Mαθητές ήθελαν να μπουν ψησταριές στο σχολείο για να ψηθούν επι τόπου τα σουβλάκια
Με κατάληψη του σχολείου από κάποιους μαθητές ξεκίνησε η ημέρα σήμερα 19/02 στο 1ο Γενικό Λύκειο Ελευθερίου Βενιζέλου.
Σύμφωνα με πληροφορίες του flashnews, «αιτία» της κινητοποίησης ήταν η διαφωνία στο θέμα του ψησίματος σουβλακιών αύριο Τσικνοπέμπτη.
Συγκεκριμένα, μαθητές ήθελαν να μπουν ψησταριές στο σχολείο για να ψηθούν επι τόπου τα σουβλάκια!
Όμως ο σύλλογος γονέων και κηδεμόνων με τον σύλλογο διδασκόντων τους είπαν ότι δεν είναι δυνατόν να μετατραπεί το σχολείο σε….ψητοπωλείο και αποφασίστηκε τα σουβλάκια να ψηθούν σε σπίτια μελών του συλλόγου γονέων και να μεταφερθούν στο σχολείο για την τήρηση του εθίμου.
Τελικά μετά και από συνέλευση των μαθητών, πείστηκαν να μην προχωρήσουν στην κατάληψη και έστω και με κάποια καθυστέρηση να γίνουν κανονικά τα μαθήματα.
Πηγή: flashnews.gr

Δημοφιλή
Μαλεβίζι: Δύο συλλήψεις για τον θάνατο της 43χρονης στο σκοπευτήριο - Τι ερευνούν οι Αρχές
Ρέθυμνο: «Έκλεισε» σπίτι και όταν μπήκε μέσα έπαθε σοκ – Δείτε το βίντεο
Θλίψη στα Χανιά: Έφυγε από τη ζωή ο Μανώλης Μαραγκουδάκης
Χαλκιδική: Λουόμενη δέχθηκε επίθεση από λαγοκέφαλο – «Με είχε δαγκώσει και δεν με άφηνε» (βίντεο)
Ηράκλειο: Μάχη από αέρα και γη για τη μεγάλη φωτιά στον Άγιο Ιωάννη Χωστό - Δείτε βίντεο από τα ελικόπτερα
Χανιά: Νταλικέρης παντρεύτηκε κι έγινε… χαμός στην πόλη (βίντεο)
Ηράκλειο: «Υπάρχουν ζημιές σε σπίτια» - Η Πυροσβεστική έφτασε άμεσα, αλλά η υδροδότηση δυσκόλεψε τη μάχη με τις φλόγες! (βίντεο)
Τα ζώδια που βλέπουν τα οικονομικά τους να απογειώνονται έως τον Οκτώβριο
Συναγερμός στα Άνω Λιόσια: Φωτιά καίει ανάμεσα στο ΒΙΟΠΑ και στο γήπεδο της ΑΕΚ