Η ανάρτησή του στα κοινωνικά δίκτυα
Το παρόν στην επιμνημόσυνη δέηση για την ανάπαυση των 62 ψυχών που εκτελέστηκαν από τα ναζιστικά στρατεύματα κατοχής, έδωσε στο εκκλησάκι των Αγίων Πάντων στο Γάζι, ο βουλευτής ΝΔ Ηρακλείου Μάξιμος Σενετάκης όπου και κατέθεσε στεφάνι.
Σε ανάρτησή του στα κοινωνικά δίκτυα τόνισε:
“Η μνήμη των ηρώων της Κατοχής είναι ζωντανή. Η θυσία τους δεν ξεχνιέται και μας υπενθυμίζει πως η ελευθερία, η δημοκρατία και η ειρήνη δεν είναι δεδομένα· κατακτήθηκαν με αίμα και αυταπάρνηση.
Τιμώ τη μνήμη των θυμάτων και ενώνω τη φωνή μου με όσους δεν επιτρέπουν στη λήθη να σβήσει την ιστορική μας συνείδηση.
Για να μη ζήσουμε ποτέ ξανά τον φασισμό. Για να διδάξουμε τις επόμενες γενιές τι σημαίνει αντίσταση και αξιοπρέπεια.
Διαβάστε επίσης:

Δημοφιλή
Δείτε live τον χάρτη με τις παραλίες που υπάρχουν λαγοκέφαλοι!
Σταυρούλα Λεβεντάκη: Νέα τροπή στο θρίλερ - Στο στόχαστρο και η σύζυγος του 43χρονου (βίντεο)
Τραγωδία στη Μεσαρά: «Έσβησε» μέσα στο χωράφι του - Τον βρήκε η σύζυγός του
Ηράκλειο: Έπεσαν πυροβολισμοί σε χωριό κατά τη γιορτή του Κλήδονα -Συνελήφθη νεαρός
Ερωτικό σκάνδαλο με Έλληνα αξιωματικό και 20χρονη μετανάστρια στο Ανατολικό Αιγαίο!
Σάλος σε βάφτιση στο Ηράκλειο - Ο παππάς έδιωξε τους νονούς από την εκκλησία
Μάρω Κοντού: 90χρονος αποπειράθηκε με μαχαίρι να μπει στο δωμάτιο της ηθοποιού στο νοσοκομείο Αττικόν
Θρήνος στο Αρκαλοχώρι για την Ράνια που έφυγε πρόωρα σε ηλικία μόλις 28 ετών!
Αυτός είναι ο αρχηγός του κυκλώματος διακίνησης ναρκωτικών στη Μύκονο - Δείτε φωτο