Μεταξύ αυτών ήταν το Μουσείο Guggenheim, το Μουσείο Whitney, το Νέο Μουσείο και το Μουσείο Τεχνών
Οι διαφημίσεις για το νέο country άλμπουμ της Beyonce «Cowboy Carter» προβλήθηκαν χθες (21/03) σε διάφορα μεγάλα μουσεία της Νέας Υόρκης πριν από την πολυαναμενόμενη κυκλοφορία του στις 29 Μαρτίου.
Μεταξύ αυτών των ιδρυμάτων ήταν το Μουσείο Guggenheim, το Μουσείο Whitney, το Νέο Μουσείο και το Μουσείο Τεχνών και Σχεδιασμού. Στη ροτόντα του Guggenheim, σχεδιασμένη από τον Frank Lloyd Wright, προβλήθηκε η φράση: «Αυτό δεν είναι ένα country άλμπουμ. Αυτό είναι ένα άλμπουμ της Beyoncé».
Promo for Beyoncé’s ‘Cowboy Carter’ outside of the Guggenheim Museum in NYC.
“THIS AIN’T A COUNTRY ALBUM. THIS IS A ‘BEYONCÉ’ ALBUM.” pic.twitter.com/IYRtRQ1nLZ
— Pop Crave (@PopCrave) March 21, 2024
Πρόκειται για μια φράση που διαβάσαμε σε μια ανάρτηση της Beyoncé στο Instagram στις 19 Μαρτίου, στην οποία περιγράφει λεπτομερώς τις σκέψεις της για το είδος της country μουσικής, το πώς δεν αισθάνθηκε ευπρόσδεκτη από τους μουσικούς που ασχολούνται με αυτό και την κριτική που βίωσε πριν γίνει η πρώτη μαύρη γυναίκα με #1 single στο chart του Billboard Hot Country Songs.
«Ελπίζω ότι σε κάποια χρόνια από τώρα, η αναφορά στην φυλή ενός καλλιτέχνη, που ασχολείται με ένα συγκεκριμένο είδος μουσικής, θα είναι άνευ σημασίας» είχε πει σε αυτό το Instagram post η τραγουδίστρια. «Αυτό το άλμπουμ ετοιμαζόταν πάνω από πέντε χρόνια. Γεννήθηκε από μια εμπειρία που είχα πριν από χρόνια, όπου δεν ένιωθα ευπρόσδεκτη… και ήταν ξεκάθαρο ότι δεν ήμουν […] Οι επικρίσεις που δέχτηκα όταν πρωτομπήκα σε αυτό το είδος με ανάγκασαν να προχωρήσω πέρα από τους περιορισμούς που μου είχαν τεθεί. Το act ii είναι αποτέλεσμα της πρόκλησης του εαυτού μου και του χρόνου που αφιέρωσα για να να συνδυάσω τα είδη μεταξύ τους […] Αυτό δεν είναι ένα άλμπουμ Country. Αυτό είναι ένα άλμπουμ “Beyoncé» κατέληξε.
Στο εξώφυλλο του Cowboy Carter απεικονίζεται η Beyoncé ντυμένη ως βασίλισσα του ροντέο, καβάλα σε ένα λευκό άλογο, ενώ κρατάει την αμερικανική σημαία. Η εικόνα αυτή προβλήθηκε επίσης στους εξωτερικούς χώρους του New Museum, του Whitney Museum, καθώς και του Museum of Arts and Design το βράδυ της Τετάρτης.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Παράλληλα, το ίδιο βράδυ η τραγουδίστρια δημοσίευσε ένα Instagram story με τις συντεταγμένες του μουσείου Guggenheim.
Ο λογαριασμός του ίδιου του Guggenheim στο Instagram αναφέρθηκε στην κίνηση με μια ανάρτηση το πρωί της 21ης Μαρτίο με τον πίνακα του Franz Marc του 1910 Three Horses Drinking που ξεκινούσε με το «This ain’t Texas» – εναρκτήριο στίχο του “Texas Hold ‘Em”, του δεύτερου lead single του Cowboy Carter. Ωστόσο, αργότερα σε ανακοίνωσή τους, ανέφεραν ότι δεν έδωσαν την άδειά τους για την προβολή του διαφημιστικού της Beyonce πάνω στη ροτόντα του μουσείου.
Σύμφωνα με το monopoli.gr, Αυτή δεν είναι η πρώτη φορά που η Beyonce ενσωματώνει ένα μουσείο στην παρουσίαση κάποιου άλμπουμ. Το 2018 όταν η ίδια και ο Jay-Z κυκλοφόρησαν το κοινό τους άλμπουμ Everything Is Love γύρισαν ένα βίντεο για το τραγούδι “Apeshit” στο Μουσείο του Λούβρου στο Παρίσι.
Διαβάστε επίσης:
Μην Ανοίγεις την Πόρτα: «Πάταγο» έχει κάνει ήδη η νέα ταινία των unboxholics
Emmet Walsh: «Έφυγε» από την ζωή ο γνωστός ηθοποιός
«Νιώσε»: Η συγκινητική ταινία που έφτιαξαν μαθητές για την εξάλειψη του ρατσισμού

Δημοφιλή
Ισχυρός σεισμός ταρακούνησε την Κρήτη
Δικηγόρος οικογένειας 19χρονου Ραφαήλ: Τι ανέφερε για τους γονείς
Τελευταία ευκαιρία για χιλιάδες Κρητικούς για να....σώσουν τα οικόπεδα τους!
Πένθος στο Τυμπάκι: Ραγίζει καρδιές η μαντινάδα του πατέρα του 19χρονου Ραφαήλ
Νέο αίμα στην άσφαλτο: Δύο νεκροί σε τροχαίο
Ηράκλειο: Φωτιά στο Αρχοντικό - Συναγερμός στην πυροσβεστική
Σαλαμίνα: Τα 8.000 ευρώ και το μίσος... για την πεθερά που οδήγησαν στο έγκλημα
Χανιά: Σοκάρει η κατάθεση του 19χρονου Γιάννη - «Ο πατέρας μου με έστελνε στο σπίτι του και εκείνος με βίαζε»
Και η οικογένεια Σεμερτζίδου είχε κερδίσει σε τυχερά παιχνίδια - Αλλά το... ξέχασε