο Αμμουλιανή της Περιφερειακής Ενότητας Χαλκιδικής της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας. Το ανωτέρω ποσό διαμορφώνεται σε 30 ευρώ, εφόσον ο δικαιούχος επιλέξει κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό.
δ) 30 ευρώ με τη χρήση ψηφιακής χρεωστικής κάρτας για δικαιούχους ιδιοκτήτες μοτοσυκλετών – μοτοποδηλάτων, με κύρια κατοικία στην υπόλοιπη Ελλάδα. Το ανωτέρω ποσό διαμορφώνεται σε 25 ευρώ, εφόσον ο δικαιούχος επιλέξει κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό.
- Μέχρι τις 31 Ιουλίου πρέπει να χρησιμοποιηθεί το Fuel Pass, αλλιώς το ποσό επιστρέφεται στο κράτος.
- Οι ιδιοκτήτες οχημάτων εκτός μοτοσυκλετών σε συγκεκριμένες περιοχές λαμβάνουν 60 ευρώ με ψηφιακή κάρτα ή 50 ευρώ με κατάθεση.
- Στην υπόλοιπη Ελλάδα, οι ίδιοι δικαιούχοι λαμβάνουν 50 ευρώ με ψηφιακή κάρτα ή 40 ευρώ με κατάθεση.
- Οι ιδιοκτήτες μοτοσυκλετών σε συγκεκριμένες περιοχές λαμβάνουν 35 ευρώ με ψηφιακή κάρτα ή 30 ευρώ με κατάθεση.

Δημοφιλή
Θλίψη στο Ηράκλειο: «Έφυγε» από τη ζωή ο Κωνσταντίνος Αγιομυργιαννάκης σε ηλικία 64 ετών
Τι αλλάζει σε προσλήψεις, αμοιβές και μισθούς από 1η Νοεμβρίου
Πένθος στο Ηράκλειο για τον Αντώνη Αποστολίδη που «έφυγε» σε ηλικία 53 ετών
Ποιο είναι το βαθύτερο σημείο της θάλασσας γύρω από την Κρήτη και τι υπάρχει εκεί κάτω;
Πολιτική «θύελλα» για τις δηλώσεις Ρούμπιο στην Αθήνα
Επίδομα 400 ευρώ: «Κλείδωσε» η ημερομηνία πληρωμής – Πότε μπαίνει στους λογαριασμούς
Συνελήφθη άνδρας που κυκλοφορούσε γυμνός και προσπαθούσε να αγκαλιάσει αγνώστους
Ρέθυμνο: Πάνω από 300 περιστατικά γαστρεντερίτιδας – «Ανοιχτή επιδημία χωρίς να γνωρίζουμε το παθογόνο»
Κρήτη: Γιατί τα παλιά σπίτια στα χωριά είχαν τόσο χοντρούς πέτρινους τοίχους;