Πώς διαμορφώνονται οι νέες ασφαλιστικές εισφορές
Μικρότερες αυξήσεις στις ασφαλιστικές εισφορές ΕΦΚΑ φέρνει το 2026 σε ελεύθερους επαγγελματίες, αυτοαπασχολούμενους και αγρότες, καθώς από την 1η Ιανουαρίου 2026 θα εφαρμοστεί αύξηση 2 – 2,5% με βάση τον Δείκτη Τιμών Καταναλωτή και όχι τον Δείκτη Μεταβολής Μισθών όπως αναφέρει το νομοθετικό πλαίσιο.
Αν γινόταν η αύξηση με βάση το Δείκτη Τιμών Καταναλωτή τότε θα ήταν διπλάσια.
Την μη εφαρμογή, τον Ιανουάριο του 2026, του δείκτη μισθών στον τρόπο καθορισμού των εισφορών για τους ελεύθερους επαγγελματίες, προανήγγειλε η υπουργός Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης, Νίκη Κεραμέως.
Όπως δήλωσε η υπουργός «δίνεται παράταση κατά ένα χρόνο στην εφαρμογή του δείκτη μισθών. Θα υπάρξει μία αύξηση με βάση τον δείκτη τιμών καταναλωτή, ο οποίος είναι γύρω στο 2 – 2,5%. Με την υπολογισμό του δείκτη μισθών, η αύξηση θα ήταν μεγαλύτερη».
Τα νέα ποσά εισφορών 2026 ανά κατηγορία για αγρότες (πρώην ΟΓΑ) θα κυμανθούν ως εξής:
1η: Από 145,63 σε 149,13 ευρώ
2η: Από 174,74 σε 178,93 ευρώ
3η: Από 209,69 σε 214,72 ευρώ
4η: Από 251,63 σε 257,67 ευρώ
5η: Από 302,90 σε 310,17 ευρώ
6η: Από 394,94 σε 404,43 ευρώ

Δημοφιλή
Πένθος στο Ηράκλειο για τον Αντώνη Αποστολίδη που «έφυγε» σε ηλικία 53 ετών
Τραγωδία στο Μαλεβίζι: Άνδρας εντοπίστηκε χωρίς τις αισθήσεις του
Ποιο είναι το βαθύτερο σημείο της θάλασσας γύρω από την Κρήτη και τι υπάρχει εκεί κάτω;
Πένθος στον Ζαρό για τον 63χρονο Γιώργο που έφυγε από τη ζωή
Πολιτική «θύελλα» για τις δηλώσεις Ρούμπιο στην Αθήνα
Ζώδια σήμερα 8 Οκτωβρίου: Τα 3 ζώδια που πρέπει να εμπιστευτούν το ένστικτό τους
Ρέθυμνο: Πάνω από 300 περιστατικά γαστρεντερίτιδας – «Ανοιχτή επιδημία χωρίς να γνωρίζουμε το παθογόνο»
Επίδομα 400 ευρώ: «Κλείδωσε» η ημερομηνία πληρωμής – Πότε μπαίνει στους λογαριασμούς
Πένθος στο Λασίθι: Έφυγε από τη ζωή ο Δαμιανός Πατερμανάκης σε ηλικία 67 ετών