Δείτε αναλυτικά
Ένα βήμα πιο κοντά στον στόχο για κατώτατο μισθό στα 950 ευρώ μέχρι το τέλος της τετραετίας και μέσο μισθό στα 1.500 ευρώ, πραγματοποιεί το κυβερνητικό επιτελείο.
Από 1η Απριλίου 2023 βρίσκεται σε ισχύ η αύξηση του κατώτατου μισθού, κατά 9,4%, στα 780 ευρώ μικτά για τους χαμηλόμισθους εργαζόμενους.
Αν όλα πάνε σύμφωνα με τον σχεδιασμό του κυβερνητικού επιτελείου, από 1ης Απριλίου 2024 θα υπάρξει μια ακόμα αύξηση, το ποσοστό της οποίας θα εξαρτηθεί από τον πληθωρισμό, τον προϋπολογισμός και την πορεία της ελληνικής οικονομίας γενικότερα.
Κατώτατος μισθός: Ποσό και πότε αυξάνεται
– Αύξηση: Από 1η Απριλίου 2024
– Ποσοστό αύξησης: 5,1% έως 6,4%
– Αφορά: 600.000 εργαζόμενους
– Χωρίς τριετίες: 820 ή 830 € (από 780 €)
– 1 τριετία: 902 ή 913 € (από 858)
– 3 τριετίες: 1.066 € ή 1.079 (από 1.014 €)
– Έγγαμοι: + 82 ή + 83 €

Δημοφιλή
Τραγωδία στο Πακιστάν: Τίγρης επιτέθηκε και σκότωσε TikToker την ώρα που γύριζε βίντεο
Θλίψη στη Βιάννο: Αποχαιρέτησαν τη Μάνια Χαριτάκη που έφυγε από τη ζωή
Ολλανδικά ΜΜΕ υποκλίνονται στον Καρέτσα: «Σαν τον Μαραντόνα το μεγαλύτερο ταλέντο της Ελλάδας»
Τραγωδία στον Αλμυρό: Νεκρός 24χρονος σε τροχαίο - Το αγροτικό του κατέληξε σε χωράφι
«ΚΙΣΣΑΜΟΣ»: Έχασε την άγκυρά του κατά την πρόσδεση στον Πειραιά – Απαγορεύτηκε ο απόπλους
Πέθανε σε ηλικία 83 ετών ο Δημήτρης Γ. Μαύρος, συνιδρυτής της MRB
Εκτεταμένο μπλακ άουτ στο Ηράκλειο: Χωρίς ρεύμα πολλές περιοχές της πόλης
Επίδομα 400 ευρώ: Πότε μπαίνουν τα χρήματα στους λογαριασμούς – Ποιοι είναι οι δικαιούχοι
Υποψηφιότητα - έκπληξη για τον Τσίπρα στην Κρήτη που ταράζει τα πολιτικά και εκλογικά «νερά»