Διαρκής ο κίνδυνος για τους διερχόμενους οδηγούς και παντελή αδιαφορία των αρμόδιων αρχών στο οδικό δίκτυο κατά μήκος του Φράγματος Αποσελέμη.
Συμπληρωθήκαν αισίως πέντε χρόνια από την κατολίσθηση του δρόμου που συνδέει τις Ποταμιές με το Αβδού, κατά μήκος του φράγματος Αποσελέμη, με τον κίνδυνο να ελλοχεύει για τους διερχόμενους οδηγούς.
Στα συνοδά έργα του φράγματος ήταν και η κατασκευή της παράκαμψης της επαρχιακής οδού Χερσονήσου – Οροπεδίου Λασιθίου μήκους 6,3 km ο οποίος δόθηκε στην κυκλοφορία στις αρχές της δεκαετίας του 2010, αλλά χωρίς να έχει παραληφθεί από την Περιφέρεια Κρήτης μέχρι και σήμερα. Το ερώτημα που χρήζει δημόσιας απάντησης είναι για ποιο λόγο δεν παραλήφθηκε ποτέ ο εν λόγω δρόμος; Μήπως δεν πληροί τις προδιαγραφές ασφαλείας; Και αν δεν τις πληροί για ποιο λόγο χρησιμοποιείται για περίπου δεκαπέντε χρόνια μέχρι σήμερα;
Και σαν να μην έφτανε το γεγονός πως ένας δρόμος μήκους 6,3km έχει περισσότερες από τριάντα πινακίδες ρύθμισης κυκλοφορίας στο ρεύμα ανόδου και άλλες τόσες στο ρεύμα καθόδου (δηλαδή περίπου μία πινακίδα ρύθμισης κυκλοφορίας ανά 200 περίπου μέτρα – όπως πινακίδα επικίνδυνης στροφής, πινακίδα κινδύνου κατολισθήσεως, πινακίδα απαγόρευσης προσπέρασης, πινακίδα επικίνδυνης στένωσης οδοστρώματος κ.α.), ήρθε την άνοιξη του 2020 και η κατολίσθηση στο ρεύμα κυκλοφορίας προς το Οροπέδιο Λασιθίου.
Μετά από μία πρόχειρη και επικίνδυνη όπως αποδεικνύεται λύση, καταγράφεται μια αδράνεια και μια αδιαφορία όλων των τοπικών αρχών για την αποκατάσταση της οδού και την βελτίωση της ασφάλειας οδηγών και επισκεπτών. Ο συγκεκριμένος δρόμος βρίσκεται στην ενδοχώρα της πλέον τουριστικής δημοτικής ενότητας της Περιφέρειας Κρήτης, αυτή της Χερσονήσου, καταγράφοντας σημαντικό αριθμό διελεύσεων καθημερινά και ιδιαίτερα κατά την τουριστική περίοδο που μόλις άρχισε, ενώ σημαντική είναι και η χρήση του δρόμου από τα φορτηγά οχήματα που μεταφέρουν εμπορεύματα από και προς το Οροπέδιο Λασιθίου.
Στο εν λόγω σημείο έχουν γίνει αρκετά ατυχήματα και είναι θέμα χρόνου να γίνει κάποιο δυστύχημα καθώς οι συνθήκες αντί να βελτιώνονται, χειροτερεύουν όπως μαρτυρούν και οι επισυναπτόμενες φωτογραφίες. Πλήρη εγκατάλειψη και αδιαφορία για την ασφάλεια των οδηγών, σε μια Περιφέρεια η οποία κατέχει την πρωτιά σε τροχαία δυστυχήματα.
Εκτός της περιγραφόμενης κατολίσθησης, βράχοι κρέμονται, στηριζόμενοι οριακά πάνω σε κορμούς δέντρων λίγα μέτρα νοτιότερα από τον νέο Ιερό Ναό Αγίου Θεοδώρου Σφεντυλίου, ελλοχεύοντας έναν ακόμη κίνδυνο για τους διερχόμενους οδηγούς.
Υποχρέωση του Δήμου Χερσονήσου και της Περιφέρειας Κρήτης, είναι να μεσολαβήσουν για να υπάρξει άμεση αποκατάσταση της οδού και να βελτιωθεί η ασφάλεια των διερχόμενων οδηγών, ενώ ο Οργανισμός Ανάπτυξης Κρήτης, που φέρεται να έχει την ευθύνη, θα πρέπει να τοποθετηθεί δημοσίως για τις ενέργειες που έχει κάνει για την αποκατάσταση της οδού, το χρονοδιάγραμμα αποκατάστασης του αλλά και τη διαδικασία παραλαβής του δρόμου από την Περιφέρεια Κρήτης.
Δημοφιλή
Απόφαση σταθμός για τους άνω των 60 - Ποιοι δεν βγαίνουν στη σύνταξη
Πένθος στο Ηράκλειο: Έφυγε από τη ζωή ιδιοκτήτης ραδιοφωνικού σταθμού
Ηράκλειο: Συγκίνηση για τον θάνατο του Θεόδωρου Χαλκιαδάκη
Νησιά σε καθεστώς… take away - Οι τουρίστες γυρνούν την πλάτη στην εστίαση
Τι λέει ο Γεωργιάδης για τη γυναίκα έχασε τη ζωή της στην Αίγινα εξαιτίας έλλειψης οδηγού ασθενοφόρου στο Κέντρο Υγείας
Νέες ταυτότητες: Πότε λήγει η προθεσμία για την υποχρεωτική αντικατάστασή τους
Με αίμα βάφτηκε ξανά η άσφαλτος: Νεκρός 30χρονος οδηγός μηχανής σε τροχαίο
ΕΦΚΑ: Σήμερα η πληρωμή των αναδρομικών – Ποιους αφορά
Ήταν λάθος μου, έπρεπε να τον είχα πάρει μαζί μου, λέει η αδερφή του 5χρονου στα Καμίνια