Σύμφωνα με έρευνα
Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα, η κατανάλωση ενός φλιτζανιού καφέ την ημέρα χωρίς ζάχαρη μπορεί να μειώσει τον κίνδυνο εμφάνισης διαβήτη κατά 10%.
Τα αποτελέσματα της μελέτης δημοσιεύτηκαν στο American Journal of Clinical Nutrition (AJCN).
Στη μελέτη, στην οποία συμμετείχαν σχεδόν 290.000 εργαζόμενοι στον τομέα της υγείας, οι συμμετέχοντες παρείχαν δεδομένα για την υγεία και τη διατροφή τους, συμπεριλαμβανομένου του πόσο καφέ ήπιαν και αν προστέθηκε στον καφέ τους ζάχαρη ή γάλα.
Σε διάστημα 34 ετών, 13.281 άτομα ανέπτυξαν διαβήτη τύπου 2. Η ανάλυση διαπίστωσε ότι ένα φλιτζάνι καφέ χωρίς ζάχαρη μείωσε τον κίνδυνο διαβήτη τύπου 2 κατά 10%, ακόμη και αν συνυπολογιστούν άλλοι παράγοντες κινδύνου.
Ο καφές με τεχνητά γλυκαντικά μείωσε τον κίνδυνο κατά 7%, ενώ η προσθήκη γάλακτος δεν είχε σημαντική επίδραση, σημειώνει το άρθρο.
Πηγή: newsbomb.gr
- Η κατανάλωση ενός φλιτζανιού καφέ χωρίς ζάχαρη ημερησίως μπορεί να μειώσει τον κίνδυνο διαβήτη κατά 10%.
- Η έρευνα δημοσιεύτηκε στο American Journal of Clinical Nutrition (AJCN).
- Η μελέτη περιέλαβε σχεδόν 290.000 εργαζόμενους στον τομέα της υγείας και διήρκησε 34 έτη.
- Ο καφές με τεχνητά γλυκαντικά μείωσε τον κίνδυνο κατά 7%, ενώ η προσθήκη γάλακτος δεν είχε σημαντική επίδραση.

Δημοφιλή
ΟΠΕΚΑ: Πότε ανοίγουν οι αιτήσεις για το επίδομα των 600€ - Η βασική προϋπόθεση για να τα πάρεις
Η ελπίδα επιστρέφει για αυτά τα 3 ζώδια – «Τώρα είναι η ώρα να κυνηγήσετε όσα ονειρεύεστε»
Καραμπόλες στον ΒΟΑΚ: Επτά οχήματα ενεπλάκησαν σε δύο διαδοχικά τροχαία
Πέντε ζώδια προσελκύουν χαρά και αγάπη έως τις 10 Σεπτεμβρίου
Σφοδρό τροχαίο στην Ηρακλείου - Μοιρών: Δύο άτομα στο νοσοκομείο
Θρήνος στο ελληνικό ποδόσφαιρο - Πέθανε ο Νίκος Παπαδόπουλος
Το ελληνικό νησί που δεν θα δεις εύκολα στο Instagram – Κι όμως όσοι πάνε επιστρέφουν κάθε καλοκαίρι
ΔΕΔΔΗΕ: Σε ποιες περιοχές της Κρήτης θα κοπεί σήμερα Πέμπτη 13/8 το ρεύμα
Ηράκλειο: Τρεις συλλήψεις για 1,7 κιλά κοκαΐνης και χιλιάδες αναβολικά