Ηράκλειο: 25oC

Κάθε πέρυσι και καλύτερα την Τσικνοπέμπτη – Πώς δούλεψαν οι επιχειρήσεις εστίασης στο Ηράκλειο

21.02.2025, 11:12

«Δεν θύμιζε Αποκριά το κέντρο του Ηρακλείου», σημειώνει η κ. Αντωνακάκη για την Τσικνοπέμπτη

Η έλλειψη ρευστότητας και το τσουχτερό κρύο έφεραν μειωμένες κρατήσεις σε επιχειρήσεις εστίασης τη φετινή Τσικνοπέμπτη στο Ηράκλειο, με τους καταναλωτές να πριμοδοτούν κατά βάση τα φαστ φουντ και κάποιες ψησταριές, τα οποία τη συγκεκριμένη ημέρα εμφάνισαν αυξημένες πωλήσεις συγκριτικά με τη μέση ημερήσια ζήτηση.

Σύμφωνα με ρεπορτάζ του crataone.gr, διαπιστώνεται ότι ο οι γενναίοι που αψήφησαν το κρύο την Τσικνοπέμπτη (20/2) επέλεξαν περισσότερο να κάνουν μια βόλτα στο κέντρο της πόλης ή σε αποκεντρωμένα καφέ του Ηρακλείου, τα οποία παρουσίασαν τις καλύτερες επιδόσεις, βέβαια με περιορισμένη κατά κεφαλήν δαπάνη. 

Στα πιο gourmet εστιατόρια του Ηρακλείου, το μενού των οποίων απευθύνεται σε υψηλά βαλάντια, η κίνηση ήταν πολύ περιορισμένη, τόσο την Τσικνοπέμπτη όσο και 7 ημέρες νωρίτερα, την Παρασκευή 14 Φεβρουαρίου, κατά τη γιορτή του Αγίου Βαλεντίνου, όπου σε σχέση με πέρυσι η μείωση στους τζίρους προβληματίζει. Σημειώνεται ότι πρόκειται για τις δύο πιο εμπορικές ημέρες του χρόνου για την αγορά της εστίασης, ακόμη και από τη ζήτηση που καταγράφεται κατά τις ημέρες των Χριστουγέννων.

Τσικνοπέμπτη στο Ηράκλειο - Πλούσιες εκδηλώσεις με την συμμετοχή μικρών και μεγάλων

«Δεν θύμιζε Αποκριά το κέντρο του Ηρακλείου»

«Φέτος την Τσικνοπέμπτη, οι Ηρακλειώτες ήταν πιο συγκρατημένοι, καθώς οι περισσότεροι γιόρτασαν το έθιμο στο σπίτι. Αυτό προκύπτει από την κίνηση στα καταστήματα της εστίασης χθες. Από τη μία οι επιβαρυμένοι προϋπολογισμοί των νοικοκυριών σε συνδυασμό με τις καιρικές συνθήκες, πάντα συγκριτικά με προηγούμενες χρονιές, οι Ηρακλειώτες ήταν πιο εγκρατείς», υπογραμμίζει στο cretaone.gr η πρόεδρος του Συνδέσμου Επισιτισμού & Διασκέδασης του νομού Ηρακλείου και δημοτική Σύμβουλος του Δήμου Ηρακλείου, Μαρία Αντωνακάκη.

Σύμφωνα με την κ. Αντωνακάκη, η κίνηση στην αγορά κάθε άλλο παρά με τις τσικνοπέμπτες του παρελθόντος «έμοιαζε», χρησιμοποιώντας κι εκείνη την επικρατούσα για την αγορά φράση «κάθε πέρυσι και καλύτερα».

«Με εξαίρεση κάποιες μικρές δράσεις από καταστηματάρχες, το κέντρο του Ηρακλείου δεν ήταν στολισμένο, δεν ήταν εορταστικό και δεν είχαν προγραμματιστεί δράσεις. Πώς να αλλάξει η ψυχολογία εμπόρων και καταναλωτών;», αναφέρει η Πρόεδρος του Συνδέσμου Επισιτισμού & Διασκέδασης, εκφράζοντας αισιοδοξία ότι αυτό ενδέχεται να συμβεί μέχρι την Κυριακή για το Καστρινό Καρναβάλι.

Μαρία Αντωνακάκη Η πρόεδρος του Συνδέσμου Επισιτισμού και Διασκέδασης κ. Μαρία Αντωνακάκη

 

Σύμφωνα με έρευνα σε πλατφόρμες παραγγελίας και ταχυμεταφορές έτοιμου φαγητού την Τσικνοπέμπτη είχαμε μεγάλη ζήτηση από παρέες σε κρέατα, κυρίως χοιρινά, αυξημένη σε σχέση με τις άλλες ημέρες περίπου 15-20%. Οι πωλήσεις ωστόσο δεν ήταν ικανοποιητικές για τον κλάδο συγκριτικά με άλλες εποχές.

Η ακρίβεια και τα χαμηλά εισοδήματα έχουν οδηγήσει τους καταναλωτές να μειώσουν την αγορά κρεάτων. Παρότι οι τιμές είναι ελαφρώς συγκρατημένες σε σχέση με πέρυσι οι προσδοκίες για αυξημένη κατανάλωση ήταν περιορισμένες. Όπως δημοσίευσε, χθες, το cretaone.gr οι καταναλωτές στα κρεοπωλεία προτίμησαν φέτος το χοιρινό σε πανσέτα, αλλά και σουβλάκια που είναι φθηνότερα.

Advertisment

Ακολουθήστε μας στο Google News για να ενημερώνεστε για τα τελευταία νέα