Πού «κλειδώνει» η αύξηση
Εντός της ημέρας αναμένεται να καταθέσει το υπουργείο Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης την τροπολογία η οποία θα ορίζει το χρονοδιάγραμμα που θα ακολουθηθεί για την αύξηση του κατώτατου μισθού.
Άμεσα θα ξεκινήσει η διαδικασία της διαβούλευσης, με στόχο ο νέος κατώτατος μισθός να εφαρμοστεί από 1η Απριλίου και στους εργαζόμενους στον τουριστικό κλάδο.
Μάλιστα, ο σχεδιασμός του υπουργείου Εργασίας προβλέπει πως το χρονοδιάγραμμα της ετήσιας διαβούλευσης για την αύξηση των βασικών αποδοχών θα αλλάξει και οι διαβουλεύσεις θα ξεκινούν κάθε χρόνο στα τέλη Ιανουαρίου (αντί για τέλη Φεβρουαρίου που προβλέπεται σήμερα).
Σήμερα, ο κατώτατος μισθός ανέρχεται σε 780 ευρώ και το κατώτατο ημερομίσθιο στα 34,84 ευρώ, ενώ, το προηγούμενο χρονικό διάστημα, προηγήθηκαν και άλλες αυξήσεις. Συγκεκριμένα, από 650 ευρώ το 2019, ο κατώτατος μισθός αυξήθηκε σε 663 ευρώ τον Ιανουάριο του 2022, σε 713 ευρώ τον Μάιο του 2022 και, από τον Απρίλιο του 2023, έφτασε τα 780 ευρώ.
Επιδίωξη της κυβέρνησης είναι, σε ορίζοντα της τετραετίας, ο κατώτατος μισθός να ανέλθει στα 950 ευρώ και ο μέσος μισθός στα 1.500 ευρώ.

Δημοφιλή
«ΚΙΣΣΑΜΟΣ»: Έχασε την άγκυρά του κατά την πρόσδεση στον Πειραιά – Απαγορεύτηκε ο απόπλους
Θρήνος για τους δύο πυροσβέστες που έχασαν τη ζωή τους κατά την κατάσβεση φωτιάς στο Ζεφύρι
Τραγωδία στο Ζεφύρι: Ανιψιός της αντιδημάρχου Ερέτριας ο ένας νεκρός πυροσβέστης – Το σπαρακτικό «αντίο» της
Τι ισχύει πραγματικά για το μπλακ άουτ στις 17 Νοεμβρίου - Η «προφητεία» που αναστάτωσε τον πλανήτη
Κρήτη: Πού θα κοπεί το ρεύμα αύριο Κυριακή 15 Νοεμβρίου
Τραγωδία στον Αλμυρό: Νεκρός 24χρονος σε τροχαίο - Το αγροτικό του κατέληξε σε χωράφι
Θρήνος στο Ρέθυμνο: Έφυγε πρόωρα από τη ζωή η Εύη Αποκορωνιωτάκη
Συναγερμός για την εξαφάνιση δύο ανήλικων παιδιών - Στήθηκε μεγάλη επιχείρηση για τον εντοπισμό τους
Θλίψη στη Βιάννο: Αποχαιρέτησαν τη Μάνια Χαριτάκη που έφυγε από τη ζωή