Στο μικροσκόπιο τα συστατικά του καφέ
Οι λάτρεις του καφέ θα ενθουσιαστούν με νέα μελέτη από την Ιταλία που κατέληξε στο συμπέρασμα ότι το αγαπημένο ρόφημα τους μπορεί να βοηθήσει στον έλεγχο της αρτηριακής πίεσης.
Ερευνητές από το Πανεπιστήμιο της Μπολόνια και την Πολυκλινική Sant’Orsola ανακάλυψαν ότι εάν καταναλώνετε καθημερινά δύο ή τρία φλιτζάνια καφέ καθημερινά τότε μπορεί να έχετε χαμηλότερη αρτηριακή πίεση, συμπεριλαμβανομένης της πίεσης στα αγγεία κοντά στην καρδιά σας. Μία μέτρια πρόσληψη καφέ, λοιπόν, θα μπορούσε να έχει οφέλη για την καρδιαγγειακή υγεία σας.
Σε παγκόσμιο επίπεδο, ο καφές είναι ένα αγαπημένο ρόφημα, με εκατομμύρια τόνους να καταναλώνονται κάθε χρόνο. Αν και κάποτε θεωρούνταν ότι είναι δυνητικά επιβλαβής, νεότερες μελέτες δείχνουν τα οφέλη του καφέ και καταλήγουν στο συμπέρασμα ότι μπορεί να παρέχει προστασία από διάφορες ασθένειες.
Η μελέτη παρακολούθησε περισσότερα από 1.500 άτομα και κατέληξε στο συμπέρασμα ότι όσοι έπιναν μέτριες ποσότητες καφέ εμφάνιζαν χαμηλότερη αρτηριακή πίεση από εκείνους που έπιναν λίγο ή καθόλου.
Στο μικροσκόπιο τα συστατικά του καφέ
Μία κοινή άποψη είναι ότι η καφεΐνη ενισχύει τον καρδιακό ρυθμό και την αρτηριακή πίεση. Ωστόσο η μελέτη δείχνει ότι τα οφέλη του καφέ δεν οφείλονται αποκλειστικά στην καφεΐνη. Παραδόξως, ακόμη και όσοι πίνουν καφέ χωρίς καφεΐνη είχαν θετικές επιδράσεις στην αρτηριακή πίεση τους.
Αυτό το εύρημα της μελέτης δείχνει ότι υπάρχουν και άλλα συστατικά του καφέ που μπορεί να συμβάλλουν στη συνολική θετική επίδραση του στην υγεία της καρδιάς.
Έτσι πλέον μπορείτε να απολαύσετε το αγαπημένο ρόφημα σας χωρίς ενοχές. Ωστόσο πρέπει να θυμάστε ότι η ποσότητα που θα πρέπει να καταναλώνετε είναι δύο με τρία φλιτζάνια ημερησίως.
Διαβάστε επίσης
Κοιλιά «πλάκα» με μία κίνηση: Βάλτε κάθε πρωί στον καφέ σας αυτό το υλικό και κάψτε άμεσα λίπος
Σύνδρομο Ευερέθιστου Εντέρου: Βοηθάει ο καφές;
Ιός Δυτικού Νείλου: 5 νεκροί και 17 νέα κρούσματα μέσα σε μία εβδομάδα
Οι κατσαρίδες «Σβαρτσενέγκερ» στη Λάρισα και η πολιορκία από κουνούπια στην Επικράτεια

Δημοφιλή
Αυτά τα 3 ζώδια είναι γεννημένα για μεγαλεία
Τα χωριά της Κρήτης που ακόμη και τον Αύγουστο θέλεις ζακέτα το βράδυ
Πένθος στη Μεσαρά: Έφυγε από τη ζωή σε ηλικία 56 ετών ο Γεώργιος Σπανουδάκης
Τα χωριά της Κρήτης που μοιάζουν να έχουν σταματήσει στον χρόνο
Ελαιόλαδο: «Φωτιά» η τιμή του μετά τις φυσικές καταστροφές
Τραγωδία στα Τρίκαλα: Πέθανε βρέφος 15 μηνών
Οδηγός «κόλλησε» με λεωφορείο σε στενό δρόμο - Η όπισθεν που έγινε… ολόκληρη επιχείρηση - Δείτε βίντεο
Δεκαπενταύγουστος με… ελέγχους στην Κρήτη - «Βροχή» καταγγελιών για beach bars και εστιατόρια
Δεκαπενταύγουστος στην Κρήτη: Ο κίνδυνος πυρκαγιάς μπορεί να βάλει «φρένο» στα γλέντια; - Τι αναφέρει στο CRETAONE ο Αντιπεριφερειάρχης Πολιτικής Προστασίας Κρήτης