Ως μια αναγνώριση της καθημερινής, ανιδιοτελούς και αδιάλειπτης προσφοράς τους στο Νοσοκομείο
Το Περιφερειακό Τμήμα Ρεθύμνου του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού εκφράζει την ιδιαίτερη τιμή και υπερηφάνεια του για τη βράβευση των εθελοντών και εθελοντριών Νοσηλευτών του Τομέα Υγείας, η οποία πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο της εκδήλωσης κοπής της Πρωτοχρονιάτικης Βασιλόπιτας του Γενικού Νομαρχιακού Νοσοκομείου Ρεθύμνου, την Παρασκευή 23 Ιανουαρίου 2026.
Η τιμητική αυτή διάκριση απονεμήθηκε από τον νέο Διοικητή του Νοσοκομείου Ρεθύμνου, κ. Παπακωνσταντή Γεώργιο, παρουσία του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου Ρεθύμνου και Αυλοποτάμου κ.κ. Προδρόμου, μελών του Διοικητικού Συμβουλίου, μεταξύ των οποίων και της Αντιπεριφερειάρχη κας Μαρίας Λιονή, καθώς και πλήθους εργαζομένων του Νοσοκομείου.
Η βράβευση των εθελοντών και εθελοντριών του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού αποτελεί ουσιαστική αναγνώριση της καθημερινής, ανιδιοτελούς και αδιάλειπτης προσφοράς τους στο Γενικό Νομαρχιακό Νοσοκομείο Ρεθύμνου.
Οι εθελοντές μας βρίσκονται σταθερά στο πλευρό κάθε ασθενούς, συνοδού και επισκέπτη, προσφέροντας φροντίδα, στήριξη και ανθρώπινη παρουσία, ενώ παράλληλα υποστηρίζουν έμπρακτα το ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό στο απαιτητικό έργο του.




Για το Περιφερειακό Τμήμα Ρεθύμνου, τον Τομέα Υγείας και συνολικά τον Ελληνικό Ερυθρό Σταυρό, η συγκεκριμένη βράβευση έχει ιδιαίτερη σημασία, καθώς αναδεικνύει τον καθοριστικό ρόλο του οργανωμένου εθελοντισμού στον τομέα της Υγείας και επιβεβαιώνει τη διαχρονική και ουσιαστική συνεργασία με τις δημόσιες δομές υγείας.
Το Περιφερειακό Τμήμα Ρεθύμνου του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού εκφράζει τις θερμές του ευχαριστίες προς όλους τους εθελοντές και τις εθελόντριες του Τομέα Υγείας για την αφοσίωση, το ήθος, τον επαγγελματισμό και την ανθρωπιά που επιδεικνύουν καθημερινά, τιμώντας στην πράξη τις θεμελιώδεις αρχές και αξίες του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού.
Παράλληλα, ευχαριστεί θερμά τη Διοίκηση του Γενικού Νομαρχιακού Νοσοκομείου Ρεθύμνου για την τιμητική αυτή πρωτοβουλία και τη διαρκή στήριξη του εθελοντικού έργου, δεσμευόμενο να συνεχίσει με συνέπεια και υπευθυνότητα την προσφορά του προς όφελος της τοπικής κοινωνίας.
- Η βράβευση αναγνώρισε την ανιδιοτελή προσφορά των εθελοντών του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού στο Νοσοκομείο Ρεθύμνου.
- Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο της κοπής της Πρωτοχρονιάτικης Βασιλόπιτας του Νοσοκομείου.
- Οι εθελοντές προσφέρουν συνεχή φροντίδα και υποστήριξη στους ασθενείς και το προσωπικό του νοσοκομείου.
- Η διάκριση αναδεικνύει τη σημασία του οργανωμένου εθελοντισμού και τη συνεργασία με δημόσιες δομές υγείας.

Δημοφιλή
Τραγωδία στον Μυλοπόταμο: Πατέρας εντόπισε νεκρό τον 32χρονο γιο του
Ο αριστούχος από το Ηράκλειο που έγραψε το απόλυτο... άριστα!
Ηράκλειο: Υπο μερικό έλεγχο η φωτιά στον Άγιο Γιάννη Χωστό - Σε επιφυλακή η Πυροσβεστική
Τροχαίο ατύχημα στο κέντρο του Ηρακλείου- Τραυματίστηκε γυναίκα (φώτο)
Σάλος σε βάφτιση στο Ηράκλειο - Ο παππάς έδιωξε τους νονούς από την εκκλησία
Δύο αριστούχοι και οι 13 πρώτοι μαθητές του Φροντιστηρίου Ολοκλήρωση
Ηράκλειο: Βελτιωμένη η εικόνα της μεγάλης φωτιάς στον Αη Γιάννη Χωστό - Η τιτάνια μάχη, οι καταστροφές και όσα έγιναν από την πρώτη στιγμή! - Δείτε βίντεο και φωτογραφίες
Οι 10 παραλίες της Κρήτης που «σαρώνουν» στις αναζητήσεις των ξένων στο Google
Λασίθι: Χειροπέδες σε 47χρονο για ναρκωτικά και οπλοκατοχή – Εντοπίστηκαν χασισοφυτεία και οπλοστάσιο